Minkä lajin harrastajat ovat sinusta parhaita vartaloltaan?
Eli sekä miehet ja naiset? Minusta miehistä ehdottomasti uimarit ja painijat. Naisista vähän vaikeampi sanoa, mutta iso osa ammattitanssijoista (ei baletti) ovat todella kauniita ja hoikkia, mutta silti terveen lihaksikkaita. Samoin iso osa aerobikkareista.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:48"]Uimarit. Mitkä lihakset! Komeita miehiä
[/quote]
No niinpä niin Jani
Snorklaajat. Sukeltajalla on hyvä keho :D
Naisista nyrkkeilijät ja samoin miehistä.
Harjatuilla hampailla on paras keho.
Mentuloijat. Ja naisissa kuulantyöntäjät
Uimareista en itse tykkää, liian möykkymäinen ylävartalo, sen sijaan miespuoliset uimahyppääjät, vau! Samoin painijat ok. Ällötys pitkien matkojen juoksijat, suunnistsjat ja hiihtäjät.
Miehistä ehdottomasti telinevoimistelijoilla ja uimareilla, naisista en osaa sanoa
Ainiin ja miehistä myös pyöräilijät
51
Hyi uimarimiehet on ällöttäviä! Niillä on yleensä valtavat kämmenet ja jalkaterät, jotenkin suhteeton vartalo.
Minä kuulun niihin joiden mielestä nainen ei voi olla liian laiha (audrey hepurn maailman kaunein ever), joten naisissa balettitanssijat ja pitkän matkan juoksijat ja muut yleisurhilijat.
Miehissä vaikkapa melojat, kiva lihaksikas yläkroppa, selän ja rintojen lihakset näkyvät.
Minusta sekä miehistä että naisista balettitanssijat. Myös monilla miestaitoluistelijoilla on minun makuuni upea kroppa.
Miehistä uimarit, pikajuoksijat ja itämaisten taistelulajien harrastajat.
Naisista jäätanssijat.
Vaikkeivat ehkä vartaloiltaan(mitäpä takki päällä muotoja näkyy) mutta urheilijoista näteimpiä ovat lumilautailijat! :D Jokainen mitä viime olympialaissa näin olivat todella kaunis kasvoisia tyttöjä
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:09"]Miehistä uimarit, pikajuoksijat ja itämaisten taistelulajien harrastajat.
Naisista jäätanssijat.
[/quote]
Tämä
Uimarit, jalkapallolijat, voimistelijat, kevyen sarjan nyrkkeilijät.
Bodarit eivät ole tässä ketjussa paljon ääniä saaneet. Johtuisko osittain siitä, että heillä ei alapää toimi hormonikuurien ulkopuolella ja kun heillä on sitä taipumusta homosteluun?
Uimarit. Mitkä lihakset! Komeita miehiä