Ällöttävintä, mitä olet nähnyt yleisessä vessassa?
Mulle ällöttävintä on ollu kuset pitkin lattioita ja seiniä. Sanoinkuvaamaton haju. :-X
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:29"]
Mulle ällöttävintä on ollu kuset pitkin lattioita ja seiniä. Sanoinkuvaamaton haju. :-X
[/quote]Onhan tuo yleinen bajamaja pahimmillaan melko paskainen.
Naisten vessassa joku oli vääntänyt koko istuinrenkulan pituudelta paskakäärmeen. Hyi yök, en edes tajua miten se on pystynyt sen siihen kiepauttaan?! Jotkut sekopäät ne viitsii nähdä vaivaa!
Paskaset kalsarit miesten vessassa.
Jouduin käymään pissalla kesken aterian. Vessanpöntössä odotti edellisen asiakkaan kurapaskat, oli jättänyt pöntön vetämättä. En pystynyt syömään ateriaani loppuun...
Losissa mäkkärin naisten vessan lattialle oli tehty "tortut" mukavasti pöntön viereen.
Roskiksen päälle auki jätetty side.
Millaiset ihmiset käyttäytyvät kuin siat julkisissa vessoissa? Eivät vedä vessaa, jättävät paperinpalat lattialle, roskia eivät saa roskiin jne?
Paskaa lääpitty ympäriinsä, pitkin seiniä, pyttyä ja vessapaperiannostelijaa. Karsea haju. En jäänyt tekemään pissaa.
Kakkaa, pissaa ja oksennusta pytun ulkopuolella, kuukautisverta istuinrenkaalla ja side veripuoli ylöspäin lavuaarin reunalla. Ei sentään kaikki samaan aikaan.
Homoparin, invavessassa. Se näky on ikuisiksi ajoiksi kärynny verkkokalvoilleni.
Pöntön sisällä tiputettu wc-harjan kuppi. Ja siinä kupissa tietenkin paskapökäle... mitä ihmisten mielessä liikkuu??
Puutorin vessa turun puutorilla ennen sitä baaria. Naapurini vessa.
Tuli tässä mieleen samalla yks hauska juttu kun näitä luin :D Olin menossa yhessä isossa tavaratalossa vauvalle vaihtaan vaippaa lastenhoitohuoneeseen...Tempasin oven auki ja sisällä on hoitopöytää vasten pariskunta täydessä touhussa..siinä tuijotettiin hetki toisiamme,repesin,ja työnsin oven takaisin kiinni.....Mut ällöttävintä on kuset ja paskat lattialla...
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:54"]Homoparin, invavessassa. Se näky on ikuisiksi ajoiksi kärynny verkkokalvoilleni.
[/quote]
Harrastivat siis seksiä siellä?
Näin siivoojana olen nähnyt vaikka mitä mutta pahin oli varmaan miesten vessa, jossa osa ripulipaskoista oli lattialla, osa siinä rinkulassa. En tiedä, kuinka kauan se oli mahtanut siinä sitten oikein olla, eräs asiakas (olin tuolloin töissä pienellä terveysasemalla) tuli sanomaan, että miesten vessa saattaisi kaivata vähän siivoamista.
Keko paskaa pöntössä, siis oikea vuori, jonka huippu on korkeammalla kuin istuimen reunat. Eli ilmeisesti jonkun aikaa ollut jo tukossa se pytty.
Paskaa pitkin seiniä