Valkosipuli jäi alapäähän!!
Apua! Siis mulla on hiivatulehdus alkanut ja luin google keskustelusta että valkosipulin kynsi saattaa auttaa kun se happamoittaa ph tasapainoa. Siinä luki että valkosipulin kynsi pitää laittaa lankaan kiinni mutta meillä ei ollut lankaa joten ajattelin että saan sen ponnistettua pois vaikka se onkin siellä vapaana. No enpä saa!!
.
Alkaa jo kirvelemään kun oon yrittänyt rämpätä tota reikää jo tunnin enkä vaan saa sitä pois.. :/ Neuvoja?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:22"]No oisko päivystys mitään?? Se tulehtuu muuten. Ja kuka idiootti luottaa mitä netissä sanotaan?!
[/quote]
No siellä luki joku etikkaliuos myös mutta ei oo etikkaa.. Ei oo kaupatkaan enää auki niin ajattelin että saisin lievennettyä tätä että pärjään yön yli :'(
Ap
Herranjestas, ei se mikään Bermudan kolmio ole, käpälä sisään ja valkosipuli ulos. Ryhdistäydy!
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:20"]
Apua! Siis mulla on hiivatulehdus alkanut ja luin google keskustelusta että valkosipulin kynsi saattaa auttaa kun se happamoittaa ph tasapainoa. Siinä luki että valkosipulin kynsi pitää laittaa lankaan kiinni mutta meillä ei ollut lankaa joten ajattelin että saan sen ponnistettua pois vaikka se onkin siellä vapaana. No enpä saa!! . Alkaa jo kirvelemään kun oon yrittänyt rämpätä tota reikää jo tunnin enkä vaan saa sitä pois.. :/ Neuvoja?
[/quote]Kunnolla öljyä pilluun, sitten fistaat sipulin pois.
nakkaa perään vaikka lampaanviulu, sehän sopii hyvin valkosipulin kanssa.
Siis ei mun käsi kokonaan sinne mahdu se oli vielä sellainen pieni valkosipulinkynsi ja tuntuu ey se on ihan uponnut sinne syvyyteen jotenkin.. Kävin äsken isolla hädälläkin eikä se sipuli tullut vaikka kuinka ponistin..
Ap
Onko sulla miestä lähettyvillä? Ne tonkii valkosipuinkynnen toosasta tuossa tuokiossa. Mielellään vielä :)
Mene kyykkyyn ja ponnista lantionpohjalihaksillasi ja samalla kopeloit sen sieltä pois. Ryhdistäydy nainen! Ei se ole mikään musta aukko!
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:20"]Apua! Siis mulla on hiivatulehdus alkanut ja luin google keskustelusta että valkosipulin kynsi saattaa auttaa kun se happamoittaa ph tasapainoa. Siinä luki että valkosipulin kynsi pitää laittaa lankaan kiinni mutta meillä ei ollut lankaa joten ajattelin että saan sen ponnistettua pois vaikka se onkin siellä vapaana. No enpä saa!!
.
Alkaa jo kirvelemään kun oon yrittänyt rämpätä tota reikää jo tunnin enkä vaan saa sitä pois.. :/ Neuvoja?
[/quote]
Huono. Ei kukaan kirjoita räplätä tota reikää.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:20"]Apua! Siis mulla on hiivatulehdus alkanut ja luin google keskustelusta että valkosipulin kynsi saattaa auttaa kun se happamoittaa ph tasapainoa. Siinä luki että valkosipulin kynsi pitää laittaa lankaan kiinni mutta meillä ei ollut lankaa joten ajattelin että saan sen ponnistettua pois vaikka se onkin siellä vapaana. No enpä saa!!
.
[/quote]
Huono. Ei kukaan kirjoita räplätä tota reikää.
[/quote]
En mä kirjoittanutkaan niin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:36"]
nakkaa perään vaikka lampaanviulu, sehän sopii hyvin valkosipulin kanssa.
[/quote]
Joo, hautuisi matalassa lämpötilassa oikein mureaksi. Mm-mm.
Siis sain siitä jotenkin sormilla kiinni mutta se on niin liukas kun työnsin sinne sellaista liukkariöljyä.. Ei tällä hiiva ainakaan parane voi helvetti!
Ap
No oisko päivystys mitään?? Se tulehtuu muuten. Ja kuka idiootti luottaa mitä netissä sanotaan?!