Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lyhyiden miesten ruikutuspalsta, tähän on tultu

Vierailija
02.08.2015 |

Amen. Voihyvääpäivää. Hankkikaa elämä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh & snif. Mitäpä naiset tekevät edistääkseen lyhyiden miesten henkistä hyvinvointia?

Vierailija
2/10 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 18:38"]Nyyh & snif. Mitäpä naiset tekevät edistääkseen lyhyiden miesten henkistä hyvinvointia?
[/quote]

:'( oon niin samaa mieltä, kukaan ei oo myöskään edistänyt mun henkistä hyvinvointia.
-lyhyt nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lyhyet tekevät pitkien hyväksi? Mitä pitkät tekevät lyhen hyväksi?

Vierailija
4/10 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 18:38"]Nyyh & snif. Mitäpä naiset tekevät edistääkseen lyhyiden miesten henkistä hyvinvointia? [/quote] :'( oon niin samaa mieltä, kukaan ei oo myöskään edistänyt mun henkistä hyvinvointia. -lyhyt nainen

[/quote]

tule sedän luo niin juodaan kahvia ja puhutaan mukavia ;)

Vierailija
5/10 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kamalaa, kun femokoilta viedään miesvihanjulistuskanavalta tilaa miesten ongelmien puhumiseen.

Vierailija
6/10 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen melko pitkä mutta pieni muna. Yhtälö ei parane yhtään :(

Vierailija
7/10 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvä, että av on olemassa, jotta täällä voidaan romuttaa tiettyjä stereotypioita,. Kuten esimerkiksi tästä ketjusta voimme huomata, että naisten empaattisuus on lähinnä myytti.

Vierailija
8/10 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:05"]

Itse olen melko pitkä mutta pieni muna. Yhtälö ei parane yhtään :(

[/quote]

Ei sillä oo ainakaa MUN mielestä kauheesti väliä minkä kokone... Jotkut iso munaset ei osaa harrastaa seksii ei sit yhtään ja parasta seksiä oon saanu "pieni munaselta" tai en nyt tiiä minkä kokoisen luokittelet pieneksi..

Vähän itseluottamusta niin ei sitä huomaa se rupee hieman häiritsemään jos joutuu kuuntelemaan että "mulla on pieni "

Vierailija
9/10 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nuorempana valitin pienistä rinnoistani ja sain yleensä kuulla vastaukseksi että hyvät ne on mutta valittaminen tekee siitä ärsyttävää

Vierailija
10/10 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkäköhän niitä ulkonäkö paineita on asettanu "lyhyille miehille" ei vissii ainakaan sit naiset? Miks naiset saa valittaa siitä kuinka miehet pilaa itsetunnon jne?