Lapsella uudet taskuvaipat joissa harso imuna ja vuotaa pissat läpi. APUA!
VUotaa nähtävästi tuolta reunoilta pissaa niin että kun vaippa on jonkin aikaa ollut niin on märkänä housut. MITÄ NYT? Ihan uusia on nuo taskuvaipat että ei pitäis niissä olla vikaa.
Nimim. vasta aloittelija kestovaippojen kanssa
Kommentit (9)
Vaipat vuotaa yleensä kahdesta syystä, joko imua on liian vähän tai sitten ei istu lapsen päälle eli falskaa jostain. Voi olla että nuo teidän vaipat on vielä liian isoja. Hyviä imuja on minusta bambut, hamput ja microinsertit, mutta noita ei oikein voi kai itse tehdä.
Eihän ne kertavaipatkaan käy kaikille, moni joutuu hakemaan omaa merkkiään. Ja todella paljon halvemmaksi tulee ostaa kestovaippoja 20-30kpl, käyttää parilla lapsella ja myydä eteenpäin!
t: 3
Kiitos! Täytyy kokeilla tehdä niitä froteeimuja vaikkapa. Kestovaippainfon sivuilta kait löytyy ohjeita, oletan.
ap
Pese ne ensin sopivalla pesuaineella tietty, sitten vaan paloiksi ja halutessasi ajan kanssa tikkaat reunoista muutamia kerroksia päällekkäin.
t:3
Vaippa jotenkin " valuu" alas (hoikka lapsi) vaikka on nepparit tiukimmalla (kyseessä Ronja pul) ja pissat tulee haaroista kun vaippa ei ole tiiviisti. Mikä tähän nyt neuvoksi, auttakaa joku!
Onko sulla ollut Fuzzeja? Niissä saa tosi napakat lahkeensuut. Ja harso ei ole maailman tehokkain imu muuten.
Nämä vaipat on 10 kilosta ylöspäin ja vauva painaa nyt himpan yli 9kg. Tilasin 2 säästöpakkausta Ronjan vaippoja, olen pessyt ne eikä niitä siis enää voi palauttaa... Jotenkin näyttäisi siltä kuin harso olisi liian painava imu kun se vetää vaippaa alaspäin. Mikä olis toimiva imu ja mielellään sellainen minkä voi itse tehdä?
ap
Kun yksi ei käy, niin voi seuraavan paketin ostaa toisia eikä tartte murehtia kun meni niin ja niin paljon rahaa niihin kuoriin.
teillä on todennäköisesti jo se ongelma että harso on liian pullukka imuksi eikä vaippa istu haaroista ihan niin napakasti. Kokieles esim froteeta imuna. Ja kuori saattaa olla ihan pikkuisen liian iso vielä, eli kun tulee vähän painoa lisää niin istuu napakasti kyllä. Eli älä vielä niitä pois myy!
t:3