Minua ärsyttää.
En saa mitään aikaiseksi. Olen kyllästynyt elämään koska tarvitsen naista normaalin ihmisen kehitykseen! En tajua miten jokainen nainen on torjunut minut aina niin kylmästi. Olen komea ja nuori. Ehdotuksia kuin teen että nähtäisiin uudestaan niin ne vain ovat vastaamatta ja minä tulen todella nopeasti epätoivoiseksi. Minä olisin paljon iloisempi ja aktiivisempi jos saisin nyt esim. Jonkun oman naiseni viereeni esim. 3saakka puoleksi tunniksi ja voitaisiin olla vierekkäin. On tylsää olla yksin ilman naisen läheisyyttä. Haluaisin että joku koskisi minua nyt ja hellisi minua.
Kommentit (7)
En edes puhunut panemisesta ja kuin puhutaan niin pitäisi puhua jostain anteeks öhöm... En ole edes puhunut panemisesta ja pitäisi olla jotenkin miehekkäämpi.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:34"]En saa mitään aikaiseksi. Olen kyllästynyt elämään koska tarvitsen naista normaalin ihmisen kehitykseen! En tajua miten jokainen nainen on torjunut minut aina niin kylmästi. Olen komea ja nuori. Ehdotuksia kuin teen että nähtäisiin uudestaan niin ne vain ovat vastaamatta ja minä tulen todella nopeasti epätoivoiseksi. Minä olisin paljon iloisempi ja aktiivisempi jos saisin nyt esim. Jonkun oman naiseni viereeni esim. 3saakka puoleksi tunniksi ja voitaisiin olla vierekkäin. On tylsää olla yksin ilman naisen läheisyyttä. Haluaisin että joku koskisi minua nyt ja hellisi minua.
[/quote] en saa ikinä naisiltakaan mitään ehdotusta tai yllätystä ikinä ja välillä tuntuisi että ne sanovat minua naisten mieheksi. Miten selität tämän?