Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mitä tekisit tässä tilanteessa?

Vierailija
05.03.2022 |

Mies josta olit kiinnostunut ja joka torjui sinut, osoittaisikin kiinnostusta sinua kohtaan sen jälkeen kun olet laihduttanut itsesi ylipainoisesta normaalipainoiseksi/hoikaksi?

Kysyisitkö mieheltä syytä, miksi hän silloin torjui ja miksi nyt onkin kiinnostunut tutustumaan? Oletuksena on nyt, että mies oli vapaa silloin kun teit aloitteen, eli hän ei torjunut sinua ainakaan siksi että olisi ollut varattu. Joku syy siihen oli, mutta mies ei todennut muuta kuin että ei ole kiinnostunut.

Mitä sanoisit miehelle nyt, laihdutettuasi, kun hän lähestyykin sinua?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi hänen kanssa treffeille. On näyttänyt, että ei ole oikeasti kiinnostunut ihmisenä. Toi on juuri sellainen mies, joka alkaa haukkumaan ja kiristämään jos ulkonäkö muuttuu vuosien varrella. Laihduta, ota silikonit yms.

Vierailija
2/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertäisin tuollaisen tyypin kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on paljon oletuksia.

[Oletetaan, että olisi ollut ylipainoinen. Oletetaan, että skippasin viettelyt ja tein suoran aloitteen tutustua. Oletetaan, että mies oli vapaa, mutta torjui minut. Oletetaan, että mies joka minut torjui, olisikin minusta kiinnostunut ja lähestyisi minua (sen sijaan, että tarjoaisin itseni uudelleen). Oletetaan myös, että pitäisin miestä edelleen kiinnostavana.]

EN kysyisi mitään, en sanoisi mitään - koskaan. Sillä en näe, mitä sillä tiedolla tekisin.

Vierailija
4/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla missään tekemisissä kyseisen miehen kanssa, en siis kysyisi häneltä yhtään mitään vaan jatkaisin omaa elämääni.

Vierailija
5/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota. Anja mennä. Ihan turhaan ja liikaa spekuloit.

Mene treffeille. Ota selvää. Päätä sitten.

Jos et ota selvää, niin harmittelet.

Saat sitten päättää

Ei tarvitse ennakkoon päättää.

Voita pelkosi.

Vierailija
6/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapailisi miestä, joka on minut jo torjunut aiemmin, oli torjunnan syy mikä tahansa. En todellakaan rupeaisi kyselemään tai selittelemään mitään! Vähän nyt itsekunnioitusta peliin. "Ei kiitos" riittää.

On ihan turha katkeroitua ja uhriutua siitä, että noin 90 % miehistä pitää enemmän hoikista/laihoista naisista kuin ylipainoisista.

Katkeruudella tulet sabotoimaan kaikki tulevat suhdeviritelmät, kun rupeat miettimään, olisitko kelvannut miehelle lihavana. Elämä helpottuu suuresti, kun tunnustaa tosiasiat eikä yritä taistella turhaan niitä vastaan (hoikkuus tervettä ja kaunista, lihavuus ei).

Vierailija
7/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kiitos mutta ei kiitos. En jakele uusia mahdollisuuksia. Jos ei aiemmin kiinnostanut, ei tarvi kiinnostaa nytkään.

Vierailija
8/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan te kaikki katkerat!

Vierailija
9/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset miehet eristää kavereista, kyttää syömisiä ja nalkuttaa sun omista menoista. Vain hänen täytyy olla ykkösenä.

Vierailija
10/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin kiitos mutta ei kiitos. En jakele uusia mahdollisuuksia. Jos ei aiemmin kiinnostanut, ei tarvi kiinnostaa nytkään.

🤔😳👀😹🥱👋🏻🥶🤷‍♂️🙀🤬🤬🤬🥳🥸🤓

Vierailija
11/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤔😳👀😹🥱👋🏻🥶🤷‍♂️🙀🤬🤬🤬🥳🥸🤓

Sama vielä suomeksi kiitos.

Vierailija
12/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällainen tilanne päällä juuri, sillä erotuksella että mies ei torjunut minua lihavuuden vaan muiden ulkonäköseikkojen takia. Lisäksi myöhemmin selvisi että hänellä oli toinenkin nainen kierroksessa, ja kun kuulin tarkemmin millainen persoona tuo nainen on, menetin lopullisesti senkin vähäisen kiinnostuksen, jota joskus tunsin miestä kohtaan. Hänellä on selvästikin melko huono naismaku, mikä kertoo jotain myös hänestä itsestään.

Nyt kun tapailen kunnollista, menestyvää ja aikuismaisesti käyttäytyvää miestä, tuo ensin mainittu on alkanut vihjailla kiinnostuksestaan (on eronnut tällä välin siitä epävakaasta naisesta).

Olen ihan tyytyväinen että asiat menivät näin!

Vierailija
13/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut puolen vuoden sisällä 35 kiloa, normaalipainoiseksi. En edes harkitsisi miehiä, jotka ylenkatsoivat minua vielä puoli vuotta sitten.

Vierailija
14/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla olisi sen verran ylpeyttä, etten katsoisikaan ko mieheen päin.

Vierailija
15/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laihtunut puolen vuoden sisällä 35 kiloa, normaalipainoiseksi. En edes harkitsisi miehiä, jotka ylenkatsoivat minua vielä puoli vuotta sitten.

Mahtavatko ne miehet edes tunnistaa sinua? Sen verran haipakkaan ovat kilot pudonneet etteivät varmaankaan helposti saa niksautettua aivojaan siihen asentoon että osaisivat yhdistää nykyisen olemuksesi menneeseen olemukseen.

Vierailija
16/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli useita kiinnostujamiehiä jo lihavana ja nyt normaalipainoisena suurin osa tuttavamiehistä haluaisi tehdä lähempää tuttavuutta, olivat he sinkkuja tai naimisissa. Ei paljon jaksa yhden miehen ajatukset kiinnostaa.

Vierailija
17/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavatko ne miehet edes tunnistaa sinua? Sen verran haipakkaan ovat kilot pudonneet etteivät varmaankaan helposti saa niksautettua aivojaan siihen asentoon että osaisivat yhdistää nykyisen olemuksesi menneeseen olemukseen.

Jotkut heistä ovat tavanneet minua koko prosessin ajan, toiset eivät ole nähneet kuukausiin. Uskon kuitenkin, että tunnistaisivat.

Vierailija
18/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuten moni sanoi, se ei ole uutta maan päällä, että pariutuessa ihastutaan viehättäviin ihmisiin, ja kauneusihanteet, kultainen leikkaus ja lisääntymisbiologian takia terveyden suosiminen parittelukumppanissa tekee sen, että laihemmat ovat suositumpia parinvalinnassa. En syyttäisi miestä siitä, koska en itsekkään haluaisi olla säkkituolin kanssa. Kuitenkin tässä painaa enemmän se, että mies on kuitenkin kerran jo torjunut sinut, ja jos se ei johdu siitä että mies olisi ollut varattu silloin, en halaisi siksi tapailla miestä. Maailmassa on paljon ihmisiä, eikä mies varmaan ole ainoa mahdollinen sielunkumppani sinulle.

Vierailija
19/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se ole varsin normaalia, että suurin osa on siinämäärin pinnalisia kuitenkin, ettei varsinkaan itse vartalostaan huoltapitävänä innostu huomattavan ylipainoisesta kumppanina. Moni normaalipainoinen mies siinä missä nainenkin antaa rukkaset ylipainoiselle, mutta ei olisi antanut jos tämä olisi ollut normaalipainoinen. Se on plösön miehen turha itkeä miten se salibeibe ei innostunut hänestä omana itsenään aivan siinä missä plösön naisenkin yrittäessään salijormaa, kun yrittivät oman liigansa ulkopuolelta.

Vierailija
20/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täältä joku loukkaantuja poistattaa viestejä.