minkä ikäisenä meni neitsyys?
Itseltäni meni neitsyys kun olin 25. Nyt olen 41.
Kommentit (127)
Menetin poikuuteni 27-vuotiaana 42-vuotiaalle naimisissa olevalle kahden lapsen äidille. Nyt olen 38-v. mies. Asia kaduttaa lievästi sikäli, että olisinhan minä halunnut seksikokemuksia jo paljon aikaisemmin, mutta oma arkuus esti sen. Mutta toisaalta tästäkin ketjusta selviää, että ei se aikainen neitsyyden/poikuuden menetys ole mikään onnelisen seksielämän tae.
13-vuotiaana 14-vuotiaalle poikakaverille. En mennyt "pilalle" enkä ole elämässäni vaihtanut miestä kuin paita. En myöskään koskaan ole pettänyt. Seksikumppaneita minulla on ollut 9, joista viimeisimmän kanssa olen naimisissa.
Ei ole mennyt, eikä tule menemäänkään. Olen auttamatta liian vanha, eli minun kohdallani se juna meni jo. Tosin, eipä tällä naamalla olisi yksikään juna edes pysähtynyt. :D
13-vuotiaana. Kokemus oli sen verran kuumottava, että seuraavan kerran harrastin seksiä vasta 15-vuotiaana. Nyt 32 v ja suhteessa jossa on helvetin kuivaa.
21v. satunnaiselle baaripanolle, kun en ollut kenellekään muullekaan siihen mennessä kelvannut.
13 vuotiaana. Saman kanssa edelleen ja ikää yli 40 vuotta
22-vuotiaana. Täytän tänä vuonna 23. Teinistä tuohon ekaan kertaan hävetti tosi paljon, että olin "vieläkin" neitsyt. Nyt kun miettii, niin ei siinä oo oikeesti mitään hävettävää. Oon tyytyväinen, että tapahtui oikean poikaystävän kanssa eikä humalassa yhden illan juttuna tms.
Tallella on yhä ja juuri täytin 18.
15v. Seurustelin tuolloin ja olimme yhdessä melkein 3 vuotta.
22 vuotiaana, itse asiassa tossa viime talvena, että aika noviiseja tässä vielä ollaan :D en kyllä kadu, vaikka nolottikin puhua siitä aluksi tämän nykyisen kanssa - seurustellaan siis. 16-vuotiaana silloin poikaystävä petti ja jätti koska ei saanut. Väitti kuitenkin että voi odottaa, joka sai koko jutun tuntumaan vaa pahemmalta mulle. Onneksi en antanut. Seuraavan kerran seurustelin vakavasti 17-vuotiaasta reilun vuoden, ja silloin ois voinu mennäkin, mutta jätkällä oli kovia itsetunto-ongelmia, heijastui sitten niin ettei seksi onnistunut. En harrasta yhden illan juttuja, en todellakaan halunnut ekaa kertaa niin, enkä suoraan sanottuna edes mitenkään stressannut neitsyydestä. Nyt jälkeenpäin kun miettii, niin kyllä silloin 18-vuotiaanakin ajatuksen neitsyyden menettämisestä oli jotenkin hysteerisempiä ja "pelottavampia" kuin nyt, eli oon ihan tyytyväinen että meni näin :)
En muuten ole koskaan ollut mikään hissukka, mutta onnekseni immuuni ryhmäpaineelle, tässä asiassa olen niin iloinen ettei ole kaduttavaa.
Sori typot ja rönsyilevä teksti, liian myöhä kirjoitella luurilla. 85
18-vuotiaana. Nyt olen 28-vuotias ja saman miehen kanssa yhdessä edelleen.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:50"]14 valitettavasti.
[/quote]
Sama vika olisin halunnu jo 12 vuotiaana, parempi myöhään.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:07"]13 vuotiaana. Saman kanssa edelleen ja ikää yli 40 vuotta
[/quote]
Niin ja itselläni on nyt ikää jo 14 vuotta, Vuosi tulee seurustelua täyteen Tubecoinin myötä.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 15:52"]
Olen 15v ja en ole menettänyt neitsyyttäni vielä. Mutta tekisi mieli pelkästään sen takia kun kaikki kaveritkin ovat jo menettäneet... Hävettää myöntää kavereille ja pojille että olen edelleen neitsyt
[/quote]Eivät välttämättä ole vaikka niin väittäisivätkin. Ja jos ovatkin älä heidän tai kenekään muun takia "menetä" neitsyyttäsi. Sen pitää olla täysin sinun omasta tahdostasi tapahtuva asia ja silloin kun olet oikeasti valmis.
Jaahas, siellä taas yksi, joka haluaa säästää sen Mooseksen tuhkakupiksi....
16v ja poikaystävälle. Ei siihen tartte kiirehtiä, lapsuudesta pitääpi nauttia!