Voiko 3-vuotiaan jättää yksin kotiin yöksi?
Pitäisi käydä hakemassa mieheni lentokentältä enkä voi ottaa lasta mukaan. Voiko olla yön yksin kun olemme noin klo 9 aamulla taas kotona?
Kommentit (38)
Mua kiinnostaa saada tietää minkä takia muksua ei voi ottaa mukaan autoon.
Juu, tuikkaa samalla talo tuleen niin hyvä tulee.
Ei, oikeesti. Taksilla tai bussilla pääsee tai sitten menee johonkin yöksi ja haette aamulla.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:02"]Mua kiinnostaa saada tietää minkä takia muksua ei voi ottaa mukaan autoon.
[/quote]
Entä jos sillä on skootteri tai moottoripyörä?
En suosittele, voi olla lapsellekin ikävä kokemus jos on pelottaa.. ja tuo on niin nuori et mitä vaan voi sattua.
Jos aikuinen mies on niin säälittävä ettei pääse omin neuvoin lentokentältä kotiin niin mun puolesta saisi vaikka jäädä asumaan sinne lentokentälle. Ikinä en lapseni kustannuksella tekisi mitään noin idioottia.
Miksi et voi ottaa lasta mukaan? Nukkuu autossa istuimessaan? Siis kai teillä on istuin sille lapselle, otsikon kysymyksestä päätellen se sun lapsesi istuu ilman istuinta autossa? Tai seisoskelee siinä takana jalkatilassa niinkuin ennen aikaa istuinpakkoa. Kaikenlaisia vatipäitä sitä lisääntyykin.
Mies ei pääse itse lentokentältä...? Pakko olla provo tai lapsi pois noin kädettömiltä ihmisiltä. Jätättekö aina lapsen kotiin jos lähdette jonnekin? Mikähän ongelma tuossakin on, itse olen reissannut kolmenkin lapsen kanssa öiseen aikaan lentokentille ja sieltä pois, nuorin vasta vauva. No problem.
Ap, sinulla on hieman prioriteetit hukassa. Aikuinen miehesi ei pääse yksin kotiin.
Sen sijaan jättäisit 3-vuotiaan yksin, olet pelottava.
Tämän täytyy olla provo.