Loppunut ystävyyssuhde harmittaa vielä vuosia myöhemmin, mitä tehdä?
Minulla oli bestis, jonka kanssa jaoimme ilot ja surut aivan ehdoitta melkein 15 vuoden ajan. Aikuistuttuamme tiemme erkanivat, varmaan kumpikin muuttui liikaa. En kokenut enää iloa hänestä ja jatkuva piikittely valinnoistani otti päähän ja pikkuhiljaa kasvoimme erillemme. Nyt vuosikymmen myöhemmin asia vaivaa minua tämän tästä. Ikävöin häntä ja myös sitä, että olisi se yksi rakas ystävä. Aikuisiällä ei ole ollut kovin helppoa hankkia uusia ystävyyssuhteita ja tunnen jääväni paitsi kun olen useimmiten yksin. Emme ole olleet yhteydessä siis vuosiin enkä tiedä hänestä mitään, paitsi sen, että naimisissa on ja mikä koulutus hänellä on. Googlesta ei ole apua. Olen miettinyt pitkään, haluaisitko hänet elämääni ja jos hän olisi sama ihana ihminen kuin silloin ennen, niin totta kai. Mutta jos ei, niin hyödytöntä hänen etsimisensä olisi. Onko joku ottanut vastaavassa tilanteessa yhteyttä ja lämmittänyt välejä uudelleen? Jos, niin miten?
Kommentit (46)
Meillä ei ole ketään yhteisiä tuttuja. En kehtaa enkä uskalla edes kysellä keneltäkään, jos en häneltä itseltään suoraan. Sitten saa jäädä koko homma. ap
Ohis, mutta mikä pahe tämä av nyt sitten on? Kyllähän kaikkien täytyy käydä vessassa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:03"]
No, jos saan jostain jonkun yhteystiedot, mitä kirjoittaisin? Ja mistä ihmeestä sen saan? Numerotiedustelusta ei saa mitään eikä muitakaan tietoja löydy. En nyt niin hullu ole, että hänen äidilleen tms. laittaisin viestiä. Hänen tietonsa löysin.
[/quote]
Väestötietojärjestelmästä. Eikö Goglesta löydy mitään? Monesti siellä voi löytyä numero mitä ei löydy mm. numerotiedustelusta. Jos ex-kaverisi on vaikka jossain työssä missä hänen nimensä tulee esille jollain sivulla.
Oletko katsonut onko ex-kaverisi vaikka linkedistä?
Voit yrittää katsoa myös koulukaverit.comista jos kaverisi sieltä löytyisi.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:03"]
No, jos saan jostain jonkun yhteystiedot, mitä kirjoittaisin? Ja mistä ihmeestä sen saan? Numerotiedustelusta ei saa mitään eikä muitakaan tietoja löydy. En nyt niin hullu ole, että hänen äidilleen tms. laittaisin viestiä. Hänen tietonsa löysin.
[/quote]
Miksi et kysyisi äidiltä? Myös jollain vanhoilla tutuilla voi olla yhteystiedot.
[/quote]
Ihan ohiksena: itse olen ilmoittanut suvulle ja kavereille että jos joku kyselee mun yhteystietoja niin välittävät pyytäjän tiedot mulle ja itse päätän mitä teen. Minusta toisen tietojen eteenpäin antaminen ilman lupaa on anteeksiantamattoman törkeää. Jos tiedot eivät ole julkiset, siihen lienee syy.
Ei ihme että Suomessa on niin paljon yksinäisiä ihmisiä kun porukka vaan käskee unohtamaan vanhat ja siirtymään eteenpäin. Ota Ap yhteyttä et voi menettää mitään ja tule kertomaan miten kävi!
Wou, jos tavoittaisin hänet tätä kautta, niin ehkä uusi ystävyys olisikin mahdollinen yhteisen, salaisen av-palstailupaheen myötä :D ap