Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosin miestä.....sanoi ei (vielä)

Vierailija
02.08.2015 |

Ja siis olemme seurustelleet seitsemän vuotta. Otin asian puheeksi ja tässä tulos. Mitäs nyt tekisitte? Olemme noin 45 ja kummallakin avioero takana kymmenen vuotta sitten. Emme asu yhdessä, mies ei ole halunnut sitäkään.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt ajattelen, niin kun on oltu kihloissa nyt neljä vuotta, on sen sormus pari kertaa hukkunut ja viikkojen jälkeen löytynyt. En vaan uskoisi, että huijaa mua. Kihloihin meno oli virhe.

Vierailija
22/55 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:17"]Mies ei selittänyt syitä vaan ihan kaikenlaisia yleistä, on kuulemma ajatellut asiaa! Ajatellut mutta ei mulle ole puhunut.
[/quote]

Puhuitko sinä asiasta hänelle ennen kosintaa?
[/quote]

On puhuttu yleisesti. Ja enemmän siis asumisesta yhdessä. Olen halunnut sitä paljon ja mies sitten kai ei, kun tilanne tässä nyt. Tyhmäkö olen vaan ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän sun tilanne ome epäselvä. Se mies ei sua halua elämänkumppanina. Olet ollu helppoa seksiä vuosia ja mies ei ole laittanut mitään suhteeseen. Vapaana miehenä varmasti esiintyy ja kotikin on vain sen, joten sinne sitten vaan naisia.

Vierailija
24/55 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:17"]Mies ei selittänyt syitä vaan ihan kaikenlaisia yleistä, on kuulemma ajatellut asiaa! Ajatellut mutta ei mulle ole puhunut. [/quote] Puhuitko sinä asiasta hänelle ennen kosintaa? [/quote] On puhuttu yleisesti. Ja enemmän siis asumisesta yhdessä. Olen halunnut sitä paljon ja mies sitten kai ei, kun tilanne tässä nyt. Tyhmäkö olen vaan ollut?

[/quote]

Kuuluuko mies tähän eronneiden ryhmään, joka "ei enää yhdenkään akan pompoteltavaksi suostu"? Luultavasti olet hänelle tärkeä ja rakas, kun kerran 7 vuotta olette olleet yhdessä, mutta mies voi olla todella päättäväinen siinä, ettei halua toista kertaa sitoutua, kun kerran viimeksikään se ei toiminut. Hän on tyytyväinen nykyiseen tilanteeseenne: saa olla oman itsensä herra, mutta saa myös seuraa ja läheisyyttä silloin, kun haluaa.

Vierailija
25/55 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on juuri edellisen kirjoittajan kuvaama. Mies ottaa rusinat pullasta ja nainen kaipaa enemmän. Miksi kukaan mies tuosta sitoutuisi. Se ei ole enää innostunut niin paljon, että haluaisi yhteisen kodin teille ja vihille ei varmasti sinua vie. Tuo päättyy niin, että se rakastuu toiseen naiseen ja haluaa sen. Ei se halua sinua enää samalla tavalla.

Vierailija
26/55 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin todennäköisesti miehellä on avioelämä "nähty" eikä halua siihen palata uudestaan. Jos kerran olette jo 7 vuotta olleet suhteessa ettekä asu yhdessä, niin miksi muuttaa asioita jos molemmat ovat tilanteeseen tyytyväisiä? Jos taas mies on tyytyväinen ja sinä et, ala vaatia päätöksiä tai nosta kytkintä. "Sitten joskus" tarkoittaa yleensä näissä tapauksissa samaa kuin "ei".

Vierailija
27/55 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on nähty. Kiva tuttu nainen jää yksin, kun mies ihan nopeasti sitten pystyykin päättämään ja haluaa asuun ja naimisiin uuden naisen kanssa. Tuttavapiirissä kävi näin ja nainen oli vuoden todella masentunut. Hän menetti omanarvon tuntonsa ihan täysin. Ikää oli 50.

Vierailija
28/55 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:22"]Hyvinkin todennäköisesti miehellä on avioelämä "nähty" eikä halua siihen palata uudestaan. Jos kerran olette jo 7 vuotta olleet suhteessa ettekä asu yhdessä, niin miksi muuttaa asioita jos molemmat ovat tilanteeseen tyytyväisiä? Jos taas mies on tyytyväinen ja sinä et, ala vaatia päätöksiä tai nosta kytkintä. "Sitten joskus" tarkoittaa yleensä näissä tapauksissa samaa kuin "ei".
[/quote]

Aloittajahan ei ole tyytyväinen. Kertoo halunneensa asua miehen kanssa ja naimisiinkin. Siis vaikka näyttää siltä, että mies ei ainakaan halua.

Vierailija
29/55 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kositaan ja kun toinen sanoo kyllä, mennään kihloihin ja sitten naimisiin tai suoraan naimisiin. Kihlaus on lupaus nainisiinmenosta, vaikka juridisesti sillä ei olekaan enää merkitysta kuten joskus kauan aikaa sitten. Kihlaparilla on kuhlausaika ennen häitä siis.
Ap, älä ota mueheen yhteyttä. Odota ja jatso, mitä sieltäpäin tulee. Jos ei kuulu mitään, suhde oli sitten siinä. Jos tulee rukkaset, mieti mitä itse haluat. Ehkä elämänkumppanin, yhdessä asumista? Ehkä paremman miehen kanssa?

Vierailija
30/55 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:08"]Minusta tuo olisi ihannetilanne: asua omassa kodissa ja seurustella ilman mitään sitoumuksia yhteenmuuttamisesta.
[/quote]
Niin samaa mieltä. En koskaan muuttaisi miehen kanssa yhteen saati mitään kihloja ym. En ymmmärrä näitä pakollisia kuvioita yhteenmuuttamisista ja muista turhista sitoumuksista, ainakaan yli nelikymppisiltä. Ap:lla on juurikin ihannetilanne, mutta mokaa sen tuolla painostuksella ja vaatimuksilla.

Vierailija
31/55 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee löytävänsä paremman.

Vierailija
32/55 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:08"]Minusta tuo olisi ihannetilanne: asua omassa kodissa ja seurustella ilman mitään sitoumuksia yhteenmuuttamisesta. [/quote] Niin samaa mieltä. En koskaan muuttaisi miehen kanssa yhteen saati mitään kihloja ym. En ymmmärrä näitä pakollisia kuvioita yhteenmuuttamisista ja muista turhista sitoumuksista, ainakaan yli nelikymppisiltä. Ap:lla on juurikin ihannetilanne, mutta mokaa sen tuolla painostuksella ja vaatimuksilla.

[/quote]

Tästä samaa mieltä, varsinkin jos edellinen avioero oli vaikea. Ei sitä samaa paskaa jaksa montaa kertaa. Omat kodit, aikaa yhdessä ja erikseen - kuulostaa ainakin omasta mielestä suht hyvältä. Perheen perustaminenkaan ei ole enää tuossa iässä käsillä, joten suorastaan ideaalitilanne tuo. AP halunnee kuitenkin jotain muuta, joten päätöksiä kannattaa alkaa tekemään. Aikaa pelaamalla tilanne ei muutu.

Vierailija
33/55 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:08"]Minusta tuo olisi ihannetilanne: asua omassa kodissa ja seurustella ilman mitään sitoumuksia yhteenmuuttamisesta.
[/quote]
Niin samaa mieltä. En koskaan muuttaisi miehen kanssa yhteen saati mitään kihloja ym. En ymmmärrä näitä pakollisia kuvioita yhteenmuuttamisista ja muista turhista sitoumuksista, ainakaan yli nelikymppisiltä. Ap:lla on juurikin ihannetilanne, mutta mokaa sen tuolla painostuksella ja vaatimuksilla.
[/quote]

Oletko elänyt tuolla tavalla. On yksinäistä ja ulkuolisuuden tunne mukana. Ainakin noin pitkällä ajalla.

Vierailija
34/55 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettu on jo kahdesti... ekalla kerralla odotin liian monta vuotta vain kihlattuna. Parhaat vuoteni meni sinne ja lastakaan ei tehty. Emme koskaan asuneet edes yhdessä. Toisella kierroksella jätin miehen kahden vuoden jälkeen, kun sitoutumishalua ei hänellä ollut.

Olen katkera sillä ensimmäisen suhteeni mies aviossa ja pari lasta. Meni vain alle VUOSI yhteen uuden naisen kanssa kun erosimme.

Olen jo biologisen lapsen saannin suhteen luovuttanut, mutta saisin vielä adoptoitua jos löytäisin kumppanin.

Vierailija
35/55 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:59"]

Kun nyt ajattelen, niin kun on oltu kihloissa nyt neljä vuotta, on sen sormus pari kertaa hukkunut ja viikkojen jälkeen löytynyt. En vaan uskoisi, että huijaa mua. Kihloihin meno oli virhe.

[/quote]

Siis olette olleet 4v kihloissa? ja kosit ja se sanoi ei??? WTF?

Kihlat tarkoittaa sitä että naimisiinmenosta on sovittu. Teinikihlat on asia erikseen, en tiennyt että keski-ikäiset harrastavat huvin vuoksi kihlautumista. Pliis...

Vierailija
36/55 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoveri, ap älä tee näin. Seurustelin 10 vuotta ja uskoin, että vielä teemme yhdessä kodin ja elämme sitten siinä vaikka ei naimisiin olisi mentykään. Muutaman kerran tein lähtöä suhteesta, mutta jäin. Miehellä alkoi olla yhteydenpitoa muihin naisiin aika paljon, mutta en halunnut uskoa epäilyjäni. Ehkä vuoden kuusi kohdalla jo olin onneton. Sitten kymmenen vuoden jälkeen lähdin. Ja mut tapahtui....mies löysi heti uuden naisen ja asumaan tämän naisen ja hänen lastensa kansa yhteiseen kotiin. Minun lastani ei hyväksytty edes kesämökkiviikonloppuihin. Oli todella rankkaa aikaa.

Vierailija
37/55 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kosin samaa ihmistä vain kerran. Jos vastaus on ei, ehkä, ei vielä, joskus tms.niin se oli siinä. En välttämättä eroaisi, mutta susiparina hautaan sitten.

Vierailija
38/55 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko että tuo mies vielä perustaisi kodin Ap:n kanssa ja menisi naimisiin?

Vierailija
39/55 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:59"]Kun nyt ajattelen, niin kun on oltu kihloissa nyt neljä vuotta, on sen sormus pari kertaa hukkunut ja viikkojen jälkeen löytynyt. En vaan uskoisi, että huijaa mua. Kihloihin meno oli virhe.
[/quote]

Tuollaisella sormuksella on nimi shut up ring. Sen tarkoitus on pitä nainen tyytyväisenä vähän pidempään ennenkuin se tajuaa, ettei mies aio sitoutua oikeasti.

Vierailija
40/55 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:12"]

Hankala tietää, miksi mies ei vastannut kyllä. Olen hieman out näistä kosintamenoista. Tarkoittaako kosinta sitä, että sitten mennään kohta naimisiin? Jos on niin, niin voihan olla, että mies ei enää halua naimisiin. Mutta syy voi tietenkin olla muukin. Se voi olla myös se, ettei mies kuitenkaan ole varma suhteestanne. Tiedän tapauksen, jossa mies ja nainen seurustelivat omissa asunnoissaan asuen viitisen vuotta. Sitten mies tapasi uuden naisen ja ei mennyt aikaakaan, kun jo asui tuon naisen luona. 

[/quote] Tätä se just tarkoittaa! Naista roikotetaan varalla kaikin verukkein siihen asti jos/kun parempi tulisi kuvioihin ja nämä akat vielä suostuu tähän =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän