Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti saitte raskauskilot pois synnytyksestä?

Vierailija
02.08.2015 |

Nimimerkillä vielä odottava..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli 18 kg, vauva nyt 2 vk ja 10 kg lähtenyt. En uskalla vielä kunnolla treenata, siis esim vatsalihaksia. Juostakaan en uskalla ennen lantionpohjalihasten treenausta.

Vierailija
22/26 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on nyt kaksivuotias ja huomasin ilokseni, että päälleni mahtui yksiin häihin juhlamekko, jonka olin ostanut ennen raskautta. Vuosi sitten ei vielä mahtunut, piti ostaa isompi juhla-asu. En ole tässä mitenkään tietoisesti laihduttanut tai liikunut enkä myöskään imettänyt, joten on ihan huomaamatta lähtenyt muutama kilo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

+20kg, 1,5v rauhassa laihduttamatta. Imetän edelleen. Nyt 49kg.

Vierailija
24/26 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihdutin ne jo ennen synnäriä. En ois kestäny kätilön katseita, kun maha olis röllöttänyt vielä synnytyksen jälkeen. Mun personal trainer tsemppas tekeen vatsoja samalla kun ponnistin. Arvakkaa oliko helmee lähtee suoraan synnytyssalista salille tekeen tu nnin treeni?Jälkitarkastuksessa olin sitten ihan että oho, kun terkkari ojensi samppanjat. Se sanoi, että mä olen sen uralla eka, joka on tajunnut, että niitä kiloja ei tarvi mukana kantaa edes synnytykseen asti. Lääkäri vielä totesi alapäästä, että onpas kuin neitsyellä.

Vierailija
25/26 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla paino ei lähtenyt tippumaan kunnolla ennen kuin imetys päättyi (7kk synnytyksestä). Av:llä tosin on vain mammoja jotka laihtuvat raskaaksi tullessaan.

Vierailija
26/26 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuslääke - https://tonzes.com/slimfi.htm Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä