Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hammashoitajia riivaa?

Vierailija
27.07.2015 |

Eli osittain entisen vittumaisen hammashoitajan takia olin menemättä hammaslääkäriin koska oli vmäisen kurpan oloinen ja aina jaksoi 20 vuoden ajan torua miten en muka hoida hampaitani. Muutama kk sitten menin hammaslääkäriin ja olin helvetin onnellinen että siellä oli mukava hammashoitaja (lääkäreissä ei siis ole ollut mitään vikaa) ja olisin kerrankin voinut laittaa hampaat kuntoon. Mutta nyt kun menin vähän aika sitten samalle hammaslääkärille niin siellä oli ilmeisesti tuuraamassa (ainakin toivon niin) taas vittumainen hammashoitaja joka ei osannut kuin valittaa vaikka olin hiljaa kokoajan ja käyttydyin asiallisesti..

Mistä hammashoitajien vittumaisuus oikein johtuu? Eikö niiden tehtävä ole hoitaa hampaita eikä vittuilla aikuisille ihmisille? En ole mikään vässykkä joka ei uskaltaisi sanoa mitään mutta olisi kiusallista jos olisin "riidoissa" hammashoitajan kanssa ja varmaan työntäisi sen letkun kurkkuun tai jotain. Itse käyttäydyn aina aivan normaalisti ja asiallisesti hammaslääkärissä. Miksi aikuinen nainen käyttäytyy ja kiukuttelee kuin pieni lapsi ja vielä asiakkaalle?

Yksityiselle en voi mennä tällä hetkellä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt-ammattikunta.

Vierailija
2/3 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tiedä. Olen tosi hammaslääkärikammoinen, eikä yhtään auttanut, että tauon jälkeen uskaltauduttuani sinne hoitaja vittuili minulle siitä, että viime käynnistä oli niin pitkään.

Ymmärrän, että pitäisi käydä useammin. Sitä en ymmärrä, että miksei voi sanoa ammattimaisesti sitä, vaan pitää hihitellä ja päivitellä siitä asiakkaalle/potilaalle ja luoda epäuskoisen huvittuneita katseita siihen toiseen hoitajaan. Taas nousi penkillä kyyneleet silmiin, eikä pelkästään kivun takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. Suksikoot vaikka vittuun puolestani, itsekin olen joskus saanut osakseni aivan käsittämätöntä vittuilua ja alentuvaa ylimielistä asennetta ko. ammattikunnan edustajilta. Veikkaan että alalle valikoituu porukkaa jonka paikka olisi kyllä aivan jossain muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi