Juuri tänään taas on suru kaikesta - mutta varsinkin siitä, että olen yksin
Tuntuu, että kaikki muut löytävät jonkun vierelle paitsi minä. On ollut muutama suhteen yritys, mutta niihin on liittynyt manipulaatiota ja valehtelua. Sekin ahdistaa, että miksi ajaudun kerta toisensa jälkeen tällaisten ihmisten kanssa? Olen ehkä liian kiltti? Sota riehuu ympärillä, ehkä se tulee kohta tännekin, ja minä olen aina vai yksin. Ennen kuolemaani totean: en saanut rakkautta. Mitä järkeä on sellaisessa elämässä?
Kommentit (12)
Elämässä ei ole kyse siitä, mitä saat, vaan siitä, mitä annat.
Vierailija kirjoitti:
Yksin on hyvä. Et vain tajua sitä vielä.
Mitä hyvää siinä on? Jos jotain hyvää tapahtuu en voi jakaa sitä kenenkään kanssa
Vierailija kirjoitti:
Elämässä ei ole kyse siitä, mitä saat, vaan siitä, mitä annat.
Minun kohdalla on kyse siitä, että olem antanut enemmän kuin saan. Minua on käytetty hyväksi.
Ap
Sama täällä ap, minuakin on käytetty hyväksi mutta nykyään tunnistan kuvion enkä lähde siihen enää mukaan. Joku sinussa on ollut se, joka on valinnut nämä hyväksikäyttäjät. Tunnista se ja ala toimia toisista motiiveista käsin.
Eiköhän mekin vielä kunnollisten kumppaneiden rinnalle päädytä.
Joku vikahan sinussa on.
Ehkä kasaat liikaa odotuksia toiselle ja ajattelet että se toinen tuo onnen tullessaan.
Enpä usko, että ap on ehtinyt paljon elämässään antamaan. Aikansa on tainnut kokonaan huveta miesten kanssa pelehtimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä ap, minuakin on käytetty hyväksi mutta nykyään tunnistan kuvion enkä lähde siihen enää mukaan. Joku sinussa on ollut se, joka on valinnut nämä hyväksikäyttäjät. Tunnista se ja ala toimia toisista motiiveista käsin.
Alapeukuttajille vielä selvennykseksi että tarkoitin että "joku sinussa" on esim. välttävän kiintymyssuhteen malli minkä on saanut lapsena tai jotain vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä niinkin itselleen uskotella.
Todellisuudessa moni jää loppuelämäksi yksin.
voin tulla nuolemaan pillua ja pelaamaan lautapelejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa moni jää loppuelämäksi yksin.
Voihan sitä niinkin itselleen uskotella, että yksin jäisi. Todellisuudessa moni päätyy parisuhteeseen.
Omia asioitaan on aina mahdollista pahentaakin esim. huonolla asenteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa moni jää loppuelämäksi yksin.Voihan sitä niinkin itselleen uskotella, että yksin jäisi. Todellisuudessa moni päätyy parisuhteeseen.
Omia asioitaan on aina mahdollista pahentaakin esim. huonolla asenteella.
Ja niin kuulostaa ap tekevän.
Yksin on hyvä. Et vain tajua sitä vielä.