Bloggaajan lapsi meinasi hukkua
Ja saman Bloggaajan vanhempi lapsi karkasi omalta kotipihalta useaksi tunniksi joskus vuosi sitten. Hmm... En vihjaile mitään mutta saatanpas vaikka vihjaillakin.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:09"]Ja mamma itse siis oli ottamassa kuvia
[/quote]
Turhaa alapeukutat kun itse kirjoitti blogissa
Onko tämä eräs huomiopyllyilevä tapaus?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 09:10"]Onko tämä eräs huomiopyllyilevä tapaus?
[/quote]
Juuri hän.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 09:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 09:10"]Onko tämä eräs huomiopyllyilevä tapaus? [/quote] Juuri hän.
[/quote]
Eli..? Kuka bloggaaja EI ole huomionkipeä?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 09:20"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 09:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 09:10"]Onko tämä eräs huomiopyllyilevä tapaus? [/quote] Juuri hän.
[/quote]
Eli..? Kuka bloggaaja EI ole huomionkipeä?
[/quote]
HuomioPYLLYILEVÄ. Booty booty booty
Ihan inhimillinen tapaus, vahinko, ei mitenkään laiminlyöntiä ollut! Siinähän oli molemmat vanhemmat vieressä! Älää nyt pliiiiis viitsikö tehdä asiasta isompaa kuin se onkaan. Emilialla jo ihan syyllisyyttä tarpeeksi.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 09:25"]Ihan inhimillinen tapaus, vahinko, ei mitenkään laiminlyöntiä ollut! Siinähän oli molemmat vanhemmat vieressä! Älää nyt pliiiiis viitsikö tehdä asiasta isompaa kuin se onkaan. Emilialla jo ihan syyllisyyttä tarpeeksi.
[/quote]
Niin paljon et piti ihan postaus kirjoittaa...
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 09:26"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 09:25"]Ihan inhimillinen tapaus, vahinko, ei mitenkään laiminlyöntiä ollut! Siinähän oli molemmat vanhemmat vieressä! Älää nyt pliiiiis viitsikö tehdä asiasta isompaa kuin se onkaan. Emilialla jo ihan syyllisyyttä tarpeeksi. [/quote] Niin paljon et piti ihan postaus kirjoittaa...
[/quote]
...varoittavaksi esimerkiksi.
Ja mamma itse siis oli ottamassa kuvia