Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua kutsua ketään kylään.

Vierailija
02.08.2015 |

Mulle haluaa tulla ihmisiä kylään endi viikolla. Miten sanon heille etten halua ketään kylään? En halua loukata heitä. En vain ehdi ottaa vieraita vastaan kun täissä on niin kiire.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:27"]Oikeesti mun veli raahaa mulle ihmisiä kylään vaikka mulla on etätyöpäivä enkä ole ehtinyt tiskata ja siivota kun mun työkaveri on lomalla. Mä tekstasin mun velille että ei sovi tulla, niin se sano et käydään vaan äkkiä moikkaan. Laitoin nyt tekstarin velille että olen oksennustaudissa. Se vastas et ei olla pitkään ja voidaan tuoda jotain jos tarviin. Apua mitä teen! Mullä on likasta kotona. Ap
[/quote]
Millon sä olet viimeksi siivonnut jos et muka ehdi sunnuntain aikana laittamaan paikkoja kuntoon? Vai oletko joku himohamstraaja?

Vierailija
22/40 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen provo. Mitä itua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot miten asiasi on, et voi nyt ottaa vastaan vieraita mutta yrität saada sopiva aika järjestettyä myöhemmin.

Vierailija
24/40 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vuokraisäntä on varmaan lähettänyt ne. Se on niiden kaveri! Olen maksanut vuokran mutten ole siivonnut koko aikana. Enkä ole päästänyt mun veljeä sisään vaan se on tuonut ruuat mulle töihin. Nyt ne varmaan epäilee etten pysty huolehtimaan itsestäni, kun veli tekstittää näin myöhään. Etuä valvon taas kaikki yöt enkä herää aamulla. Ap

Vierailija
25/40 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on stooria.

Vierailija
26/40 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:35"]Mun vuokraisäntä on varmaan lähettänyt ne. Se on niiden kaveri! Olen maksanut vuokran mutten ole siivonnut koko aikana. Enkä ole päästänyt mun veljeä sisään vaan se on tuonut ruuat mulle töihin. Nyt ne varmaan epäilee etten pysty huolehtimaan itsestäni, kun veli tekstittää näin myöhään. Etuä valvon taas kaikki yöt enkä herää aamulla. Ap
[/quote]
Siis tekstari tuli klo 11.38 et tullaan maanantains töiden jälkeen käymään! Miks niin myöhään? Mitä ne luulee? Ap

Vierailija
27/40 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:35"]Mun vuokraisäntä on varmaan lähettänyt ne. Se on niiden kaveri! Olen maksanut vuokran mutten ole siivonnut koko aikana. Enkä ole päästänyt mun veljeä sisään vaan se on tuonut ruuat mulle töihin. Nyt ne varmaan epäilee etten pysty huolehtimaan itsestäni, kun veli tekstittää näin myöhään. Etuä valvon taas kaikki yöt enkä herää aamulla. Ap
[/quote]
Siis tekstari tuli klo 11.38 et tullaan maanantains töiden jälkeen käymään! Miks niin myöhään? Mitä ne luulee? Ap
[/quote]
Siis miksi laittoi viestin niin myöhään eikä esim huomenna? Mitä ne luulee? Ap

Vierailija
28/40 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ok sanoa ettei halua vieraita juuri nyt. Olet jo aikuinen, kannattaa opetella tuo. Ei, en halua nyt vieraita. Olen juuri synnyttänyt ja hoidan pientä vauvaani. Ei, nyt ei sovi, minulla on liian kiire töissä enkä jaksa vieraita. Ei, haluamme viettää joulun koirani kanssa. Näitä kaikkia lauseita on mahdollista käyttää. Ei kukaan ihminen ikinä opi kunnioittamaaan tahtoasi ellet tunnista ja kunnioita itse.

Vierailija
29/40 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama jonka piti ostaa äidin lahja puoliksi veljen kanssa ja veljesi tuo sinulle perjantaisin ruokaa?

Vierailija
30/40 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:52"]

Oletko se sama jonka piti ostaa äidin lahja puoliksi veljen kanssa ja veljesi tuo sinulle perjantaisin ruokaa?

[/quote]

Mikäs juttu tuo oli?

Vierailija
31/40 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:44"]Minusta on ok sanoa ettei halua vieraita juuri nyt. Olet jo aikuinen, kannattaa opetella tuo. Ei, en halua nyt vieraita. Olen juuri synnyttänyt ja hoidan pientä vauvaani. Ei, nyt ei sovi, minulla on liian kiire töissä enkä jaksa vieraita. Ei, haluamme viettää joulun koirani kanssa. Näitä kaikkia lauseita on mahdollista käyttää. Ei kukaan ihminen ikinä opi kunnioittamaaan tahtoasi ellet tunnista ja kunnioita itse.
[/quote]
Vaikka minä sanon mitä niin minua ei uskota. Ei uskota että töissä on kiire ja siksi en ehdi siivota. Tai että veli ei laittanut tilille rahaa tädin lahjaan. Tai että en ehtinyt peruuttaa kampaaja kun työkaveri oli lomalla. Tai että kirjaston kirjat oli myöhässä kun en voinut kävellä puiston läpi. Minusta ihan selviä asioita kaikki. Ja mulla oli jalka kipeänä silloin! Ap

Vierailija
32/40 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:52"]Oletko se sama jonka piti ostaa äidin lahja puoliksi veljen kanssa ja veljesi tuo sinulle perjantaisin ruokaa?
[/quote]
Se oli tädin lahja ja me ostettiin se kolmisteen minä, veli ja äiti. Se oli se lamppu ja täti tykkäsi siitä kovasti. Mutta sitäkään asiaa veli ei voinut hoitaa ajallaan. Ja nyt se kyttää minun menemisiä. Se minun serkku ei ole käynyt kylässä mun luona vuoteen, miksi ilmoittaa tulostaan yöllä? Ap

Vierailija
33/40 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen siis asunut tässä asunnossa maaliskuusta ja tämä on minun veljen kaverin äidin asunto. Ap

Vierailija
34/40 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Voisinko tulla auttamaan siivouksessa sunnuntaina? Pistetään hösseliksi ja voi sitten veli ja serkku tulla kylään :)

Vierailija
35/40 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei taida olla ihan kaikki muumit laaksosssa kyllä

Vierailija
36/40 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:27"]

Oikeesti mun veli raahaa mulle ihmisiä kylään vaikka mulla on etätyöpäivä enkä ole ehtinyt tiskata ja siivota kun mun työkaveri on lomalla. Mä tekstasin mun velille että ei sovi tulla, niin se sano et käydään vaan äkkiä moikkaan. Laitoin nyt tekstarin velille että olen oksennustaudissa. Se vastas et ei olla pitkään ja voidaan tuoda jotain jos tarviin. Apua mitä teen! Mullä on likasta kotona. Ap

[/quote]

Tapa ittes. Paras vaihtoehto kaikille. 

Vierailija
37/40 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se alakerran pitserian tyyppi auttais? Tai sitten et vain avaa ovea kun tukevat.

Vierailija
38/40 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä teet?

Vierailija
39/40 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun veli taitaa olla susta huolissaan kun et ole moneen kuukauteen päästänyt sisälle. Ja taitaa ollakin ihan aiheesta. Pokkana vaan päästät käymään niin voit saada apua. Anna niiden tiskien olla.

Vierailija
40/40 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko avohoitopotsku? Vaikutat siltä. Palaa sairaalaan niin ne muutkin tekee kun ei arki onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän