En halua kutsua ketään kylään.
Mulle haluaa tulla ihmisiä kylään endi viikolla. Miten sanon heille etten halua ketään kylään? En halua loukata heitä. En vain ehdi ottaa vieraita vastaan kun täissä on niin kiire.
Kommentit (40)
Sano että töissä on liian kiire ja joudut ylitöihinkin.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:01"]Sano että töissä on liian kiire ja joudut ylitöihinkin.
[/quote]
Mutta jos he loukkaantuu? Ap
En diis tosiaan voi kutsua ketään kylään tsi päästää ketään mun asuntoon! Ja nyt ne on tulossa huomenna käymään! Ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:04"]En diis tosiaan voi kutsua ketään kylään tsi päästää ketään mun asuntoon! Ja nyt ne on tulossa huomenna käymään! Ap
[/quote]
Oon niin hermona etten osaa kirjoittaa! Ap
Laita nyt yölläviesti, että anteeksi, oksensin juuri, oken oksennustaudissa ja kuume nousee. Tulkaa joskus toiste
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:01"]Sano että töissä on liian kiire ja joudut ylitöihinkin. [/quote] Mutta jos he loukkaantuu? Ap
[/quote]
Kai heillä on tapaturmavakuutus yllättävien loukkaantumisien varalta?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:01"]Sano että töissä on liian kiire ja joudut ylitöihinkin. [/quote] Mutta jos he loukkaantuu? Ap
[/quote]No siinäpä sitten loukkaantuvat. Oikeastaan hyväkin, niin eivät tuki myöhemminkään pyytämättä.
Ovat tulossa maanantaina kun mun veli kertoi, että mulla on vapaapäivä, vaikka olen luvannut tehdä etätöitä! Ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:08"]Ovat tulossa maanantaina kun mun veli kertoi, että mulla on vapaapäivä, vaikka olen luvannut tehdä etätöitä! Ap
[/quote] no lähetä se oksuviesti huomenna. Olen itse sitä käyttänyt ja toimii
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:08"]Ovat tulossa maanantaina kun mun veli kertoi, että mulla on vapaapäivä, vaikka olen luvannut tehdä etätöitä! Ap
[/quote]
Siis maanantaina illalla mun veljen kanssa! En millään ehdi siivota kun on se etätyöpäiväkin. Ap
Ja ne haluaa kahvia eikä mulla ole puhtaita astioita eikä kahvimaitoa. Veli lupasi tuoda pullat kyllä eli en voi kieltäytyä koska ei ole pullaa. Ap
Mitä hystterisoit. Sait hyvän neuvon oksennustaudista ja kuumeesta. Eikö kelpaa
Tämänkin ketjun aikana olisit ehtinyt pestä astiat. Taitaa olla lorvikatarria.
Eli oikeasti syynä on se, että sulla on likaista etkä halua siivota? Kasvata ap selkäranka ja sano ettet halua vieraita. Eikai nyt kukaan voi aikuisen ihmisen kotiin väkisin tunkea.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:15"]Mitä hystterisoit. Sait hyvän neuvon oksennustaudista ja kuumeesta. Eikö kelpaa
[/quote]
Pelkään ettei veli usko kun en ole päästänyt sitä sisään moneen kuukauteen. Ja nyt se tulee vieraiden kanssa. Ap
Ei tuossa varmaan muu auta kuin myydä kämppä mustalaisille ja lähteä haneen.
Eli sun työ on oikeesti tekosyy sille, että kämppä on niin sekasin ettet kehtaa ovea avata!? No ok..tiskaat muutamat astiat näin alkuun. Sen verran mitä tarvii. Sit haet kaupasta tyhjiä Pahvilaatikoita ja tunget romus sinne. Sit pika imurointi ja tuuletus. Jos joku kysyy laatikosta niin sanot vaan että kaappien siivous kesken. Ja voit käskee veljes tuomaan maitoa samalla kun unohdit muka ostaa. Helppoa vai mitä :)
Oikeesti mun veli raahaa mulle ihmisiä kylään vaikka mulla on etätyöpäivä enkä ole ehtinyt tiskata ja siivota kun mun työkaveri on lomalla. Mä tekstasin mun velille että ei sovi tulla, niin se sano et käydään vaan äkkiä moikkaan. Laitoin nyt tekstarin velille että olen oksennustaudissa. Se vastas et ei olla pitkään ja voidaan tuoda jotain jos tarviin. Apua mitä teen! Mullä on likasta kotona. Ap
Siis mun veli ja serkku on tulossa maanantaina kl 18! Ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:00"]Mulle haluaa tulla ihmisiä kylään endi viikolla. Miten sanon heille etten halua ketään kylään? En halua loukata heitä. En vain ehdi ottaa vieraita vastaan kun täissä on niin kiire.
[/quote]
Siis töissä on kiire. Ap