Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikääntyminen ja seksielämä, kohta 40-v mietteitä.

Vierailija
01.08.2015 |

Palstalla on tällä viikolla käyty vilkasta keskustelua siitä miten alapään käy synnytyksessä.
Itse lähentelen kohta 4-kymppiä ja seksielämä on rehellisesti sanottuna parempaa kuin koskaan.
Takana kolme raskautta ja synnytystä, reilua painonnousua, raskausarpia, rinnat on pilalla ja koko ihanuus mikä raskauteen ja synnytykseen kuuluu.
Nyt vuosien kuluessa kroppa toimii taas, jopa paremmin kuin ennen.
Äitiyden jäljet näkyy edelleen mutta ilokseni voin todeta, että ei haittaa. Alapää on toipunut, tuntoherkkyys voimistunut ja seksi on kaikin puolin parempaa kuin ennen raskauksia.

Olkaa naiset armollisia itsellenne! Raskaus muuttaa vartaloa, se kuuluu asiaan. Ole ylpeä siitä, että vartalosi on pystynyt luomaan uutta elämää. Jos nyt tuntuu toivottomalta niin anna ajan kulua, lopullinen toipuminen kestää vuosia joten älä kiirehdi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti toi kaikki on itsepetosta, mutta ilman sitä nainen tulisikin hulluksi. Mies miettii pannessaan nuorempia ja kauniimpia. Mutta kaunis ajatus sulla!

Vierailija
2/4 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulla on  ihan samanlaiset kokemukset! Ja olen 46 v. Seksi ei ole koskaan ollut parempaa ja nautinollisempaa, enkä ole koskaan aiemmin ollut yhtä halukas. Tosin mä en kyllä pidä itseäni ollenkaan "rupsahtaneena", tykkään itsestäni paljon enemmän nyt kuin nuorena, ennen lapsia; 10 lisäkiloa ovat tulleet oikeisiin paikkoihin, lantio on naisellisempi ja rinnat paljon isommat ja koska harrastan nyt liikuntaa paljon enemmän, olen paremmassa kunnossa kuin nuorena ja itseasiassa melko timmissä kunnossa. Mutta en usko, että seksielämä on parantunut minkään ulkoisen takia, vaan ihan vaan koska itsevarmuus on kasvanut ja herkkyys sukupuolielimissä lisääntynyt.

Kakkoselle sanoisin, että jos sinä mietit pannessasi jotain muuta kuin kumppaniasi, se ei tarkoita että kaikki tekisivät niin. Jos mun mies miettisi muita rakastellessamme, niin miksi ihmeessä hän haluaa aina rakastella valot päällä? Tai hyvä mielikuvitus hänellä, kun hänellä alkaa seisoa esim. kun olemme yhdessä saunassa tai suihkussa, istumme sylikkäin sohvalla tai ihan vaan kun illalla nukkumaanmennessä riisuudun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:23"]Oikeasti toi kaikki on itsepetosta, mutta ilman sitä nainen tulisikin hulluksi. Mies miettii pannessaan nuorempia ja kauniimpia. Mutta kaunis ajatus sulla!
[/quote]

No jos siinä kiihkoissaan ehtii ajattelemaan muita, niin siitä vaan! Käy kyllä mieskin niin kuumana, että mulle on aivan sama mitä fantasioi, pääasia että meillä on kivaa ja molemmat saa nautinnon ja tyydytyksen. ;)

Vierailija
4/4 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:23"]

Oikeasti toi kaikki on itsepetosta, mutta ilman sitä nainen tulisikin hulluksi. Mies miettii pannessaan nuorempia ja kauniimpia. Mutta kaunis ajatus sulla!

[/quote]

Harmi ettei sulla ole itseäsi miellyttävää kumppania. Ehkä saat vielä joskus tarpeeksi selkärankaa poistua suhteesta joka ei tyydytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme