Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua häiritsee naiset...

Vierailija
01.08.2015 |

Jotka pettävät ja valittavat vähänkään miehelle kuinka surkea hän on jos on itse pettäjä huonokuntoinen ja saanut pelkästään pettämisestä hyvän hetkellisen kunnon ja olotilan ja aina kuin ei petä niin valittaa miehelle ja pettää silti. Minua häiritsee tälläinen. Tälläiset naiset ovat kyllä todenteolla hidasteita koska ne turkyttävät joka välissä jollain tapaa. Kirjoittaessa ajattelin yhtä naista mutta tuntuu että toinen on samanlainen. Miten nainen ei voi liikuttaa isointa lihastaan ja tehdä liikuntaa! Eikö ihmiset ymmärrä liikunnan hyvän olon tunnetta? Minulle tulee muista asoista tällä hetkellä hyvä olo ja harmittaa etten ole saanut vieläkään liikunnasta kiksejä vaikka liikun joka päivä. Mikä ongelma naisilla on?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ei tee älykkääksi. Vai mitä ap?

Vierailija
2/3 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:04"]Jotka pettävät ja valittavat vähänkään miehelle kuinka surkea hän on jos on itse pettäjä huonokuntoinen ja saanut pelkästään pettämisestä hyvän hetkellisen kunnon ja olotilan ja aina kuin ei petä niin valittaa miehelle ja pettää silti. Minua häiritsee tälläinen. Tälläiset naiset ovat kyllä todenteolla hidasteita koska ne turkyttävät joka välissä jollain tapaa. Kirjoittaessa ajattelin yhtä naista mutta tuntuu että toinen on samanlainen. Miten nainen ei voi liikuttaa isointa lihastaan ja tehdä liikuntaa! Eikö ihmiset ymmärrä liikunnan hyvän olon tunnetta? Minulle tulee muista asoista tällä hetkellä hyvä olo ja harmittaa etten ole saanut vieläkään liikunnasta kiksejä vaikka liikun joka päivä. Mikä ongelma naisilla on?
[/quote]
En vain ymmärrä. En ymmärrä miten heikkotahtoisia ihmiset nykyään on! Todella masentavaa. Ihmiset ketkä ei ole skarppeja ja niiden kehossa ei toimi kaikki hyvin ovat tylsiä. Se on totuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi