Mitä unohdit viimeksi pakata matkalle mukaan?
Kommentit (44)
Riippumaton juhannukseksi mökille. Silloin tosin aurinko paistoi ehkä 45 minuuttia, joten hirveästi haittaa ei tuosta unohduksesta ollut.
Liivinsuojuksia, mökille mentiin. Imetän puolivuotiasta. Leikkasin pikkuhousunsuojia kahtia sitten. Ensi kerralla muistan...
E-pillerit, piilarinesteen, shaverin, hiusharjan, särkylääkkeet, adapterin...onneksi en kaikkia samalle reissulle mutta joka kerta ketutti.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:27"]
Deodorantin ja hammasharjan. Mä unohdan ne tasan aina vaikka kuinka laittaisin muistutuksia tms.
[/quote]Minulla on toilettipussi matkahammasharjoineen ja minidödöineen aina valmiina. :)
[/quote] kerro, oi kerro pliis mistä ihmeestä olet hommannut minidödön?
Suosikkikirjan, sanakirjan, kameran johdon ja vaikka mitä
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:13"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:27"]
Deodorantin ja hammasharjan. Mä unohdan ne tasan aina vaikka kuinka laittaisin muistutuksia tms.
[/quote]Minulla on toilettipussi matkahammasharjoineen ja minidödöineen aina valmiina. :)
[/quote] kerro, oi kerro pliis mistä ihmeestä olet hommannut minidödön?
[/quote]
ainakin luontaistuotekaupoissa olen nähnyt
Lasten unilelut. Lapsilta tuli aika kipakkaa, ei-niin-rakentavaa palautetta.
Viimeksi unohdin ottaa mökille mukaan yöpaidan ja takin. Vaikka miten teen pakkauslistat kaikesta ja pakkaan tuntikausia, unohdan tyypillisesti jonkin tuollaisen selvän asian. Kaikki pinnit ja huivit ja 10 eri korvakoruparia on kyllä tarkkaan mukana...
Ajokortin automatkalle kavereiden kanssa...
Olin juuri 3 vkoa reissussa, en huomannut että olisin unohtanut mitään?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:32"]En unohda koskaan mitään.
[/quote] Olet varmaankin unohtanut, mitä olet unohtanut.
Deodorantti. Tää on se, mikä mulla aina joko unohtuu tai meinaa unohtua.
Kun palasin Suomesta Yhdysvaltoihin, unohdin kotiavaimet. Siis Suomen kämpän avaimet.
Kuulokkeet kännykkään. Olisi kiva reissussa kuunnella radiota, mutta nää unohtuu niin helposti. Mietin aina että teen jonkun muistilistan, jonka mukaan sitten pakkailen, mutta tää lista olis varmaan hukassa pakkaushetkellä...
Olisi kiva jos alapeukuttajat hieman avaisivat ajatusmaailmaansa:)