Hei! Järjestimme häät
joihin kutsuimme molempien vanhemmat ja sisarukset ja molemmilta kolme parasta ystävää. Kaikki kutsutut tulivat, vaikka soittelimme häistä vain paria viikkoa ennen. Puhelimessa yksi sanoi, että ei ole oikein vaatteita. Sanoimme että kun on kesä, niin eiköhän sinulta löydy joku mekko, kun morsiankaan ei ole pitkässä valkoisessa, niin ei tarvitse olla kovin hienoakaan. Sitten ongelmana oli lasten hoidon järjestyminen. Samantien sanoimme, että saatte pitopalvelun laittamaa ruokaa kotonamme ja kotiäitinä hän saa tietenkin ottaa lapsensa mukaan ja että lahjojakaan emme tahdo. Näin tapahtui! Yksikään vieraista ei tuonut lahjaa, jos ei lasketa ruusuja, joita sukulaiset toivat kyllä. Häät olivat rennot ja ihanat.
Kommentit (10)
Tuollaiset häät minäkin voisin pitää, vaikka aion mennä naimisiin salaa.
Kiva:). Paljon onnea! Voisin myös itse harkita vastaavaa.
jos mä meen koskaan naimisiin, niin halua rennot häät myös.
Harkitsimme mekin salaa naimisiin menoa, mutta ehkä näin olikin helpompaa? Vieraillekaan ei suurta vaivaa. Eivät meinanneet ensiksi uskoa, että menemme naimisiin. Sanoimme, että tulkaa itse todistamaan! Ja häät pidetään tuli vieraita tai ei!
ap
Olen varmaan erilainen, mutta en halua rentoja häitä. Haluan, että hääni ovat juhla, erityinen päivä, joka poikkeaa muista. Rentona saa olla koko loppuelämänsä, mutta tuo tärkeä päivä on Juhla.
Meillä taas oli maistraatissa molempien vanhemmat ja miehen pikkusisko. Olimme kaikki siististi pukeutuneita, miehillä puvut ja naisilla mekot. Vihkimisen jälkeen kävimme ravintolassa syömässä. Illalla järjestimme kotona juhlat ystäville. Tunnelma oli rento ja mukava koko päivän, mutta silti juhlava.
Päivä oli mieleenpainuva ja ikimuistoinen. Ihanan siitä teki myös se, ettei tarvinnut juurikaan potea häästressiä. Vieraatkaan eivät jäykistelleet! Minulla oli tyylikäs hääpuku, vaikkakaan ei perinteinen sekä morsiuskimppu.
ap
Mä järjestin samanlaiset, lähinnä äidin mieliksi, kompromissi, suku olisi halunnut isot häät. Mies olisi halunnut ihan maistraattivihkimisen, itse ajattelin, että käväistään seurakunnan kappelissa ruokiksella arkivihkiminen, mutta tehtiin sitten tämä kompromissi. Minä inhoan olla keskipisteenä missään vaikka Leijona olenkin.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:36"]Olen varmaan erilainen, mutta en halua rentoja häitä. Haluan, että hääni ovat juhla, erityinen päivä, joka poikkeaa muista. Rentona saa olla koko loppuelämänsä, mutta tuo tärkeä päivä on Juhla.
[/quote]niin, meille naimisiin meno on erityinen asia ilman vieraitakin. Näin se menee, ihmiset ovat erilaisia ja se on hyvä.
Okei?