Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SIIS MITEN... JOLLEKIN VOI OLLA LUKIOSSA VAIKEUKSIA?

Vierailija
01.08.2015 |

Siis en lukenut yhtään ja lintsasin tunteja jatkuvasti, tunneilla en tehnyt muistiinpanoja ja räpläilin kännykkää. Siitä huolimatta seiskaa huonompaa ei koskaan tullut mistään. Lähinnä kasia ja ysiä tuli kaikista aineista. Pitkästä matikasta 8-10 lähes aina.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittamaan et silti oppinut.

Vierailija
2/13 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkin lapsinero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:09"]

[/quote]

No ehkä en kirjoita täydellistä kielioppia netissä, mutta kuitenkin kirjoitin äidinkielestä eximian.

ap

Vierailija
4/13 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:09"]

[/quote]

Mistä lie paskalukiosta valmistuit. :D

Vierailija
5/13 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia oppijoita. Toiset on lahjakkaita matemaattisesti, toiset kielellisesti, tai liikunnallisesti jne. Kyllä fiksu lukion käynyt ihminen tämän ymmärtää. 

Vierailija
6/13 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joillain voi olla (todettu tai toteamatta jäänyt) lukihäiriö, adhd jne. Vaikeuttaa huomattavasti opiskelua. Jonkun kotioloissa voi olla (jatkuvia) ongelmia jotka aiheuttavat opintomenestyksen heikentymistä jne.

Onhan noita syitä ilman että tarvitsee heitä tyhmänä pitää.

Vierailija
7/13 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOLLEKIN

Vierailija
8/13 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas näkee miten esim. todistus ei kerro yhtään mitään ihmisen älykkyydestä tai fiksuudesta.

Vierailija
9/13 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/13 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään lukenut kokeisiin, mutta tunneilla kyllä kuuntelin ja selailin kirjaa ja tein muistiinpanoja (mulla on valokuvamuisti..). Ja muista aineista sain 7-8 (maantiedosta ja uskonnosta jopa ysejä ja kymppejä), mutta kielissä olin huono. Enkusta ja saksasta ja ranskasta tuli kutosta, välillä vitostakin. Varsinkin tuo enkku harmitti, koska opettaja oli mallia natsi ja sillä oli jotkut ihme arvostelut eli vaikka kokeesta olisikin saanut 7, niin saikin kuutosen. Ja tämä oli kaikilla eli ei simputtanut vaan yhtä tai kahta oppilasta.

Hissa oli myöskin tyyliin viisi tai kuusi. Mutta siinä puolestaan oli syynä todella nuiva opettaja, jonka tunneilla kukaan ei jaksanut kuunnella (ei edes ne luokan hikarit :D) eli kaikki saivat huonoja numeroita.

Mutta sitten se mun suurin murheenkryyni.. Nimeltään ruotsi. Sain pelkästään nelosia ja vitosia ja mulla oli oikeasti vaikeuksia päästä kursseista läpi. Motivaatio nolla, koska opettaja otti mut jo ekalla tunnilla silmätikukseen.. Ja teki suoranaista kiusaa.

Vierailija
11/13 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11. jatkaa vielä. Mulla oli aina kielet vaikeita (lähinnä ääntäminen, ei kielioppi). Koska meinasin kuuroutua lapsena ja en aina kuullut mitä enkun opettaja selitti.

Vierailija
12/13 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaikeudet itse kouluun liittyneet, paitsi laaja fysiikka ja saksa ym. Mutta ne ongelmat liittyi kotioloihin , sairaisiin ystävyyskuvioihin, ja koko luokan paska yhteishenki, luokan koulukiusaakiin ja muihin helvetin kusipää ämmiin. Sekun on just tuo ikä missä osa on jo aikuistunut mutta osa vielä lapsia ja siihen seurustelusuhde ongelmat ym päälle. Ei se ollu helppoo aikaa. Ryhmäpaine ja kuuluminen siihen oli tärkeintä, ei koulumenestys. Samoin poikaystävät jne.no kai ap on näitä jplla ei ollut muuta elämää ja prheessä kaikki tip top. Tylsää.

Vierailija
13/13 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla voi olla huonot perustiedot, jos on laiskotellut peruskoulussa, ja sitten se kostautuu lukiossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan