Mies lähti mökille mukamas yksin
ja kun menin käymään siellä eilen illalla, miehen paras kaveri, naispuolinen, oli paikalla myös. Olivat saunoneet ja syöneet. Olen aina luottanut heidän ystävyyteensä, mutta jäi nyt vähän outo olo, kun ei mies voinut sanoa että "Laura" tulee myös. Miksi ihmeessä piti salata?
Kommentit (386)
Ja jos et mee niin et takuulla saa nukutuksi, mietit vaan mitä sielä mahtaa tapahtua. Ja koska asia jää pimentoon niin toki mietit sitä asiaa vielä pitkään myöhemminkin. Että säästät kyllä itsesi mielipahalta kun nyt vaan menet sinne ja otat selvää mikä on asian laita.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:15"]Kerää klapeja ja risuja. Alat rakentamaan omaa mökkiä. Sympatiat on sun puolella. Laita pystyyn keräys.
[/quote]
Minä voisin kyllä lahjoittaa :)
Kiitos tsempeistä. Nyt lähden tarkistamaan. Jos ovat molemmat siellä, onpahan todellinen syy nostaa meteli.
ap
Tuu kertomaan kuinka kävi!Tsemppiä matkaan!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:17"]
Kiitos tsempeistä. Nyt lähden tarkistamaan. Jos ovat molemmat siellä, onpahan todellinen syy nostaa meteli.
ap
[/quote]
Olemme puolellasi.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:15"]Kerää klapeja ja risuja. Alat rakentamaan omaa mökkiä. Sympatiat on sun puolella. Laita pystyyn keräys.
[/quote]
[/quote]
Mikä on tilinumero? Olen mukana. :)
Seuraan mukana myös. Laita päivitystä kun pääset mökille!
Laitat keräyksen pystyyn ja tuikkaat sen mökin tuleen niin saat myös vakuutus rahat!
Jännittää ap:n puolesta, huh! Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:07"]
Miten suhtautuivat kun ilmestyit paikalle? Eleet ja ilmeet ennen kuin tajusivat että nyt on aika keksiä hyvä selitys.
[/quote]
Minusta ihan normaalisti olivat. Sellaisia "iloisen yllättyneitä". Eivät ainakaan siinä hetkessä jääneet mistään kiinni.
ap
Mene ja yllätä, tuskin saat edes nukutuksi.
[/quote]
[/quote]
Jos jäävät rysän päältä kiinni, hyppäät vaan sekaan ja annat palaa. Näytät kaiken osaamisesi ja pisteesi nousevat miehen silmissä. Hytkytä, nytkytä, voitto kotiin!
Eli viimeistään tunnin päästä saadaan uutta tietoa!? :P
Kuka lähtee mökille ja jättää koiran kotiin?
Ja mammat menee taas täysillä mukaan huonoon jatkoprovoon.
Ihan nyt sitten päättää lähteä uudelleen mökille? Just =)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:15"]Kerää klapeja ja risuja. Alat rakentamaan omaa mökkiä. Sympatiat on sun puolella. Laita pystyyn keräys.
[/quote]
[/quote]
Mikä on tilinumero? Olen mukana. :)
[/quote]
Mistä on kysymys? Samapa tuo. Kyllä minäkin lahjoitan. :)
Jätä auto jonkun matkan päähän ja kävele loppumatka, etteivät kuule sun tuloasi. Sitten hiippailet paikalle. Jos naisen autoa ei enää näy, voit varmaan lähteä kotiinkin samoin tein eikä miehesi tiedä että kävit siellä..
Onko kaveri hyvännäköinen ja Australiasta?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:21"]Eli viimeistään tunnin päästä saadaan uutta tietoa!? :P
[/quote]
Aikaisintaan. Ja jos on siellä se nainen, tuskin tulee tänne heti päivittämään :P
Muista ap olla pilaamatta tätä laittamalla viestiä mökiltä liian pian.Provoissa usein sattuu ja tapahtuu likaa liian lyhyen ajan sisällä.Maltti on valttia!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:15"]
Siellä ne nussii ja välillä taukoa pitäessään naureskelevat sinisilmäisyydellesi. Luottaa saa ja pitääkin, mutta tarviiko sitä *tolla olla.
[/quote]
*tollo