Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Xenttu keskustelu poistui taas..

Vierailija
01.08.2015 |

Eli yrittäkääpä pysyä asiallisina :)

Mä luulen, että Xenia on vähän puun ja kuoren välissä. Bloggaaminen ei enää maistu, mutta lopettaminenkin on mahdotonta kun blogi taitaa olla perheen merkittävin tulonlähde. Mies keskittyy tällä hetkellä talon rakentamiseen ja iso asuntolaina painaa päälle sekä häätkin vielä tulossa. Ehtiikö Xenia valmistuttuaan työelämäänkään ennen seuraavaa lasta. Huomaan itse lukevani blogia lähinnä tottumuksesta. Ei varmaan ikävä tulisi, jos blogi jäisi. Moni tuntuu ajattelevan samoin, nyt varmasti tämä taloprojekti sekä häät sitoo lukijoita, mutta mitäs sitten kun nämä on ohi. Mistä blogille sitten sisältöä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihmetellyt kommenttien vähyyttä. Xenttua ei taida kiinnostaa julkaista niitä tai sitten on kommentoijat vähissä.

Vierailija
22/27 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kadehdi yhtään xentun tilannetta! Varmaan ovat ottaneet asuntolainaa niin että blogin on oltava tuottoisa ja oikeasti xenttua ei kiinnosta se blogin kirjoittaminen enää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla vielä tinen ketju oli olemassa. Ja ei siinä haukuttu, vaikka oli joku saanut siihen vedettyä oman lapsensa koulukiusaamisetkin samaan:)

Pakko tänään oli vilkaista Xenian inpispostausta ja sieltä löytyy muistutus Bootzin loppualesta. Kamalasti sain inspiraatiota..

Vierailija
24/27 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xenttu ei saletisti julkaise kaikkia kommentteja.

Vierailija
25/27 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:19"]Xenttu ei saletisti julkaise kaikkia kommentteja.
[/quote]

Millähän perusteella se julkaisee niitä? Vain positiiviset? Sit ei kyllä tule paljoo positiivisia kommentteja :D

Vierailija
26/27 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko x:n mies nyt vilkuillut enemmänkin muita naisia??

Vierailija
27/27 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi