Xenttu keskustelu poistui taas..
Eli yrittäkääpä pysyä asiallisina :)
Mä luulen, että Xenia on vähän puun ja kuoren välissä. Bloggaaminen ei enää maistu, mutta lopettaminenkin on mahdotonta kun blogi taitaa olla perheen merkittävin tulonlähde. Mies keskittyy tällä hetkellä talon rakentamiseen ja iso asuntolaina painaa päälle sekä häätkin vielä tulossa. Ehtiikö Xenia valmistuttuaan työelämäänkään ennen seuraavaa lasta. Huomaan itse lukevani blogia lähinnä tottumuksesta. Ei varmaan ikävä tulisi, jos blogi jäisi. Moni tuntuu ajattelevan samoin, nyt varmasti tämä taloprojekti sekä häät sitoo lukijoita, mutta mitäs sitten kun nämä on ohi. Mistä blogille sitten sisältöä?
Kommentit (27)
En kyllä kadehdi yhtään xentun tilannetta! Varmaan ovat ottaneet asuntolainaa niin että blogin on oltava tuottoisa ja oikeasti xenttua ei kiinnosta se blogin kirjoittaminen enää...
Aamulla vielä tinen ketju oli olemassa. Ja ei siinä haukuttu, vaikka oli joku saanut siihen vedettyä oman lapsensa koulukiusaamisetkin samaan:)
Pakko tänään oli vilkaista Xenian inpispostausta ja sieltä löytyy muistutus Bootzin loppualesta. Kamalasti sain inspiraatiota..
Xenttu ei saletisti julkaise kaikkia kommentteja.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:19"]Xenttu ei saletisti julkaise kaikkia kommentteja.
[/quote]
Millähän perusteella se julkaisee niitä? Vain positiiviset? Sit ei kyllä tule paljoo positiivisia kommentteja :D
Oliko x:n mies nyt vilkuillut enemmänkin muita naisia??
Minäkin olen ihmetellyt kommenttien vähyyttä. Xenttua ei taida kiinnostaa julkaista niitä tai sitten on kommentoijat vähissä.