Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Xenttu keskustelu poistui taas..

Vierailija
01.08.2015 |

Eli yrittäkääpä pysyä asiallisina :)

Mä luulen, että Xenia on vähän puun ja kuoren välissä. Bloggaaminen ei enää maistu, mutta lopettaminenkin on mahdotonta kun blogi taitaa olla perheen merkittävin tulonlähde. Mies keskittyy tällä hetkellä talon rakentamiseen ja iso asuntolaina painaa päälle sekä häätkin vielä tulossa. Ehtiikö Xenia valmistuttuaan työelämäänkään ennen seuraavaa lasta. Huomaan itse lukevani blogia lähinnä tottumuksesta. Ei varmaan ikävä tulisi, jos blogi jäisi. Moni tuntuu ajattelevan samoin, nyt varmasti tämä taloprojekti sekä häät sitoo lukijoita, mutta mitäs sitten kun nämä on ohi. Mistä blogille sitten sisältöä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä väitän ettei x valmistu ennen kolmeakymppiä. Hänhän on ollut jo ties kuinka monta vuotta koulun kirjoilla, enkä usko ihan heti suorittavan tutkintoa loppuun.

Vierailija
2/27 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän x mitään vastaile. Kun hän nyt meinaa blogiaan kirjoitella niin voisi parantaa (ja reippaasti) lukijoiden kanssa kommunikointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:00"]Mä väitän ettei x valmistu ennen kolmeakymppiä. Hänhän on ollut jo ties kuinka monta vuotta koulun kirjoilla, enkä usko ihan heti suorittavan tutkintoa loppuun.
[/quote]

Niinpä

Vierailija
4/27 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:03"]Välillä mietin, miksi kirjoittaa julkista blogia jos vuorovaikutus lukijoiden kanssa on niin onnetonta? Mutta eihän yksityisen päiväkirjan kirjoittamisesta makseta...
[/quote]

Tämä

Vierailija
5/27 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT: Hirveetä skeidaa toi "blogikonsultti" :D Alko oikeen naurattaa, kun luin sitä :D 

Vierailija
6/27 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xenian instagram kuin teipillä... :DDDDD

Vierailija
7/27 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vähän hämmentää se, että blogissa on tosi vähän kommentteja ollakseen "yksi Suomen suosituimmista blogeista" Koska samassa yhteydessä kerrotaan myös näin: "Xenian omien sanojen mukaan blogilla on kuukausittain 100 000 uniikkia lukijaa ja lukukerrat ovat reilun miljoonan luokkaa."   

( http://blogikonsultti.blogspot.fi/2014/07/xenias-dayn-suosion-salaisuus.html )

Joten voisi kuvitella, että kommentoijiakin olisi enemmän...?

Vierailija
8/27 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju löytyy alempaa, mutta lapsen nimen utelut on aika asiattomia kun sitä ei ole halunnut kertoa. 

Vierailija
9/27 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla lailla poistuvat muutkin blogistienhaukkumisketjut. Älkää perustako niitä niin ei tarvitse tehdä niistä poistopyyntöjäkään eikä tarvitse teidän itkeskellä hävinneiden kommenttejen perään.

Vierailija
10/27 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä aloittajan kanssa. Blogeissa ei ole enää aikoihin ollut sisältöä. Jotenkin väkisin vääntämisen maku siinä. 

Vierailija
11/27 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on kysynyt blogissa aikooko x lopettaa bloggauksen kun siltä vähän vaikuttaa. Mielenkiinnolla odotan mitä vastaa :D Veikkaan tosin että "tyttö pitää saada ensin hoitoon" yms. ympäri pyöreetä.

Vierailija
12/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi "Xenian instagram kuin teipillä" hävisi?

Vierailija
13/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:28"]Miksi "Xenian instagram kuin teipillä" hävisi?
[/quote]

Samaa mietin

Vierailija
14/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xeniahullu se on sitkeä, joka päivä uutta ketjua tulille.... noloooooo!

Vierailija
15/27 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

X

Vierailija
16/27 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiden ja ensimmäisen talon jälkeen seuraa toisen talon rakennus, mökin osto, valmistuminen (?) ja perheenlisäys. Tuskin tosin tuossa järjestyksessä :) Tällaisia pläänejä hän on blogissaan väläytellyt. Eli epäilen blogin sisällön olevan vuosien ajan hyvin samanlaista kuin nytkin.

Vierailija
17/27 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta. Jos blogia menis selaamaan esim kahden vuoden päästä uudestaan niin tulisi varmaan ns. Kauniit ja rohkeat -efekti eli mistään ei voi jäädä paitsi koska aiheet kiertää samaa ympyrää.

Vierailija
18/27 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se näin järjellä ajateltuna mene niin että lukijan tehtävä on etsiä itseä kiinnostava blogi eikä niin että bloginpitäjän on muututtava lukijoiden mieleiseksi? Ja jokainen arvostelija vaan itse sitä huippublogia pitämään.Katsotaan miten pitkälle rahkeet riittää!

Vierailija
19/27 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin, miksi kirjoittaa julkista blogia jos vuorovaikutus lukijoiden kanssa on niin onnetonta? Mutta eihän yksityisen päiväkirjan kirjoittamisesta makseta...

Vierailija
20/27 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:43"]

Minua vähän hämmentää se, että blogissa on tosi vähän kommentteja ollakseen "yksi Suomen suosituimmista blogeista"

[/quote]

Minua ei. Teikäläisethän käy siellä jatkuvasti lukemassa, jotta pääsette tänne valittamaan, ettei mitään luettavaa ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän