Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on iso ja kova ulkoisesti, mutta haavoittuva ja herkkä sisältä, nainen on sileä, pieni ja pehmeä ulkoisesti, mutta sitkeä sisältä.

Vierailija
05.03.2022 |

Kun katsoo minkälaisia ulkonäköihanteita ihmisillä on ollut aina.
Eli miehen pitää olla isompi kuin nainen, jotta voi suojella naista ja lapsiaan. Miehen ulkonäkö saa olla sen näköinenkin jotta hän on voimakas ja karkea, ei haittaa rypyt, arvet, kaljuus, nenän suuruus, käsissä saa olla känsiä, karvoja saa olla vaikka missä, karvat saa olla harmaita, se lisää vaan karismaa, hampaat saa olla vinot ja silti mies on ihan helvetin seksikäs, ei haittaa vaikka on ylipainoakin, sekin tuo lähinnä mielikuvaa isosta miehestä, eli suojelijasta.
Naisen taas pitää olla sileä karvaton iho, mutta päästä kasvavat hiuskarvat pitää olla pitkät ja sileät nekin, myös kiiltävät, ihossa ei saa olla mitään virheitä, ei ryppyjä, ei arpia, hiuksissa ei saa olla harmaata. Nenä pitää olla pieni, samoin korvat, silmät pitää olla isot, lapsenomaisen luottavaiset, suu ei saa myöskään olla liian iso, kuten ei myöskään aukon alapäässä vaikka sieltä pitää toki lapsen mahtua läpi ja hampaat pitää olla pienet ja suorat. Ylipainoa ei saa olla, vaan naisen pitää olla pienempi kuin mies että miehen on helpompi suojella häntä. Miehellä pitää olla lihaksia, naisella tissit ja perse suhteettoman isot muuhun kroppaan verrattuna, vain tisseissä saa olla rasvaa, mutta silti naisen pitää tuntua pehmeältä käteen jotta miehen suojeluvaisto herää.
Tämä on kaikki biologiaa.
Mies on suojelija ja nainen suojeltava.
Mutta se sisus. Miehet ei itke yhtä helposti kuin naiset, eivät osaa näyttää tunteitaan yhtä hyvin, eivät osaa sanoittaa tunteitaan ja ajatuksiaan, ja siksi kaikki kerääntyy sisälle ja aiheuttaa aina silloin tällöin räjähdyksen. Miesten ego on usein herkkä kolhuille, miehet tykkäävät oleskella laumoissa toisten miesten kanssa jossa pökittävät porukalla egoaan. Tuntuu että miehet sekoavat helpommin kuin naiset, siten että se purkautuu ulos väkivaltana jne.
Naisten ollessa ns. heikompia, heidän psyykeensä ei välttämättä ole heikompi. Ja se pitää niin ollakin, koska nainen synnyttää ja hoitaa lapset. Ennen viime vuosikymmenten hyvää edistystä, lapsia ja naisia kuoli paljon synnytyksissä, ja lapsia kuoli paljon myös vauvana ja ensimmäisinä elinvuosina. Naisen piti huolehtia lapsista rakastavasti, mutta myös selviytyä siitä, että lapsi saattoi kuolla koska vaan, juuri kun siihen oli vahvasti kiintynyt. Naisten pitää pystyä ajattelemaan muita ennenkuin itseään, joten henkiseen romahdukseen ei vaan ole varaa. Naiset saattavat purkaa tunteitaan, ja sitten jatkaa tarpeellisia hommia. Naiset eivät mene ammuskelemaan mihinkään muita ihmisiä, vaan saattavat itkeä ja huutaa päästääkseen pahan ulos. Naisen on aina pitänyt pystyä alistumaan miehen voiman edessä.
Se että mies suojelee, on aina pitänyt kääntöpuolena sen että mies on se jota pitää pelätä. Naisen on pitänyt olla henkisesti tarpeeksi vahva sietämään henkistä ja fyysistäkin väkivaltaa, koska se on ollut ainoa keino selviytyä lasten kanssa. Naiset ovat myös tukeneet toisiaan henkisesti, heidän laumassaan ei ole niinkään pönkitetty egoa, vaan sitkeyttä, että kyllä sinä selviät hengissä jne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan meni, että tajusit tämän kaiken?

Vierailija
2/8 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että. Kyllä haluan miehen olevan itseni ikäinen ja kivannäköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo naistenhakkarit joutuneet joskus puolustamaan vaimoaan tappelemalla? Että onko onnistunut tarpeen tullen vai lurahtanut puppu pöksyyn?

Vierailija
4/8 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappale jako helpottaisi lukemista. Mies sitä ja nainen tätä on aika lailla shittiä ja yhden kokemuksia. Omat kokemukset vuosien suhteista ovat hyvin erillaisia. Yksi meikkasi vain juhlia varten. Sen sai kuulla kuinka vastentahtoisesti teki sen. Erehdyin sanomaan ei sun ole pakko. Tuli sellaista huutoa että menin ulos röökille.

Sanoin ties kuinka monta kertaa että arvostan naturel tyyliä. Toinen pitkä suhde niin laittoi pimeälläkin vähintään ripsaria vaikka käsi vapisi krapulasta. Koska roskapussin vieminenkin vaatii vähän meikkiä. Muutaman kerran kysyin miksi sä meikkaat? Olen jo nähnyt miltä näytät ilman meikkiä. Sillä löytyi selityksiä. 

Kehumisen arvoinen nainen kuitenkin. Suostui leikkimään juttuja missä meikkinsä levisivät pitkin naamaa. Kirkaisi kyllä vessassa kun näki naamansa peilistä. Haukkui minut siaksi ja silti halusi leikkiä lisää. Ei naisia voi ihan oikeasti ymmärtää.

Vierailija
5/8 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kuullu kirjoitti:

Onko nuo naistenhakkarit joutuneet joskus puolustamaan vaimoaan tappelemalla? Että onko onnistunut tarpeen tullen vai lurahtanut puppu pöksyyn?

EI varmaan nykyisessä modernissa länsimaassa usein tule sellaista tilannetta vastaan. Mutta aikoinaan varmasti, ja vieläkin jossain päin maailmaa. Siihen aikaan kun muiden kylien ryöstely oli ihan yleistä, piti perheen pään kyetä puolustamaan perhettään, toki useimmiten kuoli ja vaimo raiskattiin ja jos vaimo säilyi hengissä, hänet ja lapset otettiin orjaksi. Myös Suomessa. Naisen piti pystyä toimimaan lasten edun takia vaikka olisi juuri raiskattu.

Vierailija
6/8 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan meni, että tajusit tämän kaiken?

Minä olen sen tiennyt aina. Tällä palstalla vaan on henkilöitä joiden jakeluun se ei tunnu menevän millään. Siksi kirjoitin mietteeni tänne.

Vierailija
7/8 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappale jako helpottaisi lukemista. Mies sitä ja nainen tätä on aika lailla shittiä ja yhden kokemuksia. Omat kokemukset vuosien suhteista ovat hyvin erillaisia. Yksi meikkasi vain juhlia varten. Sen sai kuulla kuinka vastentahtoisesti teki sen. Erehdyin sanomaan ei sun ole pakko. Tuli sellaista huutoa että menin ulos röökille.

Sanoin ties kuinka monta kertaa että arvostan naturel tyyliä. Toinen pitkä suhde niin laittoi pimeälläkin vähintään ripsaria vaikka käsi vapisi krapulasta. Koska roskapussin vieminenkin vaatii vähän meikkiä. Muutaman kerran kysyin miksi sä meikkaat? Olen jo nähnyt miltä näytät ilman meikkiä. Sillä löytyi selityksiä. 

Kehumisen arvoinen nainen kuitenkin. Suostui leikkimään juttuja missä meikkinsä levisivät pitkin naamaa. Kirkaisi kyllä vessassa kun näki naamansa peilistä. Haukkui minut siaksi ja silti halusi leikkiä lisää. Ei naisia voi ihan oikeasti ymmärtää.

Onhan siinä kappalejako, taitaa olla 5 kappaletta, ei vaan ole tyhjää riviä niiden välissä kuten sinulla.

Minä en ole koskaan ollut niitä naisia joilla pitää aina olla meikit naamassa. Nuorena vielä meikkasin kouluun tai töihin, mutta lopetin sen jo vuosikymmeniä sitten. Meikkaan muutaman kerran vuodessa erityistilaisuuksiin ja virallisiin kuvauksiin.

Tosin täytyy myöntää, että mulla oli yksi tosi vaalea ystävätär joka meikkasi aina kouluun kun opiskeltiin, ja kerran hän oli yötä mun luona ja näin hänet ilman meikkiä, niin suorastaan säikähdin miten eri näköinen hän oli kun ripsiä ja kulmakarvoja ei näkynyt ollenkaan, oli kuin tyhjä paperi. Mutta ei siinäkään mitään pahaa ole, olin vaan tottunut ihan eri näköisenä näkemmään hänet.

Vierailija
8/8 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi että. Kyllä haluan miehen olevan itseni ikäinen ja kivannäköinen.

Kun täytät 50 niin viisi vuotta suuntaan tai toiseen ei merkitse mitään. Itse en ollut edes nuorena ikärasisti. Silloin nuoren mielestä vanhat nelikymppiset naiset olivat mulle monta kertaa sex seuraa. Ei silloin tunnettu sanontaa puuma. Ainakin mulle jäi niistä ihan hyvät muistot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi