Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään muulla turha, lattea ja tyhjä olo?

Vierailija
05.03.2022 |

Oletko yksin, perheellinen, parisuhteessa? Mietin vaan että poistaako toisen ihmisen seura tämän olon vai onko päässäni muutakin vikaa. En edes tiedä mitä minun oikeastaan pitäisi haluta tehdä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on cappuccinoa olo.

Vierailija
2/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on cappuccinoa olo.

Oispa mullakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt poistua Netistä pariksi tunniksi ja lähteä kävelylle. Niin minäkin tein ja nyt on jo parempi olo. Alan siivota kirjahyllyä ja järjestellä kotivaraa vapautuviin hyllyihin.

Vierailija
4/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö kaakaota olo?

Ala masinoimaan ukrainalaisten auttamista jotenkin, niin muut pääsevät latteasta olosta.

Vierailija
5/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa nyt poistua Netistä pariksi tunniksi ja lähteä kävelylle. Niin minäkin tein ja nyt on jo parempi olo. Alan siivota kirjahyllyä ja järjestellä kotivaraa vapautuviin hyllyihin.

Lyönpä rynnäkkökiväärini vetoa, että ap ei noudata tätä neuvoa. 

Kannattaisi kyllä. 

Vierailija
6/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen ja senkin kokenut, ettei masennukseen kannata hakea parannusta toisista ihmisistä. Johonkin asiantuntijahoitoon kannattaisi hakeutua.

Vierailija
7/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin meidän perheessä on tällä hetkellä vapautunut ja iloinen olo.

Just alkoi hiihtoloma, ja maanantaiaamuna lähdetään ajelemaan Rukaa kohti, siellä on vietämme hiihtolomaa, mökissä asuen, hiihtäen, lasketellen ulkoillen ja saunoen.

Hyvissä tunnelmissa ollaan koko nelihenkinen perheemme.

Ei voi jäädä paikalleen ja jäätyä sen kummemmin koronaan kuin sotankaan.

Eihän noille yksittäinen ihminen mitään voi.

Elämän täytyy jatkua ja mennä eteenpäin, on käytävä töissä, huolehdittava jokapäiväiset tehtävät kuten laskut, perhe ja erityisesti nyt runsaslumisesta talvesta johtuen myön oman tonttinsa lumijutuista.

Ehkä sulla ap on liikaa aikaa miettiä ja funtsia asioita ja suurentelet niitä vielä mielessäsi.

Toivon että sulla ois joku, jonka kanssa voisit jutella huolistasi, ja hän palauttaisi sinut maan pinnalle.

Vierailija
8/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin meidän perheessä on tällä hetkellä vapautunut ja iloinen olo.

Just alkoi hiihtoloma, ja maanantaiaamuna lähdetään ajelemaan Rukaa kohti, siellä on vietämme hiihtolomaa, mökissä asuen, hiihtäen, lasketellen ulkoillen ja saunoen.

Hyvissä tunnelmissa ollaan koko nelihenkinen perheemme.

Ei voi jäädä paikalleen ja jäätyä sen kummemmin koronaan kuin sotankaan.

Eihän noille yksittäinen ihminen mitään voi.

Elämän täytyy jatkua ja mennä eteenpäin, on käytävä töissä, huolehdittava jokapäiväiset tehtävät kuten laskut, perhe ja erityisesti nyt runsaslumisesta talvesta johtuen myön oman tonttinsa lumijutuista.

Ehkä sulla ap on liikaa aikaa miettiä ja funtsia asioita ja suurentelet niitä vielä mielessäsi.

Toivon että sulla ois joku, jonka kanssa voisit jutella huolistasi, ja hän palauttaisi sinut maan pinnalle.

No jaa, käyn kyllä ihan päivätöissä, ja työni on isolta osin muiden ihmisten asioiden hoitoa ja heidän auttamista. Myöskään korona taikka mikään ukrainan tilanne ei kiinnosta minua pätkän vertaa.

Kävin jo tänään kävelyllä, ei muuttanut oloani miksikään.

Onko tämä sitten masennusta vai? Olen kärsinyt masennuksesta aiemmin ja edelleen minulla on siihen lääkitys, tämä vain tuntuu jotenkin erilaiselta, silloin en voinut esim käydä töissä tai keskittyä mihinkään. Nyt pystyn keskittymään mutta mikään asia ei tunnu miltään vaikka keskittyisinkin.

Toisten ihmisten seura auttaisi hetkellisesti, vaan sitä seuraa ei ole.

Vierailija
9/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet yksinkertaisesti vain tylsistynyt?

Vierailija
10/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis. Yksin olen. Tai on kotona 17v poika muttei sitä paljoa näy.

Tuntuu että elämässä olisi enemmän sisältöä jos olisi kumppani.

Vierailija
11/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puolestaan frappea olo.

Vierailija
12/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet yksinkertaisesti vain tylsistynyt?

Sitäkin, ei minulla ole kumppania taikka ystäviäkään. Mutta yksin ollessani oloni olisi tällainen vaikka nuo edellämainitut onkin, kokemukseni perusteella

Vierailija
13/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on frappea olo?

Minullakin on ihan tyhjä olo. Ei mitään tekemistä - tai en siis saa mitään tehtyä...

Ota A4 paperi ja lyijäri ja rupea piirtämään jotakin... ja sit tietysti pakkokävely auringonpaisteessa... jopa kävelylle saa itsensä pakottaa... vaikka aurinko paistaa... liukkaat tiet on kyllä ongelma... kumpparit liian liukkaat ja rautoja ei saa kiinni pienikokoisiin kenkiin... Täällä sattumalta yhdet nro 39 joihin raudat kyllä menis, mutta olen sit kun joku Hessu tai jotain... 

Tule kritisoimaan mun tekeleitä... en tajua kun tota tavaraa on tullut niin paljon ja pöydällä odottaa iso pino, joka pitäisi hoidella... 

Terveisin, Nimimerkki

paintersgallery.blogspot.com

artworksbyig.blogspot.com

05.03.2022

Vierailija
14/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on turha ja tyhjä cafe au lait -olo.

Vierailija
15/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olet saanu kunnolla kyrpääreikiisi? Taitaa olla vierähtänyt tovi jos toinen...

Vierailija
16/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin olet saanu kunnolla kyrpääreikiisi? Taitaa olla vierähtänyt tovi jos toinen...

Jaa, taitaa olla kohta 3 v siitäkin hommasta.

Vierailija
17/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on turha ja tyhjä cafe au lait -olo.

Voin vaihtaa latte oloni tuohon.

18/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on aika harmaa fiilis auringon paisteesta huolimatta. Ensin 2 v tätä korona-aikaa etätöissä riskiryhmäläisenä ja yksi voimavarani on ne pienet reissut. Asiaa, ei auta se, että juuri nyt minun piti olla ulkomailla ystäväni kanssa. Reissu peruuntui kun lähes 50 v nainen (minä) ei osannut kaatua oikein ja nyt ollaan kipsattuna kotona kipujen kanssa. Ja kun liikaa on nyt aikaa lukea Ukrainan asioista yms niin pientä alakuloa pukkaa.

Minulla on mies ja 16 v poika, mutta niillä on ihan omat menot = työt, koulut, harrastukset, valmentamiset jne. Aika yksin sitä kuitenkin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän