Lähetätkö yhä edelleen mielelellään paljon postikortteja?
Itse tykkään lähetellä vaikken niitä itse niin usein saa.
Kommentit (11)
Postcrossing olisi kivaa mutta rehellisesti en raski. Tai töistä saisin kyllä kierrätettyä erilaisia merkkejä....
En oo tutustunut. Kiitos vinkistä! t.ap
No en. Harmittaa, jos joltain saa kauniin kortin, koska roskiinhan ne menevät. Laittakaa edes mahdollisimman mitäänsanomattomia kortteja tervehdykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Epäilemättä käytät myös käteistä ja luet paperisia aikakauslehtiä 😆
Lähetän mielelläni postikortteja (esim. matkoilta, syntymäpäivänä). Luen lehdet netistä tai kirjastossa. Maksan pääsääntöisesti kortilla.
Lähettelisin mielelläni postcrossingin kautta, mutta en enää raski postin hinnoittelun takia. Melkein 100 korttia odottelee laatikossa silti lähettämistä.
En paljon, mutta on tietyt ihmiset, joiden kanssa lähetellään puolin ja toisin. Aina yhtä piristävää, kun saa oikeaa postia. Saamani kortit säästän.
Postimerkki ulkomaille maksaa enemmän kuin postikortti. Siihen loppu postcrossailu. Noin tuhat korttia tuli vuosien aikaan lähetettyä/saatua.
Mä tykkään postcrossingista, oon saanu tosi ihania kortteja.
Oon ajatellu tuon niin, että kaikki harrastukset maksavat ja tuo on minun harrastukseni.
Kiva vinkki tuo postcrossing.
Lähettelen paljon kortteja (ystäville, sukulaisille) esim. jouluna, ystävänpäivänä, pääsiäisenä sekä merkkipäivinä, mutta en itse saa juuri koskaan kortteja.
(Kyllä, jos sitä mietit, käytän yhä käteistä rahaa, enkä omista älypuhelinta. Harrastan mm. neulomista ja lukemista. Ei, en ole täyttänyt vielä 50. )
Harmittaa Postinjakelussa se, että koskaan ei voi tietää kuinka kauan kortin perille saapumiseen menee. Joskus 2 päivää, toisinaan 7 tai 8.
Oletko tutustunut postcrossinggiin? Pääset lähettelemään ja vastaanottamaan postikortteja ympäri maailmaa. Ei tule paha mieli kun itse lähettelee eikä saa takaisin yhtään.