6 päivä ilman tupakkaa.
Kommentit (17)
Ei ole tupakanhimo vielä 7 kuukauden jälkeen hävinnyt...
Lopetitko miten? nikotiinivalmisteilla vai lääkkeillä vai ilman mitään? Sikäli kiinnostaa kun olis resepti champixiin.
Kuudes kirjoitetaan numeraalisesti 6. / Ilman pistettä se on ''kuusi päivä ilman tupakkaa'' t. Kielipoliisi
Ei kysyttävää mut tsemppiä! Kyllä se helpottaa :)
T.tänään tasan 6kk savuton
Tänään kolme viikkoa ilman tupakkaa. Olen kyllä nikotiiniin koukussa edelleen koska hommasin höyrypiipun, mutta kait tämä on pienempi paha. Hajuaisti alkaa pikkhiljaa palailemaan normaaliksi.
Lopetin vain seinään. Olin jo aikaisemmin lopettanut. Aloitin taas ja nyt lopetan. Tupakka on täysin turha jos haluaa happea elimistöön.
Puolitoista kuukautta ilman tupakkaa ja kanssa lopetin kuin seinään. Eikä oikeasti enää edes tee mielikään!
Särkeekö päätä? Onko hermo kireällä?
Minkä ikäinen olet ja kauanko tupakoinut?
Kun sinulta nyt kysytään juttuja, niin voitko vastata?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 18:37"]Puolitoista kuukautta ilman tupakkaa ja kanssa lopetin kuin seinään. Eikä oikeasti enää edes tee mielikään!
[/quote]
Vuoden kun on sinnitellyt, se tupakan kaipuu ihan oikeasti on ohi, näin itse koin. Nyt monta vuotta ollut polttamatta. Olisin ap:ltä kysynyt, käyttääkö alkoholia ja kuinka aikoo selvitä niistä hetkistä ilman tupakkaa? Onko mietitty strategia kosteisiin tilaisuuksiin?
Hyvä hyvä, oma situation: 1,5kk ilman tupakkayhtiöiden laboratoriossa räätälöimiä satoja kemikaaleja. Lopetuksia ollut ennenkin, pisin 6kk, omalla kohdalla yhtäkään ei voi vetää, tosin miksi savuttoman sitä yhtä pitäisi edes vetää ;)
Onko itselläsi kysyttävää, en polta enkä juurikaan juo?
itsellä 4:s viikko menossa.olen käyttänyt nikotiinisumutinta,toimii.Olen pyrkinyt siirtämään tupakoinnin halua pidemmäksi ajallisesti.aloitin 1/2 tunnista ja nyt menee 3tuntia ennenkuin tarvitsee sumutinta.Pienin askelin mennään.
Sorruitko jo, kun et vastaa kysymyksiin?