Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kukaan lentänyt viikonlopuksi New Yorkiin?

Vierailija
05.03.2022 |

Miten on?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on istua kahdeksan tuntia suuntaansa koneessa vain viikonlopun takia?

Vierailija
2/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän rahalla?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän viikonlopun olen ollut, Perjantaina puolen päivän jälkeen lähtö ja maanantaina ollut takaisin Suomessa

Vierailija
4/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä 3 yöksi lentänyt ja kyllä kannatti! Ei edes ollut suorat lennot.

Vierailija
5/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot nuori ja jaksat valvoa, niin miksei tuo voisi toimia. Suosittelen vähintään viittä päivää niin ehdit jotain rauhassa nähdäkkin.

Vierailija
6/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta olen lentänyt vuorokaudeksi Washingtoniin.

Mukava reissu!

T. Sale

Vierailija
7/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, halusin mennä ystävän häihin. Lensin perjantaiaamuna ja lensin sunnuntai-iltana takaisin. En kyllä ilman hyvää syytä lähtisi noin lyhyeksi aikaa.

Vierailija
8/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutaman, jotka ovat menneet kolmeksi päiväksi, mutta itse en vaivautuisi. Ihan liian pitkä matka niin lyhyen ajan vuoksi ja minua kyllä harmittaisi joutua lähtemään Nykistä pois melkein sitten saman tien kun sinne on päässyt.

Vierailija
9/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Jos ei ole mahdollisuutta pidempään, ehdottomasti kannattaa. 

Vierailija
10/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältyykö matka-ajat siihen viikonloppuun vai ei? Jos sisältyy, sulla jää käytännössä enää yksi päivä aikaa Nykissä.

Vierailija
11/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 päivän reissu, lyhyempään en olisi lennon pituuden takia suostunut. Oli miehen siskon häät. Ihana reissu.

Vierailija
12/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, hyvin ennättää koertää paikkoja, kun lähtee pa aamuna ja palaa su iltana.

Vierailija
13/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla tuo oli in. Itse en ole kokeillut. En osaa nukkua koneessa. Teoriassa nuorena, terveenä, energiajuoman ja unitabletin voimin tuo onnistuisi.

Vierailija
14/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni asia oli erilaista ennen, myös lentomatkustuksessa. Tuli ruuan jälkeen sacher kakut sun muut. Nykyään melkein nälissään ja janoissaan saa olla. Mustikkamehua ja vettä ilmaiseksi. Hyvä kun saa edes rahalla jotain pientä purtavaa ostettua.

Vierailija
15/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu viikon ja seki tuntu liian lyhyeltä ajalta ku aikaero ja lennot. Heti ku parani aikaerosta piti lähteä takas

Vierailija
16/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni asia oli erilaista ennen, myös lentomatkustuksessa. Tuli ruuan jälkeen sacher kakut sun muut. Nykyään melkein nälissään ja janoissaan saa olla. Mustikkamehua ja vettä ilmaiseksi. Hyvä kun saa edes rahalla jotain pientä purtavaa ostettua.

Kuka lähtee pitkään lentoon nykyaikana perusluokassa? Elintaso on noussut, elä mukana.

Vierailija
17/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt autolla useita kertoja viikonloppumatkalla New Yorkissa, ja minusta siinä ehtii ihan kivasti näkemään ja tekemään, joku Broadway-show (nyt on aika kovia nimiä siellä, kun avaavat uudestaan, mm Hugh Jackman ja Daniel Graig) ja paljon kävelyä.

Mutta Suomesta asti lennot ovat niin pitkiä, etten kyllä ymmärrä, miten niitä saisi viikonloppuun mahtumaan. Ja onko se viikonloppu niin pitkän istumisen arvoinen.

Vierailija
18/18 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä useimmilla lentoyhtiöiltä Atlantin ylityksellä saa ruokaa. Joku Iceland Air on poikkeus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä