Fazer Venäjä
Juurikin luin lehdestä, että Fazer ei aio vetäytyä Venäjän markkinoilta, kun se on niin hankalaa. Lisäksi heillä on humanitäärinen vastuu ruokkia hyökkäyssotaa käyvän diktatuurin kansalaisia.
Eipä taida talouteemme tulla F:n tuotteita, ennenkuin asiassa tapahtuu muutos, jos sittenkään.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Tätä on helppo boikotoida kun on ollut boikotissakin jo aiemminkin woketusten ja palmuöljyjen takia.
Joo, olen boikotoinut jo siitä lähtien kun laittoivat mummon ryöstelijän leipäpussiin ja kun ihmiset hermostuivat tästä, alkoivat pilkkaamaan. Ylimielinen p....firma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://s-ryhma.fi/uutinen/sok-luopuu-liiketoiminnoista-venajalla/1ryWA…
Okei,kiitos. Ovat siis tekemässä jotain. Tarkoittaako tämä,ettei s-ryhmää tarvitse boikotoida.
Mutta mä haluan listan yrityksistä,joita voin boikotoida/pitää boikotoida.mistä sen saa?
Tässä isoimpia Venäjällä toimivia yrityksiä. S-ryhmä tosiaan on sittemmin ilmoittanut vetäytyvänsä markkinoilta. Omalla mustalla listalla on ikuisesti Hesburger Heikki Salmelan takia. Ei saa enää paikattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suominainen ei Fazerin Sinisestä luovu. Peruselintarvike.
Olen luopunut jo vuosia sitten.
Brunbergin suklaa on parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä tämä tieto? Itse en ole nähnyt missään.
Sen luin,että Olvi ei suostu vetäytymään valko-venäjältä.
Tosin prismakin jatkaa Venäjällä. Suomalaisilta loppuvat paukut,kun pitäisi s-ryhmää boikotoida. Jää pisteet saamatta.
Ei jatka Prisma. Boikotoin Valiota, Fazeria, Olvia ja Hesburgeria. S-ryhmän kaupoissa en käy muutenkaan.
Hesburger sulkee Venäjän puljunsa.
Tiedän, mutta sitä mitä suusta tulee ei saa enää takaisin, vaikka firman operatiivinen johto tekisikin uusia päätöksiä. Tämä oli ns. viimeinen korsi.
Melko yleisesti on tiedossa, että osa kyseisen firman johtajistossa oleva porukasta käyttää venäläisten maksullisten naisten palveluksia niin tämä ei yllätä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin prismakin jatkaa Venäjällä. Suomalaisilta loppuvat paukut,kun pitäisi s-ryhmää boikotoida. Jää pisteet saamatta.
Ei jatka Prisma. Boikotoin Valiota, Fazeria, Olvia ja Hesburgeria. S-ryhmän kaupoissa en käy muutenkaan.
Miksi Heseä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Heseä?
”Heikki Salmela kertoo Turun Sanomille, että Hese jatkaa toimintaansa Venäjällä ja Valko-Venäjällä niin kauan kuin se on mahdollista. Meillä on siellä töissä ihmisiä, jotka tarvitsevat palkkaa ja ruokaa. Venäjän kansa on tässä vähiten rikollista.”
Samalla tiedetään, että tyypin mielestä Suomessa firmassa työskentelevät eivät niinkään sitä palkkaa tarvitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brunbergin suklaa on parempaa.
Brunbergkin on suomalainen yritys. Maistaisit niiden suklaata joskus, niin yllättyisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://s-ryhma.fi/uutinen/sok-luopuu-liiketoiminnoista-venajalla/1ryWA…
Okei,kiitos. Ovat siis tekemässä jotain. Tarkoittaako tämä,ettei s-ryhmää tarvitse boikotoida.
Mutta mä haluan listan yrityksistä,joita voin boikotoida/pitää boikotoida.mistä sen saa?
Tässä isoimpia Venäjällä toimivia yrityksiä. S-ryhmä tosiaan on sittemmin ilmoittanut vetäytyvänsä markkinoilta. Omalla mustalla listalla on ikuisesti Hesburger Heikki Salmelan takia. Ei saa enää paikattua.
Tuolla on valio ja Paulig?
Fazerin boikotti ei ole itselle vaikeaa. Tosin tiedä sitten korvaavien tuotteiden vastuullisuudesta.
Olisipa joku reaaliajassa toimiva lista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brunbergin suklaa on parempaa.Brunbergkin on suomalainen yritys. Maistaisit niiden suklaata joskus, niin yllättyisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Heseä?
”Heikki Salmela kertoo Turun Sanomille, että Hese jatkaa toimintaansa Venäjällä ja Valko-Venäjällä niin kauan kuin se on mahdollista. Meillä on siellä töissä ihmisiä, jotka tarvitsevat palkkaa ja ruokaa. Venäjän kansa on tässä vähiten rikollista.”
Samalla tiedetään, että tyypin mielestä Suomessa firmassa työskentelevät eivät niinkään sitä palkkaa tarvitsisi.
Miltä päivältä tuo lainaus? Itse luin paripäivää sitten,että vetäytyy ainakin venäjältä
Kiitos tiedosta: Fazer on boikotissa toistaiseksi
Sen kun näkisi kun mammat alkaisi boikotoida Fazerin tuotteita. Tekevätkö niin vai ovatko tekopyhiä?
Vierailija kirjoitti:
Sen kun näkisi kun mammat alkaisi boikotoida Fazerin tuotteita. Tekevätkö niin vai ovatko tekopyhiä?
Pitääkö Valion tuotteita alkaa boikotoimaan myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Heseä?
Miltä päivältä tuo lainaus? Itse luin paripäivää sitten,että vetäytyy ainakin venäjältä
Joo, vetäytyy, koska muut firmassa olivat jo niin päättäneet.
Vierailija kirjoitti:
Eikös S-ryhmä eli sisältäen Prisman ilmoittanut lopettavansa liikkeensä ja hotellinsa Venäjällä?