Pitkät hiukset miehellä, hot vai not?
Itse sanon hot! Toki riippuu ihmisestä kenelle sopii.
Kommentit (21)
Sillain vähän yli korvan hot mutta sitten pidemmät not.
No riippuu niin paljon siitä sopiiko ne kyseiselle ihmiselle.
Hot, jos oikeasti pitkät ja hyväkuntoiset.
Not. Yleisesti siis. Toki onhan niitä pitkätukkasiakin hotteja, mutta harvemmin. 99% miehistä pitkällä tukalla on kamalia.
Ehdottomasti not. En ole nähnyt yhtäkään miestä joka ei olisi lyhyillä hiuksilla paremman näköinen kuin pitkähiuksisena.
Miehellä ei ole yli olkapään hiukset. Neitimäisillä miehillä on yli olkapään hiukset.
Ehdoton NOT.
Opiskeluvuodet IT-alalla sen viimeistään opetti...
Riippuu. Jos pitkä tukka yhdistetään sellaiseen kulahtaneeseen hevari-nahkatakkilookiin, niin yök. Jos taas kokonaisuus on ennemminkin spirituaalinen ja tantrinen Ash Armand -tyyli (ei siis pelkkä ulkonäkö), niin erittäinkin jees.
Hot jos sopii henkilölle. Joillekin ei vain sovi ollenkaan.
Sama siilitukan kanssa, harvalle sopii mutta jollekin sopii paremmin kuin muu tukkatyyli.
Hot (paitsi ei sellainen rasvainen it-nörtti-hevari-look.)
Riippuu henkilöstä, mutta yleisesti not.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 17:04"]Itse sanon hot! Toki riippuu ihmisestä kenelle sopii.
[/quote]
Jätä sitten se mies sana väliin, voihan pitkätukkainen poika olla ihan söpö ja naisellinen mutta mies se ei nyt vaan ole.
Paksu, puhdas ja hyväkuntoinen HOT.
Ohut, rasvainen tai huonokuntoinen NOT.
Hirveintä on ohut vaalea letti, mikä värjätty mustaksi. Päänahka vilkkuu ja juurikasvua pukkaa. Onneksi näitä ei juurikaan enää näe, mistä kiitos.
Minusta hot :) Omalla miehelläni on tavattoman paksut, pitkät ja hyväkuntoiset hiukset, joista olen jopa hieman kateellinen ;)
Jared..uuh