Kieltäytyminen miehellä
Oletko mies kieltäytynyt seksistä naisen tätä suoraan kysyessä? Jos niin miksi?
Kommentit (5)
Suomalaiset naiset ovat suurimmaksi osaksi siiderimahalla varustettuja peikonhajuisia mörköjä, joten en ihmettele kieltäytymistä seksistä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:37"]
Oletko mies kieltäytynyt seksistä naisen tätä suoraan kysyessä? Jos niin miksi?
[/quote]
Olen kerran pitänyt huolen pienellä väistöllä siitä, että nainen ei päässyt suoraan ehdottamaan seksiä. Minulla on tapana keskustella ihmisten kanssa ennen seksin harrastamista ja tässä olisi siirrytty tanssilattialta hämärään nurkkaan vaihtamaan kuolaa ja siitä pikaisesti yksityisempään paikkaan ilman turhia välivaiheita. Kun palasin takaisin 20 minuutin kuluttua oli tilallani toinen satunnainen mies ja jo siirrytty sinne hämärän nurkan puolelle suutelemaan. Toivottavasti vaihtoivat myös yhteystietoja tautiasioiden selvittämiseksi jälkeenpäin...
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 02:11"]
Suomalaiset naiset ovat suurimmaksi osaksi siiderimahalla varustettuja peikonhajuisia mörköjä, joten en ihmettele kieltäytymistä seksistä.
[/quote]
Ei tämä voi pitää paikkaansa, koska eräässä toisessa samaa asiaa koskevassa ketjussa ei oikeasti rumia naisia olekaan. Ei ainakaan niin rumia, että eivät voisi mennä ehdottelemaan seksiä miehen kieltäytymättä. Outoja te miehet, oikeita tuuliviirejä :D
En helvetti koskaan ole kieltäytynyt! Kaamea ajatus.. Olen nyt kuuden nassikan isoisä ja jatkuvasti panettaa! Ikää ei tosin ole vielä viittäkymppiä, mutta koko ajan mennään vehkeet tanassa.. Naimisissa toista kertaa, petetty on kumpaakin vaimoa kymmeniä kertoja, kahdesti kärytty. Jos keho vastaanottaa feminiinin signaalin, niin aina lähtee niinkuin hauki rannasta!
Miehet! Jos näyttää saamiselta, niin ota. Voi olla ettei toista kattausta tule...