Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö opettajat ja sairaanhoitajat tiedä olevansa onnekkaita?

Vierailija
05.03.2022 |

He ovat pystyneet opiskelemaan ja saaneet työn, josta saa palkkaa. Tervetuloa koittamaan mun elämää kun olen riippuvainen miehestä enkä oppimisvaikeuksieni takia ole pystynyt opiskelemaan. Valis

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/28 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa onnellisia te itsenäiset naiset. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa, että tämä on harvinainen juttu Suomessa ettei opiskeluissa pärjää ja ei saa itsenäistä elämää. Ap

Vierailija
4/28 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sh:n työ todellakaan mitään onnea ole. Hirveä kiire, pitää kantaa vastuu ihmishengistä vaikka ei ehdi hoitaa kunnolla, on kaikenlaisia pakkolakeja joilla lomat voidaan polttaa ja velvoittaa ylityöhön, palkka ei todellakaan vastaa koulutusta ja työn vaativuutta eikä esimiehistä ole yhtään mihinkään.

Vierailija
5/28 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sh:n työ todellakaan mitään onnea ole. Hirveä kiire, pitää kantaa vastuu ihmishengistä vaikka ei ehdi hoitaa kunnolla, on kaikenlaisia pakkolakeja joilla lomat voidaan polttaa ja velvoittaa ylityöhön, palkka ei todellakaan vastaa koulutusta ja työn vaativuutta eikä esimiehistä ole yhtään mihinkään.

Saa kuitenkin käydä töissä ja saa siitä palkkaa. Onko se sitten ihanaa olla kotona syrjäytyneenä vuosikymmenestä toiseen? Ap

Vierailija
6/28 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin mielelläni kotosalla surjäytyneen miehen rahalla elelemässä. Mene sinä opettamaan nykypäivän peruskouluun.

Vierailija
7/28 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa kuitenkin käydä töissä ja saa siitä palkkaa. Onko se sitten ihanaa olla kotona syrjäytyneenä vuosikymmenestä toiseen? Ap

Trolololllooooooooo

Vierailija
8/28 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä muitakin töitä olemassa. Sellaisiakin jotka ei mitään erityistä koulutusta vaadi!

Vierailija
9/28 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajan työ on raskasta ja alipalkattua. Opettajan työ vielä enemmän! Itse olen sairaanhoitaja, ja omassa työssäni teen yhteistyötä alakoulujen opettajien kanssa. Täytyy kyllä nostaa hattua heille! Itse en missään tapauksessa heidän työtään jaksaisi tehdä! Joka luokassa on nykyään vaikeasti oireilevia lapsia… vanhemmista nyt sitten puhumattakaan! Niiden kanssa on sitten päivästä toiseen pystyttävä asioimaan.

Vierailija
10/28 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma työllistyminen missäpäin vaan. kevyt työ, jossa ei tarvitse älyn päätä pakottaa ja hyvä palkka työpaikalla lorvimisesta.

Vierailija
11/28 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oisin mielelläni kotosalla surjäytyneen miehen rahalla elelemässä. Mene sinä opettamaan nykypäivän peruskouluun.

Mielelläni menisin. Ap

Vierailija
12/28 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vastuu ihmishengistä on lääkäreillä eikä hoitajilla.

Vierailija
13/28 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä muitakin töitä olemassa. Sellaisiakin jotka ei mitään erityistä koulutusta vaadi!

Eipä nihin pääse kun on mm tuki ja liikuntaelin sairaus ja muita sairauksia. Ap

Vierailija
14/28 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät, että he ovat itsenäisiä? Useimmilla on kuitenkin kumppani ja lapsia.

Vierailija
15/28 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitajan työ on raskasta ja alipalkattua. Opettajan työ vielä enemmän! Itse olen sairaanhoitaja, ja omassa työssäni teen yhteistyötä alakoulujen opettajien kanssa. Täytyy kyllä nostaa hattua heille! Itse en missään tapauksessa heidän työtään jaksaisi tehdä! Joka luokassa on nykyään vaikeasti oireilevia lapsia… vanhemmista nyt sitten puhumattakaan! Niiden kanssa on sitten päivästä toiseen pystyttävä asioimaan.

Vaihtakaa kaupan alalle. Puolet pienempi palkka, vaikka työtä tehdään iltaisin, öisin ja viikonloppuisin. Kiire ja tulostavoitteet (mitataan sekuntikellolla). Ihmishenki voi mennä sielläkin, jos et hoksaa siivota pois pakastealtaasta sitä asiakkaiden alimmaiseksi piilottamaa vanhaa käyttöpäivää pois.

Vierailija
16/28 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät, että he ovat itsenäisiä? Useimmilla on kuitenkin kumppani ja lapsia.

On ammatti ja oma palkka eli ovat itsenäisiä. Ap

Vierailija
17/28 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei muuten pikakouluteta kaupan kassoista matikan opettajia? Ovat yleensä tosi hyviä laskemaan, kun pitää lennosta laskea esim. puuttuva kalan hinta, josta ei tiedetä koodia, hintaa eikä painoa, kun teippaukset ovat irronneet. Moneltako onnistuisi yllättäen ja asiakkaiden vaatimassa muutamassa sekunnissa, ja sentilleen oikein?

Vierailija
18/28 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtakaa kaupan alalle. Puolet pienempi palkka, vaikka työtä tehdään iltaisin, öisin ja viikonloppuisin. Kiire ja tulostavoitteet (mitataan sekuntikellolla). Ihmishenki voi mennä sielläkin, jos et hoksaa siivota pois pakastealtaasta sitä asiakkaiden alimmaiseksi piilottamaa vanhaa käyttöpäivää pois.

Hyvä idea!? Mitä jos kaikki tosiaan lähtisi opetus- ja hoitoaloilta? Sekö olisi hyvä? Opettajia ja hoitajia tarvitaan! Siitä nyt ei päästä mihinkään! Työolojen ja palkkojen on oltava sellaiset että he pysyvät omilla aloillaan, ja alat houkuttelevat opiskelijoita jatkossakin.

Vierailija
19/28 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suurin osa tietää ja on kiitollinen koulutuksestaan, töistään ja palkastaan.

Toivottavasti sinäkin löydät itsellesi sopivan koulutuksen ja työn. Jopa kehitysvammainen voi olla töissä, miksi ei siis oppimisvaikeuksista kärsivä? Tsempit <3

kiitollinen ope

Vierailija
20/28 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suurin osa tietää ja on kiitollinen koulutuksestaan, töistään ja palkastaan.

Toivottavasti sinäkin löydät itsellesi sopivan koulutuksen ja työn. Jopa kehitysvammainen voi olla töissä, miksi ei siis oppimisvaikeuksista kärsivä? Tsempit <3

kiitollinen ope

Kiitos vaan, mutta en löydä. Olen jo viisikymppinen ja minun elämäni menee miestä passaten ja häntä totellen. Toivottavasti kaikki nuoremmat löytää jonkin polun elämälleen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi