ärsyttää kun töihin kannetaan herkkuja.
Yritän laihduttaa ja herkut on kompastuskiveni..ärsyttää kun niitä kannetaan töihin ja koita siinä sitten juoda kahvia ja katsoa kun muut mussuttaa suklaata
Kommentit (45)
Todella ärsyttävä, tiedän tunteen. Sitten vielä sekin, että sanotaan että kyllähän arkeen kuuluu pieni herkkukin vaikka laihduttaa. Ellei ole todella tarkkana niin se "pieni" herkku voi sisältää 300-400kcal ja syöt sen parilla haukulla.
Nappaat päivän aikana pari kertaa työpaikan tarjoomuksia niin siinä romuttuu sen päivän tarkkaan harkittu ruokavalio ja miinuskaloreilta noustaan reippaasti plussan puolelle. Oikeasti, jos haluaa vartioida energiansaantiaan niin pienen herkun voi syödä enintään kerran viikossa.
Kyllä tuo osataan miesvaltaisilla aloillakin. Olin edellisen työpaikan ainut nainen ja joka viikko oli pullaa jne. Meidän työpisteellä kävi usein muutakin porukkaa ja usein nekin toi jotain herkkuja. Ja sitten toki tuputettiin, että otas tyttö pullaa. Kun sinulla on varaa syödä, kun oot noin pieni. No, onneksi olen läpipasko, niin tulihan sitä syötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on n kerran kuussa ollut leipomuksia. Esim runebergin tortut ja nyt vappuna on munkit tarjolla. Tällä hetkellä tosi moni tekee ylitöitä ja toukokuun lopussa on tuonenjuova.
Maanantaisin on tulee hedelmäkori ja yleisesti tarjolla on kapselikahvia, kolmea tavallista kahvia ja n10 teelaatua.
Monet ovat kyselleet herkkujen perään, että voisiko olla.
Kesällä tuskin tarjotaan, kun ei ole muita tilaisuuksia kuin kesäjuhlat.Toki meillä käy vieraita ja joskus jää keksiä yli, niin ne laitetaan tarjolle, kun ne on jo valmiiksi maksettukin.
Nyt haluan tietää, mikä on tuonenjuova?
Veikkaisin että sisäpiirihuumoria viljelevän porukan käännös sanalle deadline.
Vierailija kirjoitti:
Todella ärsyttävä, tiedän tunteen. Sitten vielä sekin, että sanotaan että kyllähän arkeen kuuluu pieni herkkukin vaikka laihduttaa. Ellei ole todella tarkkana niin se "pieni" herkku voi sisältää 300-400kcal ja syöt sen parilla haukulla.
Nappaat päivän aikana pari kertaa työpaikan tarjoomuksia niin siinä romuttuu sen päivän tarkkaan harkittu ruokavalio ja miinuskaloreilta noustaan reippaasti plussan puolelle. Oikeasti, jos haluaa vartioida energiansaantiaan niin pienen herkun voi syödä enintään kerran viikossa.
Mulla on askelia 9652 ja kcal 406. Eli voin syödä huoletta tuon verran herkkuja ja pidän ruokavaliosta kiinni, en kuitenkaan syö joka päivä herkkuja. Toki vielä kerkeän kuluttaa.
Sokeriaddikti jatkaa:
Perustelkaa myös, miksi olette eri mieltä siitä, mikä minun mielipiteeni tähän asiaan on.
Itse toivoisin kenelle vaan terveyttä ja hyvää elämää ja siksi en toisi herkkuja töihinkään.
Oli mikä oli.
Lihavuutta ei kuitenkaan saisi ilmaista ilkeästi IKINÄ kellekään, sillä se on hyvin epäkunnioittavaa ja pahantahtoista.
Ollaan arvokkaita olimme minkä kokoisia tahansa, laihoja tai muodokkaita mimmejä ja miehiä.
Ihmiset tekevät päätöksensä syömisensä kanssa, eikä siihen pystytä aina puuttumaan, ilman että saisi vihat niskoillensa.
Voidaan aina ehdottaa esim, että mitä jos tänään haettaisiin vaikka marjoja ja mansikoita.
Samaa voisin sanoa alkoholista, oli aika kun ei itse voinut olla selvinpäin kun kaikki muut joi, eikö vain?
Mutta itse toivoisin, että niitä herkkuja syötäisiin omalla ajalla, eikä tuotaisi työpaikalle, varsinkaan arkena.