Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttää kun töihin kannetaan herkkuja.

Vierailija
01.08.2015 |

Yritän laihduttaa ja herkut on kompastuskiveni..ärsyttää kun niitä kannetaan töihin ja koita siinä sitten juoda kahvia ja katsoa kun muut mussuttaa suklaata

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä kuulkaa on pullaa pöydässä miesvaltaisillakin aloilla.

Vierailija
2/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita. Anna muiden syödä. Ota vaikka itsellesi omia eväitä joita voit mussuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ap:n kanssa samaa mieltä. Sitten kun niitä herkkuja vielä tuputetaan ja kummastellaan kun ei voi edes maistaa. En halua ruokavaliomuutosyrityksestäni huudella kaikille.

Vierailija
4/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 09:48"]Mä olen ap:n kanssa samaa mieltä. Sitten kun niitä herkkuja vielä tuputetaan ja kummastellaan kun ei voi edes maistaa. En halua ruokavaliomuutosyrityksestäni huudella kaikille.
[/quote]

Älä ole tossu. Sanot vaan reilusti ettet halua. Piste.

Vierailija
5/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista huvittavinta on, että ne pahimmat herkkujen mättäjät valittaa koko ajan että pitäisi laihduttaa tai sanovat jopa olevansa laihdutuskuurilla.

Vierailija
6/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 09:48"]Mä olen ap:n kanssa samaa mieltä. Sitten kun niitä herkkuja vielä tuputetaan ja kummastellaan kun ei voi edes maistaa. En halua ruokavaliomuutosyrityksestäni huudella kaikille.
[/quote]

Älä ole tossu. Sanot vaan reilusti ettet halua. Piste.
[/quote]

Mä sanonkin, mutta kun sitä ei oteta kuuleviin korviinsa. Olen työpaikan nuorin ja hoikin, joskin ylimääräistä on silti.

Vierailija
7/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvaltainen matalapalkka-ala?

Vierailija
8/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan laihdutuskuurillakin joskus kakkua ja suklaata syödä :O :O Määrä ratkaisee. Ei sitä ihan neuroottiseksi tarvitse ruveta!

Vierailija
9/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 09:52"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 09:48"]Mä olen ap:n kanssa samaa mieltä. Sitten kun niitä herkkuja vielä tuputetaan ja kummastellaan kun ei voi edes maistaa. En halua ruokavaliomuutosyrityksestäni huudella kaikille. [/quote] Älä ole tossu. Sanot vaan reilusti ettet halua. Piste. [/quote] Mä sanonkin, mutta kun sitä ei oteta kuuleviin korviinsa. Olen työpaikan nuorin ja hoikin, joskin ylimääräistä on silti.

[/quote]

Älä muista välitä. Sinä itse päätät, mitä syöt.

Vierailija
10/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista on vain siellä missä tunnesyöminen kuuluu kulttuuriin jokapäiväisenä asiana. Järkevien ihmisten työpaikoilla ei mussuteta herkkuja kahvin kanssa joka päivä. Kunnollisella lounaalla saa riittävästi energiaa ja makuelämystä päivään.

Vierailija
11/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu varmaan kurjalta. Sinun täytyy kuitenkin oppia kestämään se, että muut saavat herkutella, ja sinä et. Kaupatkin ovat herkkuja täynnä, ei ne herkut mihinkään katoa, vaikka se sinulle helpompaa olisikin. Toteat vain ettei tee mieli, et tykkää makeasta, ja sillä sipuli. Jos joku vielä jankkaa ja tuputtaa, annat jankata ja tuputtaa ihan keskenään. Ideana siinä on varmaan vaan se, että kehtaako ne muut ottaa lisää, kun et ole vielä ottanut ollenkaan. Tuputa niitä herkkuja takaisin sille joka tuputtaa sinulle.

Vierailija
12/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ärsyttää sama asia, mutta eri syystä. Joka ikisen loman alussa ja lopussa ja synttäreillä ja nimppareilla ja ties minkä kissanristiäisten johdosta täytyisi tuoda paakkelsia kahvihuoneen pöytään. En jaksa! En edes syö itse juurikaan makeaa ja jos syön niin mieluiten omassa rauhassa vapaa-ajalla enkä juoruavien työkaverien kanssa hikisessä taukohuoneessa.

Vierailija
13/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 09:57"]

Tuollaista on vain siellä missä tunnesyöminen kuuluu kulttuuriin jokapäiväisenä asiana. Järkevien ihmisten työpaikoilla ei mussuteta herkkuja kahvin kanssa joka päivä. Kunnollisella lounaalla saa riittävästi energiaa ja makuelämystä päivään.

[/quote]

Ja itse ruokaa ei pidetä "herkkuna" Se on "vain" ruokaa. Minä olen varsinainen herkkuperse ja herkuttelen ruoalla.

Vierailija
14/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä en vie mitään. Se on todella ärsyttävää, jos on sosiaalinen pakko. En leivo juurikaan, niin joskus harvoin olen vienyt ostopullaa. Vaikka se onkin pahaa, mutta että on jotain. Ihan sama, valitetaanko siitä selkäni takana vai ei, en mä ole sitä perinnettä keksinyt!

Mutta on todwlla epäkohteliasta olla naama norsunvitulla siitä, jos muut kykenevät syömään herkkuja, jos itse ei pysty ja sanoa toisten toiminyaa epäkohteliaaksi. En ala rukata sitä mitä syön työpaikan laihduttajien takia! En ole lihava, herkut tuo kyllä kaloreita, mutta sen verran vähemmän voi sitten syödä muuta. Oma päätökseni, toimi sä toisin, kun se on sinusta järkevämpää!

Vierailija
15/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä syö noita työpaikalle tuotuja herkkuja. Tapa olla ottamatta niitä jäi siitä kun olin samassa paikassa harjoittelemassa opiskelijana ja opiskelija "ei saanut" ottaa niitä.

Vierailija
16/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista voi olla vain naisvaltaisella työpaikalla. Veikkaan että on kyse hoitoalasta.

Vierailija
17/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulle oo tuottanu ongelmaa olla popsimatta herkkuja. Toki, mulla allergiat estää valtaosaltaa niiden syömisen niin senkään takia ei ole ongelmaa muodostunu. Ja vaikka sairaalassa olenkin töissä, eli apu lähellä niin mieluummin teen töitä kuin syön herkkuja ja saan reaktiot jonka jälkeen vaihdan hoitajasta potilaaksi.

Vierailija
18/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri mietin että onpa outoa kun kesätyöpaikassani tuotiin valehtelematta 3-4krt viikossa jotain torttua tai donitsia milloin mistäkin syystä. Olen lähihoitajaksi opiskeleva, eli tätä on varmaan oletettavissa tulevaisuudessakin?

Vierailija
19/45 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on persiistä, senkin takia ettei siinä yhtään ajatella työkavereiden terveyttä taikka sitä, että monet voi olla hyvinkin koukussa sokeriin ja ei kauheasti auta jos kokoajan tuodaan pöydät täyteen herkkuja jos kenenkin synttäreistä, pyhistä tai lomamatkoista.

Sokeri ja rasva + vehnä on ne pahimmat lihottajat.

Enkä ymmärrä, miksi siitä ei kaikki ole edes tietoisia, eikä tunnu välittävänkään.

On monia jotka ovat kuolleet ties mihin sairauteen ja sydänkohtaukseen ylipainon takia, sen lisäksi että se on hyvin epäterveellistä, ei se kaunistakaan ole.

Ja se on vain karu fakta.

Liikunta ja kevyt, terveellinen syöminen tekee ihmisen onnellisemmaksi.

Max kerta viikossa herkkuja, niin pysyy terveys kunnossa.

Sokeri on laillinen ja salakavala (huume), joka on myös verrattavissa heroiiniin.

Valitettavasti useammat meistä olemme syntyneet sokeririippuvaisiksi ja senkin takia elämä ilman sitä tuntuu täysin mahdottomalta.

Mutta koitetaan tehdä se parannus ja suositella sille työkaverillekin parempia vaihtoehtoja, koska se on välittämistä enemmän.

Vierailija
20/45 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuon maanantaisin mukanani parsakaalin ja keitän sen pehmeäksi kahvihuoneen vedenkeittimessä. Murran siitä sitten halukkaille maukkaita ja terveellisiä suupaloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi