Mikä etuoikeus kaikilla on arvostella minun raskauvatsaani!?!
Iso on, tiedän. Ahdistaa itseänikin. Olo on kömpelö ja turvonnut. Öisin jalkoja kramppaa, jos erehdyn vähän niitä venyttelemään unissani. Päivisin on supistuksia, mutta onneksi vielä kivuttomia. Oloani ei yhtään helpota jatkuvat päivittelyt vatsani koosta. Vituttaa suorastaan! Vielä pitäisi jaksaa 3kk ja en halua edes tietää, miten isoksi tämä tästä vielä kasvaa :(
Pitäisitte turpanne kiinni, jos suusta ei tule muuta, kuin päivittelyä ja kauhistelua. Saatana!
Kommentit (23)
Kyllä se tuntuu pahalta kun kotona on vaihtanut kolme kertaa vaatteet kun ei mikään näytä hyvältä tai on epämukava. Arpia tulee ja selkä on kipeänä ja supistelee, närästää. Kun saa hikisenä pakattua tavarat ja lapset autoon ja auton peilistä katsoo nesteen keräämää naamaa. Aukaisee kyläpaikan oven ja eka kommentti on että voi kauhee tuota sun mahaa, aivan hirveä!!! Mulla oli aina niin pieni ettei kukaan arvannut että oon raskaana! Itku kurkussa koko kyläily ajan.
Niille on ihana mennä jotka sanoo että ihana masu, miten oot voinut? Voi rojahtaa sohvalle ja sanoa nauraen että onhan tää välillä rankkaa, mutta ihana taas nähdä! :)
Inhottavia tuommoiset. Itse en ole kovin pitkä ja esikoisesta maha oli viimeisillään tosi iso. Jotkut päivittelivät että ei vaan heillä ollut noin iso edes viimeisillään (ku itse olin jotain 7kk raskaana.) eipä se hirmu kivalta tuntunut.
Minulla on yksi kaveri joka vuosienkin jälkeen jaksoi päivitellä mahani kokoa. Nyt olen raskaana enkä haluaisi paljastaa olevani. Ehkä säästyn kommentoinnilta kun vältän viimeiset 3 kk näiden "ystävien" näkemistä. :)
Itsepä mahani kannan..
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 09:32"]
Ihan samaa smalltalkia kuin säästä puhuminen. En tajua mikä siinä kommentoinnissa niin loukkaa kun kumminkin raskaana olet. Sit jos ei sano mitään niin kitistään että ei kiinnosta. Ja sulle josta sanottiin etteivät tajunneet sun odottavan, niin mitä pahaa siinäkin oli? Että olivat yllättyneet? Olisko vaan pokerina pitäny sanoa, että onnea vauvasta? Älkää sit ihmetelkö, jos kukaan ei kohta puhu mistään aiheesta kun kaikki loukkaantuu joka asiasta!
[/quote]
Lähinnä se harmitti, että sanoivat että luulivat minun vaan lihoneen. :P Pakkoko se oli siihen lisätä, ei kovin kohteliasta minusta. En sanoisi niin kellekään ns. hyvänpäiväntutulle, raskaana tai ei.
[/quote]
Minullekin alussa sanottiin, että luultiin lihonneen :D ja alulla tarkoitan rv 14-16 kun maha pullahti esiin.