Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiiko inttiä käymättömälle sanoa asiasta

Vierailija
05.03.2022 |

Miehen kaveri on viikonlopun täällä, ja se ei ole käynyt inttiä. Mies pyysi että en sano mitään kun tietää isänmaallisuuteni mutta tekisi mieli. Papan veli ollut sodassa, joten eipä ole meillä totuttu olemaan hiljaa näistä asioista.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan trolli. Mutta jos on nainen eikä ole käynyt inttiä niin kannattaa olla hiljaa.

Vierailija
22/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siitä voi huomauttaa. Ajat on nyt muuttuneet ja lusmuja ei katsota hyvällä.

Lusmuja? Poikani suorittivat siviilipalveluksen (täällä Saksassa) sairaalassa, ja samalla kävivät ensiapukursseja, ja olivat n.k. ensiapuhoitajia kun se palvelus loppui. Ei kuulostanut lusmuilulta se, mitä kertoivat kun ambulanssin kyydissä tulivat onnettomuuspaikoille! Kyllä sinulla on ahdas näkökanta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka ei ole itse suortittanut vapaaehtoista palvelusta ei ole mitään varaa sanoa juuta eikä jaata jonkun miehen intin käymättömyydestä tai sivariudesta.

Vierailija
24/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap.n sotilasarvo oli?

Vierailija
25/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ihmettä, papan veli ollut sodassa, siinäpä asia, jolla kannattaa päteä. Mun isä oli sodassa ja sedät ja enot ja appiukko ja… Olet ap naurettava tai trolli.

Papan veli ollut sodassa??

Nyt viiskymppiset ja sitä vanhemmat pois tältä palstalta!!

Minne meidän pitää mennä?

Vierailija
26/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI PIDÄ SANOA MITÄÄN:Jos haluat, että miehelläsi on ystävä silloin Et sano mitään se on

Loukkaavaa , Hänellä on siihen varmasti Oma syynsä!Joten et saa sanoa siitä mitään muuta asiaa ei edes Ukranainan sodasta , se voi olla kipeäkekin asia .

On Inhimillistä ja kohteliasta olla puhumasta Hänen henkilökohtaisesta asiasta , jos hän ei ole käynyt inttiä.

Ellei Hän itse ota asiaa puheeksi!

Yleensä terveydelliset syyt estävät inttiin osallistumisen Eikä Henkilö sillin halua kuulla kommentteja siitä ettei ole käyny inttiä tai pilkkaa.

Jos olet suomalainen Hyvin käyttäytyvä nainen , et häntä kiusaa sanomalla " Et oo käyny inttiä ja mun pappa ja iso isä kävi sodan ja tuo mun tuntemasi ukko kävi armeijan "

Ymmärsitkö nyt , että on fiksua olla puhumasta asiasta.

Vierailija
27/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun molemmat papat oli sodassa ja toisen papan veli kaatui. En väheksy armeijaa käymättömiä. Ei se sovi kaikille ja syy voi olla yhtä hyvin terveydellinen kuin aatteellinenkin.

Nykyään kun se isovanhempien v*rellä ostettu itsenäisyys on annettu EU:lle, tai oikeammin maksettu siitä, että saadaan antaa se pois, en näe, että meillä olisi mitään puolustettavaa, jollei noita rehevöityneitä järviä ja kieroja männynkäkkyröitä halua hengellään varjella.

Vierailija
28/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kysyä, että oletkos käynyt armeijaa. Jos ei ole, voi kysyä miksi. 

Yksi tuttu sivari ainakin on ilmoittanut häpeävänsä valintaansa. Hän pyysi anteeksi. Hyväksyin.

"Hyväksyin"... vittusäootsekaisin

Vierailija
29/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ihmettä, papan veli ollut sodassa, siinäpä asia, jolla kannattaa päteä. Mun isä oli sodassa ja sedät ja enot ja appiukko ja… Olet ap naurettava tai trolli.

Papan veli ollut sodassa??

Nyt viiskymppiset ja sitä vanhemmat pois tältä palstalta!!

Minä esim. olen alle 40ja molemmat papat oli sodassa. Tpinen sekä talvi- että jatkosodassa, toinen jatkosodassa. Ei kaikki ihmiset lisääntyneet parikymppisinä edes 100 vuotta sitten.

Vierailija
30/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota vaatii nykyaikana muunkinlaista osaamista kuin aseen käyttöä. Esim. kyber- ja it-osaamista. Myös logistista taitoa ruohonjuuritasolta strategiseen suunnitteluun tarvitaan. Myös lääketieteen ja terveysalan osaajilla on kysyntää. Näihin tehtäviin tarvitaan kaikkia osaajia, on sitten käynyt intin tai ei.

Vierailija
31/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku kävi siviilipalveluksen kun oli nuorena vähän kapinallinen. Sitten kolmikymppisenä sanoi, että ihan turhaa, sama tuo olisi ollut intti käydä. Mieli muuttui Neuvostoliiton hajoamisen yhteydessä. 

Oma lapsi sai fyysisen sairauden vuoksi C-paperit ja ei hän voi lähteä rajalle koska olisi äkkiä liikuntakyvytön fyysisessä työssä. Mutta hänkin on sanonut, että jos sota tulee niin hän kyllä jotain keksii, rakentelee vaikka droneja tiedusteluun tai jotain, vaikka ei pitkiä aikoja kävellä voikaan. 

Vierailija
32/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa.. eli anna olla, kaikki ei syistä x ja y käy inttii.

On sairauksia, masennuksia, fyysisiä esteitä.

Sodat on sodittu kaikki kunnia veteraaneille, lotille.

Jos sota Ukrainasta leviää Suomeen, kyllä niitä urhoja riittää puolustukseen.

Muut urhot tekevät sen mitä voivat.

Ja naiset kotirintamalla.

Vierailija
33/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap itse valmis ottamaan rynkyn käteen ja lähtemään etulinjaan? Jos et, niin lopeta sössötys.

Ja jos on, niin tekee sen sitten ja lopettaa sössötyksen joka tapuksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä