Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kannata ottaa puolisoksi absolutistia

Vierailija
05.03.2022 |

Pikkuhiljaa yhteinen elämä kaventuu olemattomaksi kun juhlat, keikat, festarit ja ravintolaillat jää pois, kun absolutisti ei missään jaksa olla selvinpäin humaltuneiden joukossa.
Ja sitten tuleekin ero.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Meistä minä olen se absolutisti ja todellakin kuljen baareissa, klubeilla ja keikoilla ihan samalla tavalla kuin silloin, kun vielä alkoholia käytin. Enemmän mä kuljen tapahtumissa kuin alkoholia käyttävä mieheni.

Vierailija
2/23 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa puolisoksi viinan ehdoilla elävää.

Pikkuhiljaa yhteinen elämä kaventuu olemattomaksi kun ulkoilu, harrastukset ja terveellisestä elämästä nauttiminen jää pois, kun viinan ehdoilla elävä ei missään jaksa olla ilman jatkuvaa toivetta tuoppilasillisesta

Ja sitten tuleekin ero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Meistä minä olen se absolutisti ja todellakin kuljen baareissa, klubeilla ja keikoilla ihan samalla tavalla kuin silloin, kun vielä alkoholia käytin. Enemmän mä kuljen tapahtumissa kuin alkoholia käyttävä mieheni.

Samoin. Olen ollut meillä keikka- ja festarivastaava. Mies ei ennen minua ollut käynyt missään muualla kuin tavallisissa diskoissa.

Vierailija
4/23 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun reilusti alkoholia käyttävät tuttavat haluavat mennä aina johonkin paikalliseen räkälään mistä saa halvinta bisseä ja istutaan omassa porukassa "nasevia" kommentteja toisilleen heittäen.

Itse taas menisin tuhat kertaa mieluummin juurikin katsomaan vaikka jotain paikallisen bändin keikkaa, yökerhoon tanssimaan jne vaikken ole alkoholia käyttänyt enää vuosiin.

Vierailija
5/23 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen meillä se nollalinjalainen ja tässä on nyt eletty 22v yhdessä. Milloin ap meille se ero tulee? Mies käyttää enkä minäkään kotona köki vaikken otakaan. En estä häntä .

Vierailija
6/23 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopot elää omassa piskuisessa kuplassaan muutaman samanlaisen örinä kaverinsa kanssa. Kiertäkää kaukaa tai elämästänne häviää kaikki ilo. Tiedän mistä puhun, kun lopetin juopottelun viime kesän jälkeen.

Vierailija
7/23 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lika barn leka best, eli juovan ei kannata ottaa absolutistia ja sama toisin päin. Parempi hakea kaltaistaan seuraa.

Vierailija
8/23 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ole huomannut mitään eroa meillä tässä käytöksessä ja toiminnassa sen jälkeen kun mies lopetti alkoholinkäytön. Käymme yhä yhdessä samoissa juhlissa, keikoilla, baarissa, jne. Ainoa ero on että kotiin mennään bussin/taksin sijaan miehen ajamana.

Vierailija
9/23 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei juo enää alkoholia, mutta enpä juo minäkään. Emme tosin käyneet missään festareilla silloinkaan kun alkoholia joimme, sille jotkut festarit, bändien keikat tai jotkut muut huuruiset juhlat eivät voisi vähempää kiinnostaa. Olen käynyt festareilla viimeksi vuonna 1993 Virroilla rantarockissa ja olin silloin 19 vuotias. Se riitti, ei kiitos enää.

Vierailija
10/23 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tarvitse alkoholia pitääksemme hauskaa. Olisi noloa olla alkoholin orja. :)

Vierailija
11/23 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon meistä se absolutisti ja ennen koronaa kävin vähintään kerran kuussa keikalla ja kolusin kaikki festarit joille töiden puolesta ehti. Ens kesälle on jo viidet festariliput. Mies ei meinaa pysyä perässä. Mulla on ikää 27 ja miehellä 36. Tänään meillä on isot tuparit ja monen sortin viinaa on ostettuna tarjolle.

Vierailija
12/23 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon meistä se absolutisti ja ennen koronaa kävin vähintään kerran kuussa keikalla ja kolusin kaikki festarit joille töiden puolesta ehti. Ens kesälle on jo viidet festariliput. Mies ei meinaa pysyä perässä. Mulla on ikää 27 ja miehellä 36. Tänään meillä on isot tuparit ja monen sortin viinaa on ostettuna tarjolle.

Pitäisikö sinun vaihtaa ikäiseesi mieheen ja antaa fabun horjua omiensa perässä?

Vierailija
13/23 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat juo alkoholia, mutta ei sekään tee meistä samanlaisia. Minä en tykkää käydä baareissa tai keikoilla tai ylipäänsä missään, viihdyn parhaiten kotona. Mies taas on menevämpää sorttia. Joten hän siis lähtee ulos silloin kun lähtee ja minä pääsääntöisesti jään kotiin.

Vierailija
14/23 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä ei enää nuo harrastukset kiinnosta varsinkaan yöelämä, ne jäi nuoruuteen. Festareille ei ole ollut kummallakaan ikinä mitään kiinnostusta. Iän myötä tullut toisenlaiset harrastukset eikä olla absoluuttisia. Ei tunnu siltä että elämä olisi kaventunut. 

Vierailija
15/23 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sinun vaihtaa ikäiseesi mieheen ja antaa fabun horjua omiensa perässä?

Vaikutat hauskalta tyypiltä, sulla on varmaan kiva elämä...

Vierailija
16/23 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha keskustelu, kun suurin osa täällä ajattelee jokaisen olevan joko absolutisti tai alkoholisti. Tosiasiassa 90% ihmisistä sijoittuu välimaastoon.

Myös allekirjoittanut, joka usein ottaa lasillisen tai pari ja vapautuu hetkeksi arjen ahdistuksesta. Noin kerran vuodessa sitten tulee ilta, jolloin otan muutaman annoksen liikaa. No, seuraavana aamuna ei todellakaan oteta loiventavia vaan pysytään pitempi jakso kokonaan ilman.

Vierailija
17/23 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kannata absolutistia ottaa.

Kannattaa ottaa kaksin käsin viinaa vetävä puoliso, ja pikkuhiljaa yhdessä alkoholisoitua ennen eläkeikää! Se on parasta elämää.

(Typerin puolison "huono puoli", jonka olen ikinä kuullut on absolutismi, ei stana...😂)

Vierailija
18/23 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kannata absolutistia ottaa.

Kannattaa ottaa kaksin käsin viinaa vetävä puoliso, ja pikkuhiljaa yhdessä alkoholisoitua ennen eläkeikää! Se on parasta elämää.

(Typerin puolison "huono puoli", jonka olen ikinä kuullut on absolutismi, ei stana...😂)

Et voi sanoa noin toisten puolesta. Itse seurustelin aikoinaan absolutistin kanssa, joka halusi lisäksi erakoitua täysin ja kaikki riennot oli kielletty nimenomaan tuon takia. Vappunakaan ei saanut mennä ihmisten mukana, koska se oli typerää pelleilyä (y) 

Vierailija
19/23 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieluummin kai absolutisti kuin raitistumaton alkoholisti. Jos noin niinkuin itselle alkoholilla läträäminen ei ole kaikki kaikessa...

Sanotaanko se muuten "viina on viisasten juoma" vai "viina on viisaiden juoma"? Jostain syystä tuo "viisasten" kuulostaa oikeammalta tässä yhteydessä omaan korvaan.

Vierailija
20/23 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juopon kanssa on tiedossa addiktia mukaileva paskaelämä.

So true, kokemusta on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi