Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana ja kävin alkossa esikoiseni kanssa

Vierailija
31.07.2015 |

Hiukan tuijottivat minua, mahaa ja lasta. Ostin viinipullon. Moni ei vain tainnut tajuta, että kyseessä oli alkoholiton viini ;) Juon sitä ruuan kanssa.

Matkalla näin satakertaa pahemman ilmestyksen; raskaana oleva nainen vetää posket lommolla röökiä minkä kerkiää. Sitä ei kukaan katsonut paheksuvasti. Paitsi minä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka pitäisi kieltää, se toisi säästöjäkin Suomeen pitemmällä aikavälillä terveydenhuollon puolelta.

Vierailija
2/12 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mä voisin ihan piruuttani, sitten kun olen aivan selkeästi raskaana, tehdä sen, että menisin Alkoon (tai kauppaan) ja ostaisin viiniä ja kaljaa (viiniä Alkosta ja kaljaa kaupasta) ja kattelisin miten muut ihmiset mulkoilee.

Hih, siitä voisi ehkä odotella lasu -ilmoitusta. Sitten voisi selitellä (lasulle), että viinistä tehtiin punaviinikastiketta / coq au viniä ja kaljat joi mies kun oli poikien ilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 23:03"]Tupakka pitäisi kieltää, se toisi säästöjäkin Suomeen pitemmällä aikavälillä terveydenhuollon puolelta.
[/quote]
Ei muuten toisi säästöjä, päinvastoin. Tupakoitsijat kuolevat nuorempina, säästyy hurja määrä eläkkeitä. Lisäksi tupakkavero.

Vierailija
4/12 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kannattaakin opettaa ajoissa juomaan. Miten aikaisemmin oppii elämän perusasiat, sitä parempi.

Vierailija
5/12 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LaskinSeppo76

Vierailija
6/12 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, kun oli juhannus tulossa ja oli aika tuhdisti raskaana, oli työpaikkani viereisessä alkossa Stawford Press alkoholiton siideri -50 % alennuksessa. Ostin kaikki kymmenen pulloa, jotka alessa olivat, koska kaveriperhe oli tulossa mökillemme juhannuksen viettoon ja perheen äiti yhtä raskaana kuin minäkin. Pulloissa oli joku 1 kk viimeiseen myyntipäivään. Siinä juhannuksen viikonlopun  hirmuisissa bileissä meni ehkä yhteensä 6 pulloa tuota alkoholitonta ja loput 4 pulloa taisimme jakaa miehen kanssa loppulomalla.

Mutta sain kyllä katseita poistuessani pullot kilisten.

Esikoisen raskausaikaan toisaalta jouduin työn puolesta hankkimaan esimieheni rapujuhliin 4 pulloa vodkaa ja kallista konjakkia 2 pullollista. Se vaan oli jotenkin niin överi, että kukaan tuskin oletti mun ostavan itselleni maha pystyssä useammalla sadalla eurolla viinaa.

Vierailija
7/12 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko mieheni jatkossa menemöön omalla reissullaan alkoon, jos en itse sinne voi raskaana mennä?
Ja pah, senkun katselkoon. Aion mennä jatkossakin.

Vierailija
8/12 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme himmailua. Kyllä minä maha pystyssä hain miehelle tai vieraille juomia. Ja nyt vaunujen kanssa uskallan oittaa sen viinin itsekin.

Vierailija
9/12 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla katseet sun omassa päässä. Mä olen käynyt raskaana ja lasten kans lukemattomia kertoja Alkossa eikä kukaan ole tuijottanut. Harrastamme illanistujaisia ja raskaanakin tykkäsin emännöidä ja ostin vieraita varten aina viiniä. Olen  tosiaan ollut milloin maha pystyssä milloin vaunujen kanssa enkä ole huomannut tuijotuksia. Johtuu pelkästään siitä että en ole mennyt Alkoon miettien katsookohan nyt joku

Vierailija
10/12 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes miettinyt, mitä muut ajattelevat kun olen mennyt ison vatsani tai lasteni kanssa Alkoon. Pidetään kyseistä putiikkia ihan samanlaisena, arkipäiväisenä asiana kuin ruokakauppaakin vaikka ei tosin Alkossa edes joka viikko käydä.

Vierailija
11/12 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on joillakin ihmisillä päättelykyky vähissä, kun aletaan tuijottamaan alkossa asioivaa raskaana olevaa naista, niin kuin hän nyt takuuvarmasti aikoisi itse juoda ostamansa juomat. Ei tule sitten kenelläkään heistä mieleen, että eiväthän alkossa asioivat suinkaan aina niitä itselleen osta, vaan voivat viedä jollekin, tai niin tässä joku jo mainitsikin, että vieraita varten. Koskaan ei voi tietää tuntemattoman ihmisen käyttötarkoituksia ostamilleen juomille.

Vierailija
12/12 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä sulle tuli vaan sellainen tunne?Omatunto kuitenkin soimaa?Olet kyllä todella lapsellinen että pitää tuollaisella ratsastaa..

ja kukaan paksuna oleva ei vedä tupakkaa julkisella paikalla et tossa tuli paska puhe.

Karjase kakara seuraavalla kerralla sielä alkossa et tää on alkoholitonta niin pääset rauhaan..tai pälätät isoon ääneen että oastan tätä alkoholitonta täälä alkoholittomien hyllyllä niin se kilpi kiillottuu paremmin?