Onko muita jotka eivät erityisemmin pidä ihmisistä?
Selailin pitkästä aikaa vanhojen tuttavieni fb-profiileja ja tympäännyin täysin. Itse en edes kuulu kyseiseen sivustoon eikä kiinnostaisikaan, koska en yleisesti ottaen pidä ihmisistä. Suurin osa ihmisistä hölisee turhia. Olen mieluummin yksin.
Kommentit (42)
En jaksa huonokäytöksisiä, itsekeskeisiä ja päällepuhuvia ihmisiä yhtään. Sellaiset vievät liikaa energiaa. En voi ymmärtää, jos joku puhuu vain omista asioistaan, eikä anna muille suunvuoroa, ja sit kun yrittää sanoa jotain niin keskeytetään puhumalla päälle. Musta tulee tosi hiljainen, jos joudun olemaan pidemmän aikaa sellaisten seurassa. Joku nuotinvierestä viheltely, tai muu joutava äänessä oleminen, on mun mielestä ärsyttävää. Saman harrastuspiirin ihmisten, ja sellaisten, joilla on sama ajatusmaailma kuin mulla, heidän kanssaan viihdyn erittäin hyvin.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 23:30"]
Samat ajatukset. Minäkään en tykkää ihmisistä. Tunnen yksinäiseksi oloni, kun munkaltaisia ihmisiä ei taida löytyä mistään. Viihdyn tietyn aikaa itsekseni (päivä pari menee), mutta valitettavasti kaipaan kuitenkin seuraa pidemmän päälle. Vihaan sitä, miten ihmiset kohtelevat eläimiä ja muita ihmisiä. Tietyistä ihmisistä joita luulin ystävikseni, on paljastunut katkeruutta, kateutta(?), arvostelua, kritisointia, vähättelyä, ahneutta ja valehtelua minua kohtaan. Olen kyllä jo aikaisemminkin todennut monen ihmisen olevan kuvailemani kaltainen. Minua on helppo kohdella väärin ja kiusata, koska olen niin kiltti. En silti ole tyhmä, vaan paljon älykkäämpi ja syvällisempi kuin yksikään jonka tunnen. Uskon, että elän väärien (massan) ihmisten ympäröimänä. Siksi elämä ahdistaa ja vaikuttaa niin julmalta.
[/quote]
Onhan meitä, mutta olemme yksin kukin tahollaan. Joskus harvoin jonkun ihmisen kanssa voi hetken olla helppoa ja turvallista, mutta sitten alkaa taas ahdistaa ja on vetäydyttävä takaisin yksinäsyyteen.