Oletko ollut vaarassa kuolla?
Kommentit (37)
Meinasin menehtyä verenhukkaan leikkauksessa. Minulta leikattiin syöpäkasvain+toinen munasarja, leikkauksessa tuli komplikaatio ja menetin verta. Olin tehohoidossa viikon verran.
Itse en muista mitään, mutta vauvana elimeni olivat ulkona, onneksi lääkärit saivat korjattua tilanteen.
Monesti.
Ensin ihan pikkusena iso susikoira olis purrut mua päähän, jos sen omistaja ei ois ollu tarpeeks nopee ottaa siitä kiinni.
Sitten oon pariin otteeseen koittanu tehä itsarin. Eka hypätä rekan alle ja toisella kertaa vedin kourallisen lääkkeitä naamaan.
Sitten hommasin ajokortin.
On ollut hyvin lähellä törmätä vastaantulevaan autoon kun ohitin rekkaa, yöllä pimeässä auto meinannut ajautua vastaantulevan kaistalle juur kun rekka on tullut ohi.
Kerran oli niin pimeää, että jos vieressä istuva mies ei ois huomannu, oisin ajanut suoraan traktorin perään. Siinä ei ollut valoja. Vain kolmiokyltti joka sekin näkyi huonosti.
Mut vielä tässä henki pihisee.
:D
Kyllä. Meinas happi loppua :) en halunnut soittaa lanssia
Kerran Oulujoessa uidessa oli virta viedä mukanaan.
Toisen kerran lähti auto pyörimään satasen vauhdissa talvikelillä. Tien molemmilla puolilla laskua ja isot puunrungot odottamassa. Onneksi osuin kuitenkin tien vieressä olleisiin ryhmitettyihin postilaatikoihin ja auto pysähtyi siihen.
Jumala rakkaudessaan antaa lisä-aikaa kun selviää kuoleman vaarasta,näin hän puhuttelee ja pysäyttää ihmistä.
Hyrr hyrr. Tipuin siis avantoon lapsena, olinkohan 11? Joka tapauksessa paikalla olivat vain kaverini, kun aikuiset olivat sisällä mökissä ja me kavereiden kanssa tehtiin itse salaa avanto ja mentiin suoraan saunasta. Hetken päästä tulikin jo sitten ambulanssi, kun yksi kavereistani oli juossut sisälle kertomaan isälleni tapahtuneesta ja isä oli nostanut minut pois avannosta ja kietonut pyyhkeisiin.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:28"]
Jumala rakkaudessaan antaa lisä-aikaa kun selviää kuoleman vaarasta,näin hän puhuttelee ja pysäyttää ihmistä.
[/quote]
XDDDD
viime kesänä autoni meni lunastukseen,päähän laitettiin 15 tikkiä koska se otti osumaa tuulilasista.Joku ajoi kylkeen risteyksessä,ja autosta tuli kertaheitolla sisäänajettu.
5-vuotiaana jäi jalkani bussin oven väliin ja raahauduin perässä 700m. Sairaalassa olin reilun kuukauden.15-vuotiaana olin pahassa autokolarissa, kolarissa kuoli kaksi ja loukkaantui viisi ihmistä. 25-vuotiaana alkoi etinen istukka vuotamaan pahasti, ilman kiireelistä sektiota olisin lapsen kera kuollut verenvuotoon.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:28"]Jumala rakkaudessaan antaa lisä-aikaa kun selviää kuoleman vaarasta,näin hän puhuttelee ja pysäyttää ihmistä.
[/quote]
Tuo on totta.
Silloin kun luulin että kuolen (kourallisen lääkkeitä naamaan vetäneenä), rukoilin että "jos sä Jeesus mut nyt pelastat, ni mä lupaan antaa elämäni sulle ja käydä kasteella".
Nojoo. En kuollut siihen.
Ja muistin mitä olin luvannu, niin kävin kasteella seurakunnassa.
Harmi vaan kun oon taas ajautunu omille poluille ja pelkään että Jumala ei enää vedä tykönsä.
Ja sitte kuolen ja on liian myöhästä....
Juu. Auton alle napit korvissa meinannut jäädä, junaradalla kun kävelin niin juna tuli takaa, olin kaverin autossa kun se lähti luisumaan kohti järveä, onneksi kaveri ehti rattiin.
Vatsa-aortan repeämään. Tapahtui "onneksi" sairaalassa rutiinileikkauksen jälkeen niin saivat elvytettyä ja kursittua aortan kasaan. Pitkään jouduin olemaan teholla tuon jälkeen.
Olen. suuressa leikkauksessa verenpaine laski vaarallisen alhaalle, onneksi oli lääkettä siihen.
Olen. 13-vuotiaana kun putosin hevosen selästä ja se potkaisi minua jalkaan. Meinasi vielä potkaista rintakehään ja kaatua päälleni. Ehdin onneksi kierähtää alta pois ja äitini sai riuhtaistua hevosen sivuun. Taju lähti ja heräsin 3 min myöhemmin. Onneksi jalka ei edes murtunut.
Hevonen oli 175cm korkea ja lähes 600kg painava puoliverinen. Olisin varmasti kuollut jos se olisi kaatunut päälleni. Kumma kyllä traumojakaan ei jäänyt.
Juu. Muistan että kerran hevosella laukatessa hevonen yhtäkkii kompqstu ja kaatu, mun jalkani päälle.
Kyllä siinä ainaki meinas jalalle tulla kuolema, vaikka muuten hengissä selvisin.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:19"]Massiivinen keuhkoembolia 2 kertaa, monta sepsistä, paha liikenneonnettomuus, yliannostuksia, puukotus, itsemurhayrityksiä.
Joo en enää käytä iv-huumeita.
[/quote]
...enkä muitakaan päihteitä käytä enää.