Arvaa mun paino (kuva)
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:41"]
Mitä hemmetin huomioh********mista ketju toisensa jälkeen??
[/quote]
En ole huomiohuora, tosi epävarma vain omasta ulkonäöstäni. :( -ap
[/quote]
Epävarma omasta ulkonäöstä ja arvuuttelet painoa? Oot ihan tavallisen hoidan kropan omaava. Mene salille tekemään lihaskuntoa niin näytät paremmalta ja saat paremman itsetunnon.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:41"] Mitä hemmetin huomioh********mista ketju toisensa jälkeen?? [/quote] En ole huomiohuora, tosi epävarma vain omasta ulkonäöstäni. :( -ap [/quote] Epävarma omasta ulkonäöstä ja arvuuttelet painoa? Oot ihan tavallisen hoidan kropan omaava. Mene salille tekemään lihaskuntoa niin näytät paremmalta ja saat paremman itsetunnon.
[/quote]
Niin siis epävarma siitä, että miltä muiden mielestä näytän. Tiedän että on typerää miettiä liikaa mitä muut ajattelevat. Mutta siitä on vaikea päästä eroon.
Arvaan että vedät mahaa sisään ja että voisit lopettaa painostasi välittämisen.
Näytät eräältä porilaiselta bloggaajalta. Veikkaan painoksesi noin 150 kg.
En jaksa arvata, mutta olet sopusuhtainen ja todellakin hoikan puolelle kallistuva, huolit mielestäni ihan turhaan koska näytät hyvältä!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:52"]
Arvaan että vedät mahaa sisään ja että voisit lopettaa painostasi välittämisen.
[/quote]
Itseasiassa en vedä mahaa sisään. Mutta siinä olet oikeassa, että pitäisi lopettaa painosta välittäminen. Ja alkaa vaikka elää. Olen sairastanut syömishäiriötä yli puolet elämästäni. :( -ap
Voitko ap sanoa oikean painosi kun haluan tietää kuinka hyvä silmä mulla on?
N. 60 kg. Olet hoikka ja kapea, mutta lyhytjalkainen.
Kiitos ystävällisestä kommentista 29! :)
Juu, olen lauta, eikä se mua oikeastaan haittaa. Eipä ole tissit tiellä urheillessa. :)
Hymyili myös yhdennäköisyydelle porilaisen bloggaajan kanssa, ja kommentille, jossa kysyttiin, eikö mulla ole vaakaa. :)
Painoni on noin 54-55kg.
Miksi teet painokeskustelun jos olet kärsinyt syömishäiriöstä? Varmasti parantaa oloasi nämä kommentit..
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:03"]
Miksi teet painokeskustelun jos olet kärsinyt syömishäiriöstä? Varmasti parantaa oloasi nämä kommentit..
[/quote]
En tiedä... Ehkä toivoin, että painoani veikattaisiin alemmaksi mitä se on, ja samalla pelkäsin, että se arvioidaan korkeammaksi.
Mutta oikeassa olet, ei parantanut oloa yhtään. -ap
Minä olisin arvannut noin 50 kiloa. Olet todella hoikka. Sinun kropalle sopisi punttitreeni. Saisit varmasti itseluottamusta samalla.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:09"]
Minä olisin arvannut noin 50 kiloa. Olet todella hoikka. Sinun kropalle sopisi punttitreeni. Saisit varmasti itseluottamusta samalla.
[/quote]
Kiitos asiallisesta kommentista. :) Olen käynyt aiemmin kuntosalilla ja tykkään siitä kyllä. Tänne avataan pian uusi edullinen sali, ja olen ajatellut, että alkaisin käymään siellä. Aiemmin olen luultavasti treenannut aina liikaa, ja syönyt liian vähän, siksi ei tuloksiakaan ole oikein tullut... Jos nyt osaisi toimia viisaammin. :)
Mietin tässä vain itsekseni kuinka naurettavaa olisi jos mies tekisin samanlaisen avauksen. No, toiset asiat on sallittuja vain naisille, tasa-arvo on vielä kaukana.
Joojoo oot tosi hoikka ja ihku. Kaikki on kateellisia. Tarpeeksi kehuja vai tarviitko muutaman keskustelun lisää?