Järkyttävä darra ja maanantaina töihin
Vapisuttaa, huimaa ja tuntuu että sydän haluaa rinnasta ulos. n.10 päivää aika runsasta tissuttelua takana joka päivä. Tuollaiset 15 kaljaa per päivä. Ajattelin että tänään en enää ota, mutta olo on niin huono, että on pakko. Alkaa tosissaan pelottamaan tuo töihinmeno....
Kommentit (14)
Hölmöläisten hommaa joku töihin meno. Nyt on hyvää aikaa naukkailla vkl.
Huomenna et enää ota. Ja tänäänkin vaan just sen verran että jotenkin selviät.
Otat reippaasti vastaan ens yönä liskot ja niiden kaverit. Kyllä se siitä, vaikka ei varmasti siltä just nyt (eikä huomennakaan) tunnu.
Käy yksityislääkärillä, koska et selviä ilman lääkettä. Jos nyt lopetat dokaamisen, niin et saa nukuttua, etkä todennäköisesti kykene töihin.
Join rapian desin giniä. Helpotti hieman. Taidan mennä nukkumaan, jos pystyn. Onneksi pullossa ei ole enää kuin yhteen naukkuun ja kaljaakaan ei enää ole.
En kyllä suosittele kenellekkään. Olin Euroopassa lomalla ja siellä oli niin järkyttävän kuuma että sitä bisseä vain kului ihan huomaamatta runsain määrin ja koko ajan....
Itse aion ottaa vielä töissäkkin. N. 15v tissutteöua takana. Nyt lomalla meni vähän enemmän.
Ja olen siis saanut kerran aikaisemmin kahden viikon dokaamisen jälkeen viinakrampin. Onneksi vielä ei sentään ihan niin kauhealta tunnu / tuntunut. Ei sentään sätkitytä. Hieman vain vapisee ja kylmää. Vittumainen huimaus tosin.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:39"]Ja olen siis saanut kerran aikaisemmin kahden viikon dokaamisen jälkeen viinakrampin. Onneksi vielä ei sentään ihan niin kauhealta tunnu / tuntunut. Ei sentään sätkitytä. Hieman vain vapisee ja kylmää. Vittumainen huimaus tosin.
[/quote]
Ei meinaa pysyä tolpillaan.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:27"]Käy yksityislääkärillä, koska et selviä ilman lääkettä. Jos nyt lopetat dokaamisen, niin et saa nukuttua, etkä todennäköisesti kykene töihin.
[/quote]
Mulla on 4mg Sirdaludeja. Niillä onneksi saa öisin tajun kankaalle. Viime yönäkin jouduin jo turvautumaan, muuten ei olisi uni tullut.
Join loputkin ginit ja tästähän lähti taas "kone käyntiin". Tekisi tajuttomasti juoda lisää. Mutta kyllä tämä oli nyt tässä.... Täytyy olla.
Eikä syyttä.