Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Forever 21:sta tilanneet

Vierailija
16.07.2015 |

Kuinka nopeasti lähettävät paketin? Tein eilen tilauksen mutta ei oo vielä tullu ilmotusta että ois lähteny. Käsittääkseni saapumisessa ei mee kuin 3-5pvää?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle on ilmoitus samantien tullut, muistaakseni ensin että tilaus on vastaanotettu ja myöhemmin että lähetetty. Sisältää seurantakoodin. Upsin miehen kantanut paketin kotiin max 5 Arkipäivässä. Oon tilannut useamman kerran, tullut joskus kolmessakin päivässä.. Varmista omilta sivuilta että tilaus on varmasti mennyt loppuun saakka. Miten maksoit, näkyykö tililläsi veloitus? Siellä on se chatasiakaspalvelu, kokeile sitä :)

Vierailija
2/13 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin kerran ja ne haisi ihan kellarilta eli jos olet sitä tyyppiä, joka ei pese vaatteita ennen käyttöä, joudut muuttamaan tapojasi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:03"]Kyllä mulle on ilmoitus samantien tullut, muistaakseni ensin että tilaus on vastaanotettu ja myöhemmin että lähetetty. Sisältää seurantakoodin. Upsin miehen kantanut paketin kotiin max 5 Arkipäivässä. Oon tilannut useamman kerran, tullut joskus kolmessakin päivässä.. Varmista omilta sivuilta että tilaus on varmasti mennyt loppuun saakka. Miten maksoit, näkyykö tililläsi veloitus? Siellä on se chatasiakaspalvelu, kokeile sitä :)
[/quote]

Siis maksoin paypalilla ja tuli ilmoitus sieltä että maksettu ja sitten foreverilta että tilaus vastaanotettu ja lähetämme viestin kun paketti lähtee. Sivuillansa lukee status kohdassa että "New".

Vierailija
4/13 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:03"]Kyllä mulle on ilmoitus samantien tullut, muistaakseni ensin että tilaus on vastaanotettu ja myöhemmin että lähetetty. Sisältää seurantakoodin. Upsin miehen kantanut paketin kotiin max 5 Arkipäivässä. Oon tilannut useamman kerran, tullut joskus kolmessakin päivässä.. Varmista omilta sivuilta että tilaus on varmasti mennyt loppuun saakka. Miten maksoit, näkyykö tililläsi veloitus? Siellä on se chatasiakaspalvelu, kokeile sitä :)
[/quote]

Siis maksoin paypalilla ja tuli ilmoitus sieltä että maksettu ja sitten foreverilta että tilaus vastaanotettu ja lähetämme viestin kun paketti lähtee. Sivuillansa lukee status kohdassa että "New".
[/quote]
Ajattelin vain että yleensä lähettävät heti seuraavana päivänä tilauksesta paketin mut kai niillä on kiirettä sitten :/

Vierailija
5/13 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, auttaisiko joku vielä. Oon puhelimella ja en löytänyt sivuilta sitä chat asiakaspalveluakaan

Vierailija
6/13 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikuttais siltä, että se paketti ei oo sit lähtenyt. Se chatasiakaspalvelu toimii vaan tietokoneella. Tai voi toimia myös puhelimella mutta ei mobiilisivustolla

Vierailija
7/13 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:54"]No vaikuttais siltä, että se paketti ei oo sit lähtenyt. Se chatasiakaspalvelu toimii vaan tietokoneella. Tai voi toimia myös puhelimella mutta ei mobiilisivustolla
[/quote]

Ja kysyinkin että kuinka pian tilanneilta on lähetetty paketti. Heti seuraavana päivänä tilauksesta yms?

Vierailija
8/13 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti seuraavana päivänä, ellei jo samana päivänä.

Vierailija
9/13 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, en tiedä miks eivät jo lähetä mun tilausta tai vastaa malleihin

Vierailija
10/13 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli saldovirhe ja joku tuotteista kadonnut...

Vierailija
11/13 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se paketti sieltä lähde. Mulla ainakin tulee upsin seurantakoodi viimeistään seuraavana päivänä tilauksesta. Paketti sitten tulee noin viikossa. Tuotteisiin olen myös ollut tyytyväinen. :)

Vierailija
12/13 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni tilauksesta lähes kaks viikkoa ennenkuin paketti tuli. Plussaa kuitenkin siitä, että paketti tuotiin kotiovelle asti.

Vierailija
13/13 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin sieltä chatista ja sain seurantakoodinkin. Eli ups ei ole vielä noutanut lähetystä mutta se on pakattu ja valmis lähetettäväksi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi