Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyttöystävä haluaa vauvan, minä en

Vierailija
31.07.2015 |

niin, tyttöystäväni haluaa vauvan, mutta minä en. ehdotuksia??

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväsi hankkii vauvan, sinä et.

Vierailija
2/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Kauanko yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa.

Vierailija
4/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se väsyttää sut isäksi tä sitten katkeroituu toteutumattoman haaven takia. Suosittelen eroa nyt eikä sitten kun leidi on liian vanha lasta saamaan.

Vierailija
5/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää vaihtaa tyttöystävää.ei teillä tulevaisuutta ole jos toinen haluaa perheen ja sinä et

Vierailija
6/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että jos vielä haluat maata hänen kanssaan, sinä ostat kondomit ja pidät ne varmassa tallessa etkä päästä tyttöystävääsi niiden lähellekään, varsinkaan suuseksissä.

Vierailija
7/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, älä pane paljaalla tai oot pian isi

Vierailija
8/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tarkkailla tyttöystävän kuukautiskiertoa. Kuukautisten alkamisesta kahden viikon päästä on ovulaatioaika eli paras mahdollinen aika tulla raskaaksi. Kierron 12-18 päivänä älä siis harrasta seksiä hänen kanssaan, vaikka hän sanoisi syövänsä pillereitä tai käyttävänsä muuta ehkäisyä. Vielä varmemmaksi vakuudeksi älä päästele siementäsi hänen sisäänsä, vaikka teillä olisi pillerit tai kumi käytössä.

Nainen, joka haluaa lapsen, tekee lapsen. Riippumatta miehen tahdosta.

Vierailija
9/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalisän otto kannattaa, jos suhde muuten on hyvä. Olen ollut samassa tilanteessa toisessa roolissa tosin. Halusin vauvan, mies ei. Keskustelimme, riitelimme, odotimme, kun oli vielä biologisesti aikaa. Muutaman vuoden päästä myönsin aidosti miehelle, että hän oli oikeassa. Hyvä, kun emme hankkineet vauvaa. Olemme edelleen yhdessä. Yritän sanoa, että ajan myötä toisen mielipide voi aidosti muuttua. Katkeruutta ei tule, jos ikää lasten tekoon on ja mielipide muuttuu aidosti. Tuon erimielisyyden ei tarvi pilata muuten hyvää suhdetta.

Vierailija
10/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse ja lujaa, ennen kuin kuulet sanat "pillerit petti, susta tulee nyt isukki".

Vierailija
11/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tyttöystävien kanssa lapsia tehdä, eikä poikaystävien. Lapset tehdään vaan vakiintuneisiin liittoihin, oman puolison kanssa, ei seurustelusuhteeseen. Ja ne tehdään yhteisymmärryksessä, sitten kun molemmat haluavat.

Sulla on onnellinen tilanne, koska jos et halua lasta mistään hinnasta, voi seurustelusuhteen vielä purkaa helposti eikä kenelläkään jää siitä ikuisia traumoja. Ja pidä hyvä mies huolta ehkäisystä, itse, ja aina. 

Vierailija
12/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä kondomia.

Vierailija
13/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne, tyttöystävä jaksaa painostaa lapsen hankkimiseen. En haluaisi erota, eikä hänkään halua, mutta minä en ihan oikeasti tahdo lasta, ja hän sanoo ettei elämä tunnu täydeltä ilman lasta. Minusta elämä menee pilalle siinä vaiheessa kun meitä on kahden sijasta kolme. En tiedä mitä tehdä, mutta näillä näkymin odotellaan. Toivon että hän muuttaa mielensä, mutta en usko että niin tapahtuu.

Vierailija
14/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:22"]

Mulla sama tilanne, tyttöystävä jaksaa painostaa lapsen hankkimiseen. En haluaisi erota, eikä hänkään halua, mutta minä en ihan oikeasti tahdo lasta, ja hän sanoo ettei elämä tunnu täydeltä ilman lasta. Minusta elämä menee pilalle siinä vaiheessa kun meitä on kahden sijasta kolme. En tiedä mitä tehdä, mutta näillä näkymin odotellaan. Toivon että hän muuttaa mielensä, mutta en usko että niin tapahtuu.

[/quote]

Älä luota pelkkiin pillereihin, joita tyttöystäväsi väittää syövänsä.

Vierailija
15/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh jos ei halua koskaan lasta, erotkaa. Jos voit harkita niin miettikää uudelleen. Todin älä kiusaa tyttöystävääsi ja anna turhia lupauksia, koska jos haluaa lapsen se ei ole sama asia, että haluaa auton, lapsen kaipuu naisella tulee aidosti ja vahvasti sydämestä ja lapsen kaipuu voi olla shdistavaa ja turhautttavaa.

Vierailija
16/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä.

Vierailija
17/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 29, nainen 30

Vierailija
18/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle vuoden seurustelleet...

Vierailija
19/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinohedelmöitys tai syrjähyppy ratkaisee ongelman. Silloin muijaa saa lapsen, joka ei ole kuitenkaan sun.

Vierailija
20/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos ehdotuksista!! Tarkennusta: haluan jonain päivänä perheen, mutta ei vielä. Eihän alle vuodessa oppii tuntee toisen ihmisen...??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi