tyttöystävä haluaa vauvan, minä en
niin, tyttöystäväni haluaa vauvan, mutta minä en. ehdotuksia??
Kommentit (25)
Minkä ikäisiä olette? Kauanko yhdessä?
Joko se väsyttää sut isäksi tä sitten katkeroituu toteutumattoman haaven takia. Suosittelen eroa nyt eikä sitten kun leidi on liian vanha lasta saamaan.
Sun pitää vaihtaa tyttöystävää.ei teillä tulevaisuutta ole jos toinen haluaa perheen ja sinä et
Suosittelen, että jos vielä haluat maata hänen kanssaan, sinä ostat kondomit ja pidät ne varmassa tallessa etkä päästä tyttöystävääsi niiden lähellekään, varsinkaan suuseksissä.
joo, älä pane paljaalla tai oot pian isi
Ala tarkkailla tyttöystävän kuukautiskiertoa. Kuukautisten alkamisesta kahden viikon päästä on ovulaatioaika eli paras mahdollinen aika tulla raskaaksi. Kierron 12-18 päivänä älä siis harrasta seksiä hänen kanssaan, vaikka hän sanoisi syövänsä pillereitä tai käyttävänsä muuta ehkäisyä. Vielä varmemmaksi vakuudeksi älä päästele siementäsi hänen sisäänsä, vaikka teillä olisi pillerit tai kumi käytössä.
Nainen, joka haluaa lapsen, tekee lapsen. Riippumatta miehen tahdosta.
Aikalisän otto kannattaa, jos suhde muuten on hyvä. Olen ollut samassa tilanteessa toisessa roolissa tosin. Halusin vauvan, mies ei. Keskustelimme, riitelimme, odotimme, kun oli vielä biologisesti aikaa. Muutaman vuoden päästä myönsin aidosti miehelle, että hän oli oikeassa. Hyvä, kun emme hankkineet vauvaa. Olemme edelleen yhdessä. Yritän sanoa, että ajan myötä toisen mielipide voi aidosti muuttua. Katkeruutta ei tule, jos ikää lasten tekoon on ja mielipide muuttuu aidosti. Tuon erimielisyyden ei tarvi pilata muuten hyvää suhdetta.
Juokse ja lujaa, ennen kuin kuulet sanat "pillerit petti, susta tulee nyt isukki".
Ei tyttöystävien kanssa lapsia tehdä, eikä poikaystävien. Lapset tehdään vaan vakiintuneisiin liittoihin, oman puolison kanssa, ei seurustelusuhteeseen. Ja ne tehdään yhteisymmärryksessä, sitten kun molemmat haluavat.
Sulla on onnellinen tilanne, koska jos et halua lasta mistään hinnasta, voi seurustelusuhteen vielä purkaa helposti eikä kenelläkään jää siitä ikuisia traumoja. Ja pidä hyvä mies huolta ehkäisystä, itse, ja aina.
Mulla sama tilanne, tyttöystävä jaksaa painostaa lapsen hankkimiseen. En haluaisi erota, eikä hänkään halua, mutta minä en ihan oikeasti tahdo lasta, ja hän sanoo ettei elämä tunnu täydeltä ilman lasta. Minusta elämä menee pilalle siinä vaiheessa kun meitä on kahden sijasta kolme. En tiedä mitä tehdä, mutta näillä näkymin odotellaan. Toivon että hän muuttaa mielensä, mutta en usko että niin tapahtuu.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:22"]
Mulla sama tilanne, tyttöystävä jaksaa painostaa lapsen hankkimiseen. En haluaisi erota, eikä hänkään halua, mutta minä en ihan oikeasti tahdo lasta, ja hän sanoo ettei elämä tunnu täydeltä ilman lasta. Minusta elämä menee pilalle siinä vaiheessa kun meitä on kahden sijasta kolme. En tiedä mitä tehdä, mutta näillä näkymin odotellaan. Toivon että hän muuttaa mielensä, mutta en usko että niin tapahtuu.
[/quote]
Älä luota pelkkiin pillereihin, joita tyttöystäväsi väittää syövänsä.
Noh jos ei halua koskaan lasta, erotkaa. Jos voit harkita niin miettikää uudelleen. Todin älä kiusaa tyttöystävääsi ja anna turhia lupauksia, koska jos haluaa lapsen se ei ole sama asia, että haluaa auton, lapsen kaipuu naisella tulee aidosti ja vahvasti sydämestä ja lapsen kaipuu voi olla shdistavaa ja turhautttavaa.
Keinohedelmöitys tai syrjähyppy ratkaisee ongelman. Silloin muijaa saa lapsen, joka ei ole kuitenkaan sun.
kiitos ehdotuksista!! Tarkennusta: haluan jonain päivänä perheen, mutta ei vielä. Eihän alle vuodessa oppii tuntee toisen ihmisen...??
Tyttöystäväsi hankkii vauvan, sinä et.