tyttöystävä haluaa vauvan, minä en
niin, tyttöystäväni haluaa vauvan, mutta minä en. ehdotuksia??
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:11"]
Sun pitää vaihtaa tyttöystävää.ei teillä tulevaisuutta ole jos toinen haluaa perheen ja sinä et
[/quote] olin naimisissa ja mies ei enään halunnutkaan vauvaa. Menin suurimmaksi osaksi siksi naimisiin koska halusin vauvan ja mieskin oli sitä mieltä. Hänellä vaihtuikin mieliala että ei haluakaan, tosin ei maininnut mulle ja oletti että en tule enään raskaaksi koska ikääkin alkoi olla jo. Minäkö siitä välitin mitä mieltä hän on nyt. Vihdoin viimein tulin raskaaksi ja voi sitä onnenpäivää ja mies sai eräänlaisen shokin ja toipuminen kesti pitkään. Summarum. Lapsi on erittäin rakas isälleen vaikka muitakin lapsia tullut jonkun muun kanssa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:16"]
Aikalisän otto kannattaa, jos suhde muuten on hyvä. Olen ollut samassa tilanteessa toisessa roolissa tosin. Halusin vauvan, mies ei. Keskustelimme, riitelimme, odotimme, kun oli vielä biologisesti aikaa. Muutaman vuoden päästä myönsin aidosti miehelle, että hän oli oikeassa. Hyvä, kun emme hankkineet vauvaa. Olemme edelleen yhdessä. Yritän sanoa, että ajan myötä toisen mielipide voi aidosti muuttua. Katkeruutta ei tule, jos ikää lasten tekoon on ja mielipide muuttuu aidosti. Tuon erimielisyyden ei tarvi pilata muuten hyvää suhdetta.
[/quote] haklusin mahdottomasti vauvaa ja mies ei enää vaikka oli luvannut. Minä tyttö päätin että minähän en kuuntele mitä mies sanoo. Sanoin että miehiä saa uusia mutta todennäköisesti en enään vauvaa. Olisin todella paljon menettänyt elämässä jos ei olisi lasta. Lapseton elämä on yhtä tyhjän kanssa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:15"]
Ala tarkkailla tyttöystävän kuukautiskiertoa. Kuukautisten alkamisesta kahden viikon päästä on ovulaatioaika eli paras mahdollinen aika tulla raskaaksi. Kierron 12-18 päivänä älä siis harrasta seksiä hänen kanssaan, vaikka hän sanoisi syövänsä pillereitä tai käyttävänsä muuta ehkäisyä. Vielä varmemmaksi vakuudeksi älä päästele siementäsi hänen sisäänsä, vaikka teillä olisi pillerit tai kumi käytössä.
Nainen, joka haluaa lapsen, tekee lapsen. Riippumatta miehen tahdosta.
[/quote] jokainen nainen tietää että konstit on monet, naiset, täytyy olla hieman ovela
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:15"]
Ala tarkkailla tyttöystävän kuukautiskiertoa. Kuukautisten alkamisesta kahden viikon päästä on ovulaatioaika eli paras mahdollinen aika tulla raskaaksi. Kierron 12-18 päivänä älä siis harrasta seksiä hänen kanssaan, vaikka hän sanoisi syövänsä pillereitä tai käyttävänsä muuta ehkäisyä. Vielä varmemmaksi vakuudeksi älä päästele siementäsi hänen sisäänsä, vaikka teillä olisi pillerit tai kumi käytössä.
Nainen, joka haluaa lapsen, tekee lapsen. Riippumatta miehen tahdosta.
[/quote] meinaatko keskeytettyä yhdystänn, sehän on tosi loukkaavaa naiselle että lysti kesken lopetetaan,
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:08"]
niin, tyttöystäväni haluaa vauvan, mutta minä en. ehdotuksia??
[/quote] kuinka vanhoja ootte? Onko teillä ammatit? Asutteko yhdessä? Rakastatko tyttöystävää? Ellet halua nyt vauvaa niin käytä kondomia, jos oisin mies niin en luottaisi niin paljon naisiin, käyttäisin kondomia ja oon nainen. Kokenut kettu kaiken tietää ja iskee silmää.