en halua syödä masennuslääkkeitä.
Niitä olisi lääkärin mukaan syötävä. Olen myös koulukiusattu. En vain halua lihoa enään tämän enempää. En jaksa myöskään tehdä mitään. Myös vauva olisi haaveissa. Voinko vain jättää ne syömättä vähentäen tietysti pitkän aikaa.
Kommentit (3)
Huomaan että väsymys lisääntyy koko ajan. Nukun suuren osan päivästä. Olen siis sairaslomalla. Mitään en oikein jaksa tehdä tai missään käydä, olen vain kotona. Lääkkeitä olen syönyt jo vuosia, välillä on ollut taukoja. En ole huomannut mitään eroa. Lääkkeet ovat lihottavia, syön myös antipsykootteja. Olen lihomisesta puhunut lääkärille mutta ei ota minua tosissaan. Ei kokeilla eri lääkkeitä tms.
ap
Ei ole pakko syödä, mutta ota huomioon että vointisi voi pahentua lääkityksen jättämisen jälkeen.
Lihottavatko ne lääkkeet? Onko sinulle kokeiltu muita lääkkeitä, jos nuo eivät ole sopivia?
Käytkö myös terapiassa lääkityksen lisäksi, haluaisitko purkaa mieltäsi jollekulle? On monenlaisia terapioita "tavallisen" lisäksi, taideterapiaa, musiikkiterapiaa, ratsastusterapiaa ja niin edelleen, jos joku niistä sopisi sinulle. Toivottavasti olo helpottaa. Ovatko lääkkeet auttaneet sinua yhtään? Kannattaa jatkaa jos ne auttavat, mutta jos niistä ei ole ollut mitään apua niin sinun pitäisi puhua lääkärille. Ja lääkärin pitäisi ottaa se tosissaan.