Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein sanot miehellesi " mä rakastan sua" ?

Vierailija
28.09.2006 |

Luin kaksplussan parisuhdepalstalta, että monet sanoo noin päivittäin tai monta kertaa päivässä.

Mun suuhun toi lause ei vaan oikein istu. En osaa sanoa sitä kun ehkä pari kertaa vuodessa. Eikä kyllä mieskään sano. Kyllä me toisiamme nimitellään rakkaaksi, mutta " minä rakastan sinua" -lauseen sanominen vaan tuntuu niin tönköltä. Vaikka on päivänselvää, että toisiamme rakastetaan ja paljon. Tuntuu, että lause menettää merkityksensä, jos sitä jatkuvasti hokee.

Mites teillä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alkuvuosina sitä tuli hoettua enemmän, mutta vuosein varrella se on hieman jäänyt. Takana 13 yhteistä vuotta ja edelleen rakastamme toisiamme.

Vierailija
22/22 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jo lapsuudenkodissa sellainen tapa, että usein hoettiin näitä rakkausasioita. Oltiin " äidin rakkaita" ja " äiti rakastaa sua niin paljon" halauksen kera oli ihan jokapäiväinen, mukava asia. Eli se on mulle jo sananakin tavallaan arkinen, enkä ymmärrä, mitä vikaa on kysellä seuraavan päivän ruoista heti rakastamispuheitten perään. :)

Totta kai sitten taas on niitä erikoisia, erityisiä aikoja ja tilanteita, jolloin tahtoo tehdä ERON siihen, miten yleensä noita arkipäiväisiä rakkaudentunnustuksia sanotaan. Silloin, kun tunne on oikein vahva, tai toinen tuntuu ihan erityisen rakkaalta. Mutta kyllähän sen eron voi tehdä muutenkin, kun niin, että muina aikoina ei käytä koko rakkaus-sanaa. Sitä voi kuvailla ja puhua tunteistaan muillakin sanoilla, kun " minä rakastan sinua" , ja kyllä asiayhteys, äänet ja eleet ja se tapa, millä asiansa ilmaisee, erottaa ne erikoisemmat tilanteet hienosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi